Miten löytää kampaaja, jota oikeasti kiinnostaa sinun hiukset?
Olen käynyt monella hyvällä kampaajalla, jotka ovat leikanneet ihan hyvin. Mutta kaikille olen ollut vain yksi asiakas päivän liukuhihnalla, asiakas joka henkilönä ehkä muistetaan seuraavallakin kerralla, mutta jonka hiuksia niinkään ei. Eli haluaisin kampaajan, joka tavallaan ottaisi vastuun siitä miltä hiukseni näyttää leikkaamalla ja ehkä värjäämällä ym ne edustaviksi ja muistamalla seuraavalla kerralla mitä viimeksi teki ja miksi ja tekisi saman uudelleen. Ja sanoisi minulle kotihoito-ohjeet ja käyntivälin ja minä niitä tietenkin noudattaisin. Mutta näin kampaaja huolehtisi, että hiukseni ovat aina hyvät ja edustavat. Mistä tällaisia kampaajia löytää? Hiuslaatuni on sellainen että hiuksia on runsaasti, ja hiuksissa on pituutta eli niistä voisi saada kyllä ihan hyvät.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä päin kampaaja ??????
Asun Espoossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö kampaajasi edes kirjaa ylös mitä on tehty? Aika todella outoa. Mä leikkasin pitkästä lyhyeksi ja sain kotihoito-ohjeet ja ostin tuotteet sitä varten. Lisäksi sain pari vinkkiä, kuinka laittaa hiukset. Tämä kampaaja ei tosin ole suomesta.
En tiedä kirjaavatko, en ole kysynyt. Ei minulla ole vakikampaajaa. Olen vaihtanut kampaajaa aina muutaman kerran jälkeen kun olen pettynyt kun eivät ole kiinnostuneita muistamaan hiuksiani. Ap
Aika haastavaa on löytää kampaaja, joka osaa leikata hiukset hyvin. Tapiolassa oli yksi, joka osasi myös kampauksen tehdä juuri sellaisen, jonka halusinkin.
En muista enää paikan nimeä valitettavasti.
Kaksi kampaamoa, joissa kampaajat eivät ymmärtäneet suomea, leikkasivat törtsysti. Onkohan heillä edes kampaajan koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kampaajasi edes kirjaa ylös mitä on tehty? Aika todella outoa. Mä leikkasin pitkästä lyhyeksi ja sain kotihoito-ohjeet ja ostin tuotteet sitä varten. Lisäksi sain pari vinkkiä, kuinka laittaa hiukset. Tämä kampaaja ei tosin ole suomesta.
En tiedä kirjaavatko, en ole kysynyt. Ei minulla ole vakikampaajaa. Olen vaihtanut kampaajaa aina muutaman kerran jälkeen kun olen pettynyt kun eivät ole kiinnostuneita muistamaan hiuksiani. Ap
Vaikea on kampaajan tietää mitään hiuksistasi, jos vaihdat koko ajan. Minä olen käynyt samalla kampaajalla viisitoista vuotta. Hänellä on tiedot kaikista käynneistä, värjäyksestä yms. Osaa kertoa sopivista shampoista, hoitoaineista ja viimeistelytuotteista. Hän myös kouluttautuu koko ajan, joten ei ole tarvinnut tyytyä yhteen hiusmalliin, niin kuin olen kuullut joidenkin kampaajien tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea on kampaajan tietää mitään hiuksistasi, jos vaihdat koko ajan. Minä olen käynyt samalla kampaajalla viisitoista vuotta. Hänellä on tiedot kaikista käynneistä, värjäyksestä yms. Osaa kertoa sopivista shampoista, hoitoaineista ja viimeistelytuotteista. Hän myös kouluttautuu koko ajan, joten ei ole tarvinnut tyytyä yhteen hiusmalliin, niin kuin olen kuullut joidenkin kampaajien tekevän.
Kävin ensin samalla 5 vuotta. En ollut koskaan täysin tyytyväinen mutta jatkoin hänellä kun kaikki neuvoivat että vakikampaaja on paras olla olemassa. Lopulta kyllästyin ja vaihdoin, kävin uudella neljä kertaa mutta aina petyin, sitten vaihdoin taas ja kävin muutaman kerran ja petyin ja vaihdoin taas. En minä halua huonolla jatkaa kymmentä vuotta, jos löydän hyvän niin jatkan hänellä. Ap
Minulla on hyvä ja ammattitaitoinen kampaaja.
