Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit taaaaaaas unissa
Sä et mun tällä kertaa mut toissayönä olit.
Mitä näitte?
Kaivatusta en muista enää tarkkaan. Se oli aika arkinen uni. Muuten olen nähnyt hänestä kaikki mahdolliset unet, eroottiset ja arkiset. Freud olisi innoissaan. Yhdessä unessa esittelin hänet isälleni, yhdessä hänellä oli litteä pää, ollaan kävelty heikoilla jäillä, oltu vuotavassa veneessä.. plus unia joissa ollaan yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Koska kuulin jos kuulin oikein että sulla on muija
Vaikka olisikin, niin kaivattuni ottaisin. Sellainen vaikutus hänellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tänään se ilta, kun olemme aivan vastatusten ja huulemme päätyvät viestimään ohi sanojen. Kun viimein rutistuisimme toisiamme vasten. Kun saisin tunnustella pyöreän peppusi olemusta konkreettisesti. Kun solmu alkaisi aueta.
En tiedä, onko juuri tänään, mutta pian, jos laitat viestiä. Haluan.
Livenä helpompi viestiä kuin viestitse näitä asioita.
Saa mulle tulla livenäkin tuon sanomaan. Siitä ei olekaan sitten pitkä matka mihinkään. ;)
Vierailija kirjoitti:
Alle kuukausi enää, huh!
Niin varmaan. Kauanko tuotakin on jo hoettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle kuukausi enää, huh!
Niin varmaan. Kauanko tuotakin on jo hoettu
En minä muiden hokemisista tiedä, mutta omalla kohdalla alle kuukauden päästä näen kaipaamani henkilön taas.
Näin kaivatusta unta, jossa istuimme vierekkäin pöydän ääressä jossa hän yhtäkkiä painoi poskensa poskeani vasten ja sanoi "vihdoinkin". Sitten heräsin ja alkoi taas ahistaa.
Tohon ihan lähelle on muuttanut jotenkin sun näköinen ja vaatetustaan myöten sun oloinen tyyppi. Ei ole ihme, että olet taas myllertänyt mielessä..
Vierailija kirjoitti:
Näin kaivatusta unta, jossa istuimme vierekkäin pöydän ääressä jossa hän yhtäkkiä painoi poskensa poskeani vasten ja sanoi "vihdoinkin". Sitten heräsin ja alkoi taas ahistaa.
Voi, voi. Ei kai tässä muutakaan voi (sanoa). Näit sentään unta. Niin mielelläni tekisin noin, kun kaksin oltaisiin.
Milloin naidaan eiku nähdään? Hiton autocorrect!
Haluun skipata siihen kohtaan täs shows mis sanot, et tää ei varmaan oo henkilökohtast.
Vierailija kirjoitti:
Haluun skipata siihen kohtaan täs shows mis sanot, et tää ei varmaan oo henkilökohtast.
???
Vierailija kirjoitti:
Milloin naidaan eiku nähdään? Hiton autocorrect!
Kumpikin käy.
Vierailija kirjoitti:
Alle kuukausi enää, huh!
Kaivatun näkemiseen vai mihin?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt samantyyppistä unta. Ne on niin elävän tuntuisia
Saako sulle lähettää anonyymin tekstiviestin puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Saako sulle lähettää anonyymin tekstiviestin puhelimeen?
Tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle kuukausi enää, huh!
Kaivatun näkemiseen vai mihin?
Siihen juu, tai kuulemiseen vähintäänkin.
Mikään ei ole mahdotonta. Ihan sinusta on kiinni kaikki.