Miksi niin moni boomeri ei suostu auttamaan lapsiaan?
Kommentit (20)
Taitaa ne boomerienkin lapset olla jo ikäihmisi. ;D
Miksi joitain lapsia pitäisi hyysätä koko elämä? Miksi lapset on niin ahneita että kaikki pitää saada mitä vain keksii haluta ilman että laittaa tikkua ristiin?
Pitäisi jo ehkä auttaa lapsiaan jo eläke putkeen.
Puumerien lapset alkaa olla yli viiskymppisiä. Eiköhän nuo pärjää jo omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ahneus?
Buumerien lasten oletus että heille pitää vanhempien maksaa kaikki.
Ehkä se apu on hyvin rajattua. Ne on ohjelmoitu että "pärjää itse".
Miten ahneus liittyy lasten auttamiseen?
Miksi ne boomerien aikuiset lapset ei osaa seistä jo omilla jaloillaan? Boomeri jos olisi samassa iässä mennyt anelemaan esiboomerilta apua niin se olisi käskenyt kasvamaan aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne boomerien aikuiset lapset ei osaa seistä jo omilla jaloillaan? Boomeri jos olisi samassa iässä mennyt anelemaan esiboomerilta apua niin se olisi käskenyt kasvamaan aikuiseksi.
Jaa, empä tiedä. Olisiko käynyt vaikka niin että kokoomus tuhosi työmarkkinat ja toimeentulon edellytykset? Olisiko tuo vaikkapa mitään?
Eikös niillä lapsilla oo paljo osakkeita ja rahat rahastossa. Niin täällä muissa ketjuissa väitetään. Sitte jäävät eläkkeelle 40 vuotiaina.
Mitä meinaat ? Kyllä me ainakin miehen kanssa pärjätään ilman auttamista, ollaan 55 v ja 57 v, omat lapsetkin on jo omillaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ahneus?
Buumerien lasten oletus että heille pitää vanhempien maksaa kaikki.
Mä en oleta tollasta eikä mun sisarukset.
Vierailija kirjoitti:
Eikös niillä lapsilla oo paljo osakkeita ja rahat rahastossa. Niin täällä muissa ketjuissa väitetään. Sitte jäävät eläkkeelle 40 vuotiaina.
Ei ole meillä ainakaan ja asumme vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ne boomerienkin lapset olla jo ikäihmisi. ;D
Kyllä me kohta ollaan eläkkeelle jäämässä.
Ehkä niiden boomerien lasten olisi pitänyt saada yhtä paljon remmiän kuin buumereiden niin eivät olisi niin pirun onnettomia lumihiutaleita ja jatkuvasti kerjuulla
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niiden boomerien lasten olisi pitänyt saada yhtä paljon remmiän kuin buumereiden niin eivät olisi niin pirun onnettomia lumihiutaleita ja jatkuvasti kerjuulla
Tarkoitat varmaankin boomereiden lastenlapsia z-sukupolveen kuuluvia lumihiutaleita.
Kyllä minua ainakin auttoivat silloin kun olin avun tarpeessa. Tuputtaa rahojaan edelleen, vaikka sanon että en tarvitse, käytä itse. Mutta kun narsistinen ihminen haluaa aina voittaa, jankkaa ja jankkaa niin kauan että luovutan, otan rahat mutta en käytä. Miksi en käytä? Siksi että boomeri on kaksinaamainen pska ja valittelee pitkin kyliä kuinka hän JOUTUU elättämään lastaan vielä eläkeläisenä. Kuinka hän sitten "yrittää pärjätä omillaan" ja vääntää tekoitkua. Tilillä kuitenkin omaisuutta yli satatonnia. Kukaan ei ole niin köyhä kuin hyvätuloinen entinen yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Boomereiden (1946-1964) ei kuulu rahoittaa zetoja, eikä alfoja. He kasvattivat äksät (1965-1980) ja millenniaalit (1981-1996.) Se riittää.
Älytön yleistys.