Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Rakkaalle kamulle ihanaa ja rentoa viikkoa! Muista nauttia jokaisesta päivästä.
Vierailija kirjoitti:
En kertakaikkiaan jaksa odottaa sinua kauempaa, rakkaani. Jaksatko sinä?
En, mutta ovi on aina auki sinulle.
Nukuin ihan tukkina koko yön -toivottavasti sinäkin heräsit virkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja paikkakunnan jr mies, mutta nuo tapailuehdotus/rakkausluritukset
E I tosiaan minulta!
Neuvoni on: keskity omaan elämääsi,
laita kaipuut lipastolaatikkoon.
Näin teen.
<3 Menestys ja Kaitselmus mukanasi -
mihin tanssa, kenen kanssa
elämä sinut polullasi johdattaakaan.
Pidä minut matkassa ~
Inspiraationa sydämessäsi.
*tahansa.
Hemmetin auto corrector!
Antti, lasken päiviä. Vähän väliä mietin sua. Piru olkapäällä kuiskii negatiivisia asioita, mutta käsken sen pitää turpansa kiinni.
"Sä ammut aina kaikki, ketkä yrittää liian lähelle". Näin mulle joskus sanottiin.
Mutta sä pääsit mun suojakuoren halkeamasta sisään. Vähän pelottaakin ja samalla oon niin äärettömän onnellinen ja täynnä elämäniloa.
Meillä ei oo kiire, mutta oot niin äärettömän haluttava. Komea kuin joku veistos ja sulla on niin kiltit silmät!
Sinusta on tullut minulle sydänystävä, olisitpa sitä alunperin halunnut tai et. Superkiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää maanantaipäivää ja alkanutta viikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen ja ikävöin sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää maanantaita ja alkavaa viikkoa risuleualle. 🧡🤗 Samat aamu fiilikset! Minä sua. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on tullut minulle sydänystävä, olisitpa sitä alunperin halunnut tai et. Superkiitollinen.
Tiedän tämä oli kirjoitettu galaksiin, samat sanat. Kiitos sinulle.
Hyväntuulisia ajatuksia kaivatulleni koko viikoksi, missä sitten seikkailetkaan. Halaus. 👍
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle kamulle ihanaa ja rentoa viikkoa! Muista nauttia jokaisesta päivästä.
Parhaani yritän :) Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Et vain osaa
Siihen on ratkaisu. Opetella niin kauan, että oppii. Vaihtoehto on liian vastenmielinen, jotta jättäisin oppimatta. Tämä siinä tapauksessa, jos viittaat opintoihin ja työhön.
Olisikohan tänään se ilta, kun olemme aivan vastatusten ja huulemme päätyvät viestimään ohi sanojen. Kun viimein rutistuisimme toisiamme vasten. Kun saisin tunnustella pyöreän peppusi olemusta konkreettisesti. Kun solmu alkaisi aueta.
Vierailija kirjoitti:
Asia ratkesi. Hän ei ole kirjoittanut tänne mihinkään keskusteluun ainuttakaan viestiä. Luotan täten hänen sanaansa. Jos joku hänen viisas ystävänsä voisi selittää hänelle miten homma toimii. Tämä on nyt se vedenjakaja. Tämähän on anonyymi foorumi ja täältähän ei ketään voi tunnistaa. Muutaman tiiman jälkeen tuulen suojaan. Kiitos.
Luotan hänen sanaansa täysin.
Mistä on siis kysymys? Ketä sinä täältä olet etsinyt ja epäillyt? Kannatta aina puhua ihmisille suoraan, kehittelette useasti aika paljon mielissänne kaikenlaista kyhäelmää. Sivusta ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Asia ratkesi. Hän ei ole kirjoittanut tänne mihinkään keskusteluun ainuttakaan viestiä. Luotan täten hänen sanaansa. Jos joku hänen viisas ystävänsä voisi selittää hänelle miten homma toimii. Tämä on nyt se vedenjakaja. Tämähän on anonyymi foorumi ja täältähän ei ketään voi tunnistaa. Muutaman tiiman jälkeen tuulen suojaan. Kiitos.
Sen verran vielä, että itellä voimat vähissä ja takki tyhjä. Auttakaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä on siis kysymys? Ketä sinä täältä olet etsinyt ja epäillyt? Kannatta aina puhua ihmisille suoraan, kehittelette useasti aika paljon mielissänne kaikenlaista kyhäelmää. Sivusta ainoastaan.
Olen puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut.
Ok. Ei tarvitse täällä sitten puida ja ahdistaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tänään se ilta, kun olemme aivan vastatusten ja huulemme päätyvät viestimään ohi sanojen. Kun viimein rutistuisimme toisiamme vasten. Kun saisin tunnustella pyöreän peppusi olemusta konkreettisesti. Kun solmu alkaisi aueta.
En tiedä, onko juuri tänään, mutta pian, jos laitat viestiä. Haluan.
Mitä en osaa?