Kesän alussa tein virheen ja laiskuuttani varasin lähi kampaajalta ajan, tämänpäiväinen virhe.
Lähi kampaaja on ns mummo kampaaja eli hänen luonaan käy mummoja + 85 hakemassa kiharoita lyhyeen tukkaan.
Minulla on paksut selkään saakka ulottuvat hiukset.
Varasin ajan raidoitukseen ja sävyyn sekä K 18 hoitoon.
Raidat sai tehtyä, pesupaikalla ihmettelin kun sävy jäi ? laittamatta, eikä K 18 syvähoidosta ollut kampaaja kuullutkaan.
Palattua pesupaikalta tuolille arvasin, että jotain kauheaa on käynyt. Hiukseni ovat paksuilla paakuilla ja sojottivat sivuille ja ylös.
Sitten alkoi lopullinen tuho, hän harjalla repi hiuksia suoriksi ja hiuksia lähti tukottain. Kampaaja keräsi hiuksia harjatessa nyrkin kokoisia hiustuppoja (luuliko etten näe) ja sopersi samalla, että hiukseni ovat huono kuntoiset ja vaativat kunnon hiusten hoitoon tarkoitettuja tuotteita.
Olen ikäni ostanut hiustenhoitoon tarkoitetut tuotteet kampaamoista, muut kampaajat ovat aina kehuneet hiusteni hyvää kuntoa ja laatua.
Siinä harjatessa hiuksiani ja suihkutti jostain pienestä pullosta hoitoainetta? hiuksiini ja voivotteli miten tämä maailman paras hoitotuote ei auta huonokuntoisiin hiuksiini.
Tämän jälkeen alkoi hiusten kuivaus valtava höyrypilvi peitti pääni eli viimeiset kosteuden hävitti kuumalla föönillä. Itkin mielessäni ja mietin mitä sanon tai teen.
Tuo kuntaloni tuhoaminen maksoi 275 euroa! Vaikka siihen ei tullut sävyä, syvähoitoa tms.
Seuraavana päivänä pääsin omalle tutulle kampaajalle. Joka leikkasi, sävytti ja laittoi syvähoidon hiuksiini.
Tämä toistui kesä-heinä-elokuun ajan ja nyt ollaan saatu hiukset siihen kuntoon etten kauhistu peiliin katsoa.
Hintaa tälle kohellukselle tuli 700 euroa.
Minulla oli 7 vuotta hyvä kampaaja. Hän valitettavasti vaihtoi muihin töihin. Olin joka kerta todella tyytyväinen käynnin jälkeen. Hän jopa lähetti kirjeen lopettamispäätöksestään. Se oli ainutlaatuista.
Minulla on sama ongelma Tikkurilassa.
Oma kampaajani muutti pois Suomesta ja olen käynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana lähes 30 eri kampaajalla. Aina tulos viimeistään kolmannella perättäisellä kerralla suuri pettymys. Katsotaan, miten käy nyt jo kaksi kertaa hyvin leikanneen kampaajan kanssa.
Odotukset korkealla.
Vältä ainakin Kivenlahden, Espoonlahden, Merituulen ja Matinkylän kampaamoja. Hiustenleikkaus meni pieleen noissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä ja ammattitaitoinen kampaaja.
Kesän alussa tein virheen ja laiskuuttani varasin lähi kampaajalta ajan, tämänpäiväinen virhe.
Lähi kampaaja on ns mummo kampaaja eli hänen luonaan käy mummoja + 85 hakemassa kiharoita lyhyeen tukkaan.
Minulla on paksut selkään saakka ulottuvat hiukset.
Varasin ajan raidoitukseen ja sävyyn sekä K 18 hoitoon.
Raidat sai tehtyä, pesupaikalla ihmettelin kun sävy jäi ? laittamatta, eikä K 18 syvähoidosta ollut kampaaja kuullutkaan.
Palattua pesupaikalta tuolille arvasin, että jotain kauheaa on käynyt. Hiukseni ovat paksuilla paakuilla ja sojottivat sivuille ja ylös.
Sitten alkoi lopullinen tuho, hän harjalla repi hiuksia suoriksi ja hiuksia lähti tukottain. Kampaaja keräsi hiuksia harjatessa nyrkin kokoisia hiustuppoja (luuliko etten näe) ja sopersi samalla, että hiukseni ovat huono kuntoiset ja vaativat kunnon hiusten hoitoon tarkoitettuja tuotteita.Olen ikäni ostanut hiustenhoitoon tarkoitetut tuotteet kampaamoista, muut kampaajat ovat aina kehuneet hiusteni hyvää kuntoa ja laatua.
