Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa sut nainen ensin syliin, se on niin intiimiasento. Siinä voitaisiin nauttia vetovoimasta, tunnelmasta ja kosketuksesta. Samalla rakentaa intohimoa myöhemmäksi. Laittaisin kädet sun lantiolle ja parralla koskettelisin alkuun muka vahingossa.
🧡 pure love
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt että miltä meidän lapset näyttäisi tai et haluaisit kanssaan lapsen?
Joka päivä
Pakko sanoa että en.
Niin tällaisten asioiden miettiminen on varmaan sitä realismia, mitä täällä palstalla ei harrasteta. Jos mulle kävisi ilmi ettei kaivattuni halua lapsia, tunteet kuolisi heti. Koska mä haluan.
En haluaisi pidätellä, valitettavasti en osaa vastata. Jos olisi olennaista niin haluaisin heti tiedon, niin pääsisin miettimään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt että miltä meidän lapset näyttäisi tai et haluaisit kanssaan lapsen?
Joka päivä
Uskotko että se voisi koskaan todella toteutua? Vai pitäiskö liian monien asioiden hajota ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt että miltä meidän lapset näyttäisi tai et haluaisit kanssani lapsen?
Tää on saanut 6 alapeukkua. Eiks ihmiset enää nykyään halua lapsia 🤔 itselleni olennainen asia kun etsii kumppania, että haluaa.
En missään tapauksessa suostu tekemään lapsia itse. Saattaisin ottaa kasvatettavaksi jo syntyneitä, jos se heidän elinolojaan parantaisi. Maapallolla on aivan liikaa ihmisiä jo nyt, ja väestö kasvaa yhä. Resurssit ovat oikeasti loppumaan päin, mutta kulutus kasvaa. Katsokaa huviksenne vanhoja ilmavalokuvia maailman kaupungeista, kuinka ne laajentuvat ja syövät luonnolta tilaa. Lukekaa tutkimuksia merien tilasta ja kalakantojen kehityksestä. Kirvelevä totuus on, että ihmiset kuluttavat planeetan loppuun ja kuihtuvat pois. Lopuista resursseista kilpaillaan pian verisesti. Olisi tälle vaihtoehtojakin, mutta ihmisyys ei niihin taivu.
Hyvää isäinpäivää kaikille! Nautitaan elämästä sen, minkä voidaan. Käännettä ei tule tapahtumaan, joten yksilön ei kannata sitä murehtia liikaa. Pallo käy ahtaalla, mutta selviää lopulta kyllä. Minua kiinnostaa, että jos ihmisestä jää rippeet jäljelle, ovatko oppineet mitään. Toivottavasti, sillä ihmisyydessä on myös paljon kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juteltaisko sittenkin
Sittenkin?
Sopii mm. meihin, koska löi jarrut pohjaan.
Vierailija kirjoitti:
Isyys ja isyys jäi kokematta
Samoin
T. äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä
Pakko sanoa että en.
Niin tällaisten asioiden miettiminen on varmaan sitä realismia, mitä täällä palstalla ei harrasteta. Jos mulle kävisi ilmi ettei kaivattuni halua lapsia, tunteet kuolisi heti. Koska mä haluan.
En haluaisi pidätellä, valitettavasti en osaa vastata. Jos olisi olennaista niin haluaisin heti tiedon, niin pääsisin miettimään
Ette ole koskaan keskustelleet asiasta millään tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Juteltaisko sittenkin
WA:ssa?
Hyvä että tiedät mitä haluat.
Ja hyvä ettet ole kaivattuni :)
Eka viestini tänne oli: "Ajattelen sinua koko ajan." Ja tiedätkö, mitä? Tilanne edelleen valitettavasti sama. Sikäli valitettavaa, että kaikki on edelleen tai jälleen vain ajattelun tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juteltaisko sittenkin
Laita viesti niin, kerron seuraavat askeleet.
Lähden huilimaan, ja lämmittään saunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista, että ala-asteellakaan olisi ollut näin varovaista tunnisteiden kanssa. Saatettiin jättää limudiskossa kaikille kuulutettava viesti "terkut Jani-Petterille 6C:lle t: Maija". Täällä on kuitenkin yleisönä koko Suomi. Meneeköhän tämä koko ajan varovaisemmaksi? Hoitokodissa jännittää, että uskaltaako tänne paljastaa käyttävän Marevania, jos joku vaikka tunnistaakin.
Ei tämä kai kuitenkaan ole mikään etsi kaivattusi -ketju? En mä usko, että kukaan haluaa multa mitään terkkuja, vaikka joskus itsekin johonkin tunnisteen tapaiseen sortunut.
Niin, eikä tänne kirjoitella tositarkoituksella. Se ketju on erikseen.
KAIKKI eivät kirjoita tositarkoituksella, mutta osa kyllä kirjoittaa. Minä mukaanluettuna. Älä yleistä muiden puolesta. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juteltaisko sittenkin
Laita viesti niin, kerron seuraavat askeleet.
Uskaltaisiko minun sijassani?
Vierailija kirjoitti:
Lähden huilimaan, ja lämmittään saunaa.
Ooh, pääsispä saunaan. Siitä on aikaa. <3
Vierailija kirjoitti:
Galluppisunnuntai
Mikä olet miehiäsi? Mitä etsit palstalta itsellesi?
En ole yhtään minkäänlainen mies, vaan nainen. En myöskään etsi mitään, kunhan lueskelen muiden juttuja ja joskus puran tunteitani sanoiksi näytölle.
Tusjin täältä kukaan muukaan ketään etsii, eihän suhteet missään anonyyminetissä synny. Itse ottaisin ihan irl suoraan yhteyttä, jos suhteen haluaisin. Koska en halua, en ota.
Millaistahan olisi tuntea toisemme ihoillamme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää varatut rauhaan. Ne ei halua teitä. Sivusta.
Oletettavasti varatut haluavat olla parisuhdekumppaninsa kanssa ja vaikkeivat haluaisikaan niin fiksu ei lähde suhteeseen varatun kanssa, jos tahtoo välttyä sydänsuruilta.
Riippuu suhteen laadusta. Seksisuhteeseen varatut on just paras valinta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Millaisista runoilijamiehistä puhutte täällä? 😊
Ei minkäänlaisista
Sittenkin?