Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit laittaa mulle viestiä.
Laita sinä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin jotenkin pysähdyksiin omassa parisuhteessa sun takia. Mietin sua paljon edistämättä asiaa. Samalla jätin edistämättä omaa parisuhdetta. Kamalaa se kun jää rakoon missä jotenkin kumpikaan ei toimi ja ei halua edetä mutta on vaikea jatkaa entistäkään.
Sulla ei ole tästä mitään käsitystä. Kamppailu on ollut ihan vain mun omassa päässä.
Mä edistin, ja sama kamppailu. Pahin kamppailu alkoi vasta edistämisen jälkeen, kun luulin et tunteet häviäisi mut ei hävinnyt. Ja se et oma parisuhde eteni ja luovuin niin paljosta sen vuoksi, se pahentaa mun kamppailua
Mistä sitten lopulta luovuit?
mun haaveesta
Ymmärrän. Luulen, että meillä oli sama jaettu haave tietynlaisesta arjesta mitä kumpikaan ei nyt saatu.
Laitan sulle toiseen ketjuun viestin. Nyt vähän tiukka tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä öitä meetvurstille
Hyvää yötä prinssinakki
Vierailija kirjoitti:
Mekkoni haisee ummehtuneelta omakotitalolta.
Minulla ensiviikolla ylijäämäinen Ranskan armeijan villapaita. Puen ylleni viimeiseksi työpäiväkseni.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä öitä meetvurstille
Luovuit leikkeleistä kun käskettiin ja nyt lähettelet täällä kaipaavia terveisiä?😄
Olisipa ketterä prinssinakki.
Vierailija kirjoitti:
Sit mietin, et jos jossain on kehittyneempi kansakunta, niin miettiikö ne, ne maan asukkaat ei tiedä tästä ja tästä asiasta, todella erikoista.
Kyllä ne varmaan miettii samalla tavalla kuin sinäkin, varmaan hengittää myös samaa ilmaa. Ja katsoo samaa kuuta.
Oliko ilmastointi juttu Jyväskylässä?
Näytit kauniilta, mikä ei ollut yllätys, kaukokatsannollisesti.
Nuku hyvin mun rakas ihminen. Tykkään susta. Hali hyväksi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ketterä prinssinakki.
Se on ehkä vähän turhan vaatimaton leikkele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin jotenkin pysähdyksiin omassa parisuhteessa sun takia. Mietin sua paljon edistämättä asiaa. Samalla jätin edistämättä omaa parisuhdetta. Kamalaa se kun jää rakoon missä jotenkin kumpikaan ei toimi ja ei halua edetä mutta on vaikea jatkaa entistäkään.
Sulla ei ole tästä mitään käsitystä. Kamppailu on ollut ihan vain mun omassa päässä.
Mä edistin, ja sama kamppailu. Pahin kamppailu alkoi vasta edistämisen jälkeen, kun luulin et tunteet häviäisi mut ei hävinnyt. Ja se et oma parisuhde eteni ja luovuin niin paljosta sen vuoksi, se pahentaa mun kamppailua
Mistä sitten lopulta luovuit?
mun haaveesta
Ei varmaan olis kannattanut luopua omista haaveistaan.
Hyvää huomista ja hyvät yöt, sitten kun. 🤗
Entä jos tää onkin viimeinen elämä?🐥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin työpaikka romanssi?
Ei mulla ainakaan. Oon työssä palkan vuoksi ja sitoutunut omaan rakkaaseeni.
ja täällä kaipaat sitä omaa rakasta?
No välillä tekee mieli vierasta, omasta rakkaasta huolimatta. Sori siitä.
Toivottavasti et onnistu loukkaamaan sitä vierasta touhuillasi. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ilmastointi juttu Jyväskylässä?
Ei, oli jossain Uudellamaalla
Kauniita unia, Aarteeni. Sua lemmin.