Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että haluamme toisiamme ihan hirveästi.
Onko joku herännyt aamuhimoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että haluamme toisiamme ihan hirveästi.
Onko joku herännyt aamuhimoihin?
Minulla ainakin jöpöttää
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaunis P😚
Sisäisesti toivottavasti :)
Minulla on viikonlopuksi pientä luksusta. Sinulla taas taitaa olla tällaisia minilomia useamminkin, jos olen oikein ymmärtänyt.
Ehkä niin. Olen nautiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on viikonlopuksi pientä luksusta. Sinulla taas taitaa olla tällaisia minilomia useamminkin, jos olen oikein ymmärtänyt.
Lähestulkoon aina kun antaa arki myötä, Ei tämä aina lomailua ole, mutta syksy ja talvi melkeinpä mukavampaa kun ei oikein voikkaan mitään askarrella. Mutta kyllä tämä luksusta minulle, mitäs pientä sinulle?
Viestiketjusta tehty rikosilmoitus! E
Kaunis päivä tänään. Puolilta päivin lähden metsästämään euron keksejä, yksin ei jaksa panostaa enempää kahvi/-teehetkiin.
Mukavaa päivää kaivatulle.
Kaipaan sinua. Tämän päivän jälkeen otan eron. Jään sitten haaveilemaan sinusta
Vierailija kirjoitti:
Mitkä nyt fillikset?
No mitkä ne oli ennen?
Huomenta ihmeelliset ihmiset. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä nyt fillikset?
No mitkä ne oli ennen?
No se, hölmönä kuitenkin kysyn kauanko on ennen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä nyt fillikset?
No mitkä ne oli ennen?
No se, hölmönä kuitenkin kysyn kauanko on ennen?
En minä tiiä. Ajattelin vaan, että johonkin hetkeen vertasit, kun tiedustelit jonkun tämänhetkisiä fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Tämän päivän jälkeen otan eron. Jään sitten haaveilemaan sinusta.
Älä tee sitä, jos saan antaa neuvoni. Todellinen fyysinen ihminen on, puutteineenkin, parempi kuin pelkkä haaveilujen kohde.Hui
Hui täällähän tulee jyrkkää tekstiä aamusta, sivusta ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Tämän päivän jälkeen otan eron. Jään sitten haaveilemaan sinusta.
Älä tee sitä, jos saan antaa neuvoni. Todellinen fyysinen ihminen on, puutteineenkin, parempi kuin pelkkä haaveilujen kohde.
Et sä voi tietää mitä näillä on takanaan. Huono neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä, jos saan antaa neuvoni. Todellinen fyysinen ihminen on, puutteineenkin, parempi kuin pelkkä haaveilujen kohde.
Kunnes kuolema erottaa? Ottaa iskut vastaan vaan. Niin kauan kuin mikään ei tapa se vahvistaa? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Pettynyt olo
Mihin olet pettynyt?
Huomenet tärkeäksi tulleelle tyypille!