Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olen homo oikeasti.
Mahtavaa kun löysit itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sut syliin tahtoisin
Istahtaisin etuperin.
Sopii oikein hyvin
Milloin sulle sopii?
Just nyt ois hyvä
Jäin jotenkin pysähdyksiin omassa parisuhteessa sun takia. Mietin sua paljon edistämättä asiaa. Samalla jätin edistämättä omaa parisuhdetta. Kamalaa se kun jää rakoon missä jotenkin kumpikaan ei toimi ja ei halua edetä mutta on vaikea jatkaa entistäkään.
Sulla ei ole tästä mitään käsitystä. Kamppailu on ollut ihan vain mun omassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit laittaa mulle viestiä.
Laita tunniste, helpottaa asiaa.
Pitäisköhän alkaa lykkiä tuossa pihamaalla lastenvaunuja. Kohta kylillä juoruttaisiin onko sillä vauva. Mulla olis vanhat vaunut vielä tallessa. Olis uutta juorua eikä aina sitä vanhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tämän vuoden lista joulupukille on aika lyhyt...hieman alle 160 cm.
Toiveikkaana unten maailmaan ->
Noin lyhyet on lapsia
Arvo ylppö oli 154cm.
Lenni-Kalle myös lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Jäin jotenkin pysähdyksiin omassa parisuhteessa sun takia. Mietin sua paljon edistämättä asiaa. Samalla jätin edistämättä omaa parisuhdetta. Kamalaa se kun jää rakoon missä jotenkin kumpikaan ei toimi ja ei halua edetä mutta on vaikea jatkaa entistäkään.
Sulla ei ole tästä mitään käsitystä. Kamppailu on ollut ihan vain mun omassa päässä.
Nyt kun olet tämän tajunnut, tajuat varmasti edistää parisuhdettasi kun se on jäänyt heikommalle huomiolle. Onnea siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sut syliin tahtoisin
Istahtaisin etuperin.
Sopii oikein hyvin
Milloin sulle sopii?
Just nyt ois hyvä
Mitäs tehtäisiin?
Mietin tässä niitä pohjois-sentinelin asukkaita (kaivatun ohella), mitä kaikkea ne ei ole ikinä nähnyt. Ei norsua, taulua, polkupyörää, kaupunkia, leijonaa, lumista maisemaa, Saharan aavikkoa, karkkeja, rahaa, tietokonetta, ihmispaljoutta, nettiä...
Vierailija kirjoitti:
Näin todella pitkän ja elävän unen sinusta, rakas.
Kertoisitko?
Heli Heli Heli, saanko enää koskaan nauttia ihastuttavasta seurastasi? Tiedät miksi en voi kysyä sitä sinulta suoraan.
Munkin kaivattu on lyhyt, mutta luonnetta ja upeutta enemmän kuin yhdelläkään luuserilla, pitkällä tai lyhyellä. Terkut hänelle ja olet vieläkin jollakin tapaa tärkeä minulle. Yöt <3
Muistatko kun kolmisen vuotta sitten olit huolissasi siitä, toimiiko takapenkin ilmastointi? Olin tykästynyt sinuun jo aiemmin mutta silloin sydämeni suli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinne Rantaraitille vois joskus lähteä, jos säkin lähtisit. En nyt jaksanut lähteä.
Lantaraitti soppii saappaille paremmin.
Hyvää yötä kauniille 🌻 auringonkukalle ja suloiselle pienelle ruusulle. Tulkaa uniini ja elämääni.
Milloin sulle sopii?