Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Jäin jotenkin pysähdyksiin omassa parisuhteessa sun takia. Mietin sua paljon edistämättä asiaa. Samalla jätin edistämättä omaa parisuhdetta. Kamalaa se kun jää rakoon missä jotenkin kumpikaan ei toimi ja ei halua edetä mutta on vaikea jatkaa entistäkään.
Sulla ei ole tästä mitään käsitystä. Kamppailu on ollut ihan vain mun omassa päässä.
Ei kannata ainakaan sitä toista syyttää siitä. Tee parannus.
Vierailija kirjoitti:
Jäin jotenkin pysähdyksiin omassa parisuhteessa sun takia. Mietin sua paljon edistämättä asiaa. Samalla jätin edistämättä omaa parisuhdetta. Kamalaa se kun jää rakoon missä jotenkin kumpikaan ei toimi ja ei halua edetä mutta on vaikea jatkaa entistäkään.
Sulla ei ole tästä mitään käsitystä. Kamppailu on ollut ihan vain mun omassa päässä.
Mä edistin, ja sama kamppailu. Pahin kamppailu alkoi vasta edistämisen jälkeen, kun luulin et tunteet häviäisi mut ei hävinnyt. Ja se et oma parisuhde eteni ja luovuin niin paljosta sen vuoksi, se pahentaa mun kamppailua
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä niitä pohjois-sentinelin asukkaita (kaivatun ohella), mitä kaikkea ne ei ole ikinä nähnyt. Ei norsua, taulua, polkupyörää, kaupunkia, leijonaa, lumista maisemaa, Saharan aavikkoa, karkkeja, rahaa, tietokonetta, ihmispaljoutta, nettiä...
No ois pitäny käydä specsaversilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sut syliin tahtoisin
Istahtaisin etuperin.
Sopii oikein hyvin
Milloin sulle sopii?
Just nyt ois hyvä
Mitäs tehtäisiin?
Ensin istut syliin niin katsotaan sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa meissä asuu pieni homo sapiens
Toivottavasti.
Niin no, jotkut väittää että täällä tallustaa myös alieneja joten ei voi olla aivan varma.
Niinpä, kohta pukin syliin saa istua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä edistin, ja sama kamppailu. Pahin kamppailu alkoi vasta edistämisen jälkeen, kun luulin et tunteet häviäisi mut ei hävinnyt. Ja se et oma parisuhde eteni ja luovuin niin paljosta sen vuoksi, se pahentaa mun kamppailua
Mistä sitten lopulta luovuit?
Minussa asuu aqua piposaru nimeltä Owyang :-3
Vierailija kirjoitti:
Olen homo oikeasti.
Kuten me kaikki muutkin hominidit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä niitä pohjois-sentinelin asukkaita (kaivatun ohella), mitä kaikkea ne ei ole ikinä nähnyt. Ei norsua, taulua, polkupyörää, kaupunkia, leijonaa, lumista maisemaa, Saharan aavikkoa, karkkeja, rahaa, tietokonetta, ihmispaljoutta, nettiä...
No ois pitäny käydä specsaversilla.
Mut siis hämmentävää, että ne ei ole nähnyt edes kuvia noista asioista, ellei joku ole pudottanut sinne jotain kirjoja tai jos niitä on ajelehtinut sinne. Siis ne ei tiedä välttämättä, että norsuja on olemassa
Ette ole hauskoja noine homo sapiens-juttuinenne. Liian öklöö ja tunnistettavaa. Tiedoksi vaan.
Mielessä pyörii vaan vätsäri.
Hei tollanen tuli mieleen, olisko jollakin tarvetta tälle kappaleelle? Kaikenlaisia persläpiä kun on elämässä pyörinyt. Hauskaa iltaa vaan kaikille! :)
Mekkoni haisee ummehtuneelta omakotitalolta.
Vierailija kirjoitti:
Minussa asuu aqua piposaru nimeltä Owyang :-3
Hieno nimi. Hei vaan sullekin!
Henna seuraavan kerran kun halaan sua, en ehkä päästä enää irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sut syliin tahtoisin
Istahtaisin etuperin.
Sopii oikein hyvin
Milloin sulle sopii?
Just nyt ois hyvä
Mitäs tehtäisiin?
Ensin istut syliin niin katsotaan sitten
Meillä olisi hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten lopulta luovuit?
mun haaveesta
Toivottavasti.