Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa sut nainen ensin syliin, se on niin intiimiasento. Siinä voitaisiin nauttia vetovoimasta, tunnelmasta ja kosketuksesta. Samalla rakentaa intohimoa myöhemmäksi. Laittaisin kädet sun lantiolle ja parralla koskettelisin alkuun muka vahingossa.
Ekös me kaikki miehet olla tällaisia, siis jos jotain haituvaa löytyy :)
Joo, kyllä se näin on. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää varatut rauhaan. Ne ei halua teitä. Sivusta.
Minä haluan kaivatun.
Haluaako hän sut?
Kyllä.
Tällainen määrätietoinen vakaus ei voi muuta kuin onnistua. Lykkyä sulle :)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies jonka ympäriltä tuolit viedään.
Loistava biisi ja Zen Cafe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava gallup:
Kuka lähettelee pitkiä emoji-viestejä? Miksi? Saako joku niistä selvää?
Minä lähetin yhden mutta saa siihen vastata. Toinen meni pieleen koska kuvat menivät väärin, kaikki emojit eivät näy siis ollenkaan tai oikein. Aina saa tulkita kuitenkin niin halutessaan.
Mä lähdin ratkaisee kirjaimina sain johonkin väliin jotain samett.. samettia? :D menikö sinne päinkään ?
Näähän on niin kryptisiä, ettei näistä kukaan ota selvää.. Mutta nyt tiedän tästä kaiken. Ainakin luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on melkoinen hullujenhuone, tietääköhän tästä palstahömpästä monikin? Ihan vaan noin yleisellä tasolla ihmettelen?
En tiedä, mut sen tiedän et jos tänne kerran eksyy niin vaikea on päästä pois :D
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko koskaan herännyt vaikutelma että kaivattusi olisi jokin pyhimys ominaispiirteidensä, tekojensa, aikeidensa yms. vuoksi? Että hänessä on jotain yliluonnollista?
No ei todellakaan. Jos gallupistilla on tuollainen vaikutelma jostakusta, niin tekisi mieli väittää, ettet varmaankaan tunne sitä ihmistä kovin hyvin?
Ootko koskaan miettinyt että miltä meidän lapset näyttäisi tai et haluaisit kanssani lapsen?
Vierailija kirjoitti:
Kuva-arvoitus:
🕵🏻🤫🤨🤯💬🤝🕳
Etsivän pitää pysyä hiljaa tai muuten joku räjähtää ja sanoo ikuiset hyvästit.
Pääsin jo kerran palstalta pois, kun seurustelin. Suhde kuitenkin päättyi ja kaipausketju kutsui taas. Olisi siinäkin suhteessa pitänyt aiemmin huomata, ettei hänellä ollut ollenkaan sellaisia palavia tunteita, herkkyyttä ja luovuutta kuin tämän ketjun parhaissa viesteissä. Mieluummin jonkun palstakaipaajan kanssa kuin sellaisen mitä on ollut oikeassa elämässä tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
ÄÄh, miehet on sikoja, voisin vain makoilla sylikkäin hiljaa ja miettiä maailman menoa.
En jaa kokemusta. Ei oo sikoja ainakaan mun tutut, eikä kiinnosta kenenkään kanssa sylikkäin makoilu. Omalle isälle ja vaikka veljelle voisin nyt avautua parista jutusta, on sellaisia juttuja joista en puhuisi esim. romanttiselle seuralaiselle mitään.
Miehet voisi opetella ottamaan vastapuolta huomioon. Aika itsekästä touhua. Sitten valitetaan, kun nainen ei syty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies jonka ympäriltä tuolit viedään.
Loistava biisi ja Zen Cafe.
Stop! Zen Cafe mainittu.
Voisin kyllä myös ystävien puolisoille (miehiä), ystävien veljille ym. puhua asioista ja olen puhunutkin monenlaisista.
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt että miltä meidän lapset näyttäisi tai et haluaisit kanssani lapsen?
Joskus mietin. Hän olisi ollut loistava äitiehdokas, jota harvoin tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaigallupeja, kiitos.
Kuka tykkää ällästä?
Ketä äl kaipaa?
Minä tykkään ällästä 💕
-joppe-
minäpä tykkään ämmästä
- ällä
Vierailija kirjoitti:
Apinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄÄh, miehet on sikoja, voisin vain makoilla sylikkäin hiljaa ja miettiä maailman menoa.
En jaa kokemusta. Ei oo sikoja ainakaan mun tutut, eikä kiinnosta kenenkään kanssa sylikkäin makoilu. Omalle isälle ja vaikka veljelle voisin nyt avautua parista jutusta, on sellaisia juttuja joista en puhuisi esim. romanttiselle seuralaiselle mitään.
En voi asiaa tietenkään kommentoida. Puhun nyt omasta puolestani ja olen tullut siihen tulokseen että kaikki mikä on aikanaan niskaan tullut on tehnyt minusta minän.
Voisitpa piristää mua vaikka viestillä, koska oon pipunen. Nooh, teetä ja hunajaa, lämmin viltti harteilla ja sinä ajatuksissa. Kaipa tämä tästä.
Isyys ja isyys jäi kokematta
Mä niin toivon, että te olisitte toisillenne ja saisitte toisenne!