Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa täällä (jätän kertomatta missä).
Anna edes pieni vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Klo 12 treffit minun kanssani.
Hyvää yötä.
Paikka puuttuu, samoin päivämäärä.
Vierailija kirjoitti:
Kotiseudullamme. Sinä ajatuksissani. Ikävä.
Ikävää pukkaa!
Olisin lämmin paksu peitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantiossa on jo liikettä.
Salainen fantasiani on seurata jostakin salassa, kun kaivattuni tanssiin kuin kukaan ei olisi katsomassa. Jostakin syystä hänen ihana sexy kehonsa tanssimassa sydämen kyllyydestä ei voi olla kuin rakasta katseltavaa. Voisit kaivattu tulla tanssimaan siihen mun työpaikan parkkipaikalle!
Siellä käy varmaan p.pate tms sakottamassa ja mulla ei oo rahaa parkkimaksuihin. Muuten tulisin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olisi vielä mahdollista
Totta, niin kauan kuin on elämääkin. Lohdullista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan sanonut hyvästejä.
Lähti sanomatta edes hei hei. En vaan jaksa muistella enää. Uudet tuulet jne.
About... tvewen! :D
Eikäkun johan sitä alkaa ikävöimään. Like a something to the head. No, moinen on aina selventäväkin hetki kyllä.. Tserrille ainakin. En välttämättä tahtoisi olla siinä kohtaa mutta jos olisin niin varmaankin miettisin mitä en ole vielä sanonut ja mihinkä suuntaan. Sitten olisi päälimmäisenä muuta ikään kuin sitten. Toden kautta kuitenkin, obviously.
Mä oon lupautunu pelaa bingoa ja pookipookia mun tulevaisuud3n miehen kanssa sitkun ei kyetä enää muuhun. Musta tämä on suloisinta mitä voin kuvitella vanhenemisesta. Taidan olla rakastunut 😍 ja ikävöin häntä koko ajan kovasti ja kaikkialla 😊😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 12 treffit minun kanssani.
Hyvää yötä.
Paikka puuttuu, samoin päivämäärä.
No huomenna tietenkin. Paikka avoin.
Vierailija kirjoitti:
Voisit toimia peittonani. Olisin lempeässä suojassa tältä ikävältä maailmalta. Oltaisiin siinä lämmössä me.
💕
Vierailija kirjoitti:
Meen huomenna apteekkiin ostamaan omega-3 rasvahappoja ja magnesiumia vaivoihini pakollisten lääkkeiden lisäksi.
Miksi apteekista? Saat halvemmalla marketista.
Viisi vuotta sitten käytit ruskeaa raitapaitaa.
Heli, hyvää unta. Oli tyyny miten päin vain.
Henna, ikävöin taas kerran sua. Pitkään rimpuilin tunnetta vastaan, mutta taas se voiton vie. Kunpa voitais jutella.
Hyvää unta vain hellän miehen vieressä.
Olisin messissä, tiedät sen!
Unirutistus.