Siinä harjatessa hiuksiani ja suihkutti jostain pienestä pullosta hoitoainetta? hiuksiini ja voivotteli miten tämä maailman paras hoitotuote ei auta huonokuntoisiin hiuksiini.
Tämän jälkeen alkoi hiusten kuivaus valtava höyrypilvi peitti pääni eli viimeiset kosteuden hävitti kuumalla föönillä. Itkin mielessäni ja mietin mitä sanon tai teen.Tuo kuntaloni tuhoaminen maksoi 275 euroa! Vaikka siihen ei tullut sävyä, syvähoitoa tms.
Seuraavana päivänä pääsin omalle tutulle kampaajalle. Joka leikkasi, sävytti ja laittoi syvähoidon hiuksiini.
Tämä toistui kesä-heinä-elokuun ajan ja nyt ollaan saatu hiukset siihen kuntoon etten kauhistu peiliin katsoa.Hintaa tälle kohellukselle tuli 700 euroa.
Minä taas käyn mielelläni mummokampaajilla. Hinta on todella edullinen enkä tarvitse erikseen mitään syvähoitoja hiuksilleni, ne ovat hyväkuntoiset ilmankin.
Kerran kävin tuollaisella kalliilla kampaajalla, joka korjasi hiuksiani melkein 400 euron arvoisesti, mutta ei saanut aikaan raitoja, koska käytetty hoitoaine aiheutti sen, että väri ei tarttunut.
Olen sanonut, että katso sinä mikä sopii parhaiten kasvojen piirteisiini. Nyt kävin uudella kampaajalla, kun vanha lähti pois ja olin oikein tyytyväinen tulokseen. Sitten sanoin, että voisin ottaa vähän sävyä seuraavalla kerralla ja heti suositteli miten laitetaan.
Ymmärrän hyvin ettei kampaaja hei suosittele mitään väriä vaikka, kun ei koskaan tiedä toisen rahatilanteessa tai joku voi sitten ajatella, että oma väri on sitten huono jne..
Ymmärrän hyvin ongelmasi. Jos intoa ja energiaa riittää, niin ehdotan että alat netissä syventyä hiustenhoitoon ja etsit sen avulla itsellesi täydelliset kotihoitotuotteet. Olen itse tehnyt näin ja saanut paremmat kuin kampaajalta koskaan. Tilaan tuotteet netistä ja sitä kautta myös säästän, kun kaikki tuotteet ovat yleensä netissä myynnissä halvemmalla kuin kampaajalta.
Monessa asiassa joutuu olemaan itse se elämänsä paras asiantuntija. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vältä ainakin Kivenlahden, Espoonlahden, Merituulen ja Matinkylän kampaamoja. Hiustenleikkaus meni pieleen noissa.
Kaikissa? Ohhoh.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut, että katso sinä mikä sopii parhaiten kasvojen piirteisiini. Nyt kävin uudella kampaajalla, kun vanha lähti pois ja olin oikein tyytyväinen tulokseen. Sitten sanoin, että voisin ottaa vähän sävyä seuraavalla kerralla ja heti suositteli miten laitetaan.
Ymmärrän hyvin ettei kampaaja hei suosittele mitään väriä vaikka, kun ei koskaan tiedä toisen rahatilanteessa tai joku voi sitten ajatella, että oma väri on sitten huono jne..
Jos olet ollut tyytyväinen leikkaukseen, niin miksi et ole sanonut vaan, että sama malli kuin viimeksi? Vai käytkö niin harvoin, ettei sitä mallia enää näe?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin ongelmasi. Jos intoa ja energiaa riittää, niin ehdotan että alat netissä syventyä hiustenhoitoon ja etsit sen avulla itsellesi täydelliset kotihoitotuotteet. Olen itse tehnyt näin ja saanut paremmat kuin kampaajalta koskaan. Tilaan tuotteet netistä ja sitä kautta myös säästän, kun kaikki tuotteet ovat yleensä netissä myynnissä halvemmalla kuin kampaajalta.
Monessa asiassa joutuu olemaan itse se elämänsä paras asiantuntija. 😀
Samoin tehohoidot voi tilata nettikaupasta ja tehdä itse. Itse tilasin Olaplex 1 +2 aikoinaan ihan hobbihoolista, ja noista pulloista riittää tooodella moneen kertaan.