Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä miehellä ei seiso? Tai paremminkin lerpahtaa ? Onko siihen joku tietty syy. Minä ? Koskaan ei ole käynyt näin. Nyt kävi, mies sanoi syyksi, että hänen ajatuksennsa ovat ongelmissa. Siis stressiä tällä hetkellä paljon. Mikä on myös totta. Mut ihmettelen kyllä, kun aiemmin pelkästä halauksesta seisoo ja johtaa sänkyhommiin, ja ihan kani, niin nyt lerpahti koko homma käsiin.
Miehen vaihdevuodet testot alas
Stressi, humala, jännitys tai syy sinussa. Näin käynyt minulle, ensin jäätävä halu, mutta lerpahtanut ku ei tunnu miltään. M
Joku kertoi olevansa puolisonsa kanssa erottamattomat. Onnellisia sellaiset.
Olitko se tosiaan sinä, joka kävit kääntymässä rannalla?
Kiitos palautteesta. Olisin ottanut muistoksi instaan kuvakaappauksen mutta kommentti ehti poistua. Aina löytyy kehitettävää toiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaatko sydämellä jos saat minulta syntymäpäiväviestin?
Kohta ehkä nähdään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi mikään vaimon hakkaaja.😒 Ihmisen pitää tietää mitä haluaa ja osata asettaa myös rajoja. Pitää osata tehdä päätöksiä, tarpeen tullen suojella omiaan ja omata tervettä itsekunnioitusta.
Sinä et toista aikuista ihmistä määräile ja sitä mitä se tekee. Ainoa asia mihin sinulla on valta ja oikeus vaikuttaa on oma käytösesi. Sinun ei tarvitse ketään vahtia eikä suojella paitsi omalta itseltäsi.
Niinhän Ap sanoikin.
Vierailija kirjoitti:
Joku kertoi olevansa puolisonsa kanssa erottamattomat. Onnellisia sellaiset.
Joko se pitää paikkansa tai sitten yrittää jankkaamalla väittää sitä. Ihmiset harvoin jankkaa itsestäänselvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Paska tulee.
Housuunko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä miehellä ei seiso? Tai paremminkin lerpahtaa ? Onko siihen joku tietty syy. Minä ? Koskaan ei ole käynyt näin. Nyt kävi, mies sanoi syyksi, että hänen ajatuksennsa ovat ongelmissa. Siis stressiä tällä hetkellä paljon. Mikä on myös totta. Mut ihmettelen kyllä, kun aiemmin pelkästä halauksesta seisoo ja johtaa sänkyhommiin, ja ihan kani, niin nyt lerpahti koko homma käsiin.
Miehen vaihdevuodet testot alas
Stressi, humala, jännitys tai syy sinussa. Näin käynyt minulle, ensin jäätävä halu, mutta lerpahtanut ku ei tunnu miltään. M
Aina ei värkit ole mitoitettu toisilleen sopiviksi. Yhdel oli niin pikkanen, etten saanut mitään tuntumaa onko edes työntynyt sisääni. Se oli aika outo tyyppi muutenkin. Noh, onneksi elämä suonut miehiä joilla mulle sopivat mitat.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätänsä maailmalla ihmiset asuvat kotona pitempään ja asuvat jopa aikuisina vanhempiensa kanssa melko pitkään, koska missään muussa maassa ei ole näin antisosiaalista väestöä kuin Suomessa. Täällä on ihan hyväksyttävää, että naapuria ei moikata takaisin. Eripurat työpaikoissakin ratkaistaan esimiehen välityksellä, kun sosiaaliset taidot on mitä on.
Todella hyvä kommentti. Suomalaiset ja melkoisen jääkylmät yhteisöt.😏 terv.ulkosuomalainen Saksassa
Vierailija kirjoitti:
Että miksi olen lihava.
🧡
On Suomessa ystävällisiä ja lämminhenkisiä sosiaalisia ihmisiäkin, osa vaan sitten tylyn oloisia möllejä. Ja ne on sitten todella tylyn oloisia, mutta onneksi sellaisia voi aika hyvin välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätänsä maailmalla ihmiset asuvat kotona pitempään ja asuvat jopa aikuisina vanhempiensa kanssa melko pitkään, koska missään muussa maassa ei ole näin antisosiaalista väestöä kuin Suomessa. Täällä on ihan hyväksyttävää, että naapuria ei moikata takaisin. Eripurat työpaikoissakin ratkaistaan esimiehen välityksellä, kun sosiaaliset taidot on mitä on.
Todella hyvä kommentti. Suomalaiset ja melkoisen jääkylmät yhteisöt.😏 terv.ulkosuomalainen Saksassa
Peukkusateen se saikin, niin oli asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäkkö, ihastus. Musta näyttää että mulle alkaa flirttailla jo oikein söpö mies niiden viiden muun lisäksi jotka jo ehdottelee. Tämä on kyllä ihan liian kovatasoinen mulle, mutta koska sinä peittelet selvästi jotain, ja niitä treffejä on niin kovin vaikea järjestää, niin ehkäpä taitaa mun tunteet muuttaa suuntaa.
Vähän harmittaa, mutta alan olla jo niin epäluuloinen.
Siitä vaan, jos et itse viitsi toimia. Muutenkin tuollainen pehmeä kiristäminen henkii aika toksista ihmistä.
Ketä se kiristää nimettömänä nettiketjussa, jossa sen kaivattu ei edes käy? :D anna mennä vaan, ap! Jos joku yhtään kiinnostava on kiinnostunut niin todellaki katso se kortti, kaivatulla ei välttämättä ole mitään korttia tulossa ikinä kuitenkaan. Ei
Nämä on inhottavia tilanteita, olen taannoin törmännyt näihin paljon. Nämä miehet haluaa joko fwb- suhteen tai vaan seksisuhteen. Tai kerta ja that's it. Mitä meidän tiettyjen naisten otsassa lukee ??? Mistä se johtuu, et miehet näissä merkeissä lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Paska tulee.
Niinpä teit.
Auta ihmistä kriisissä ja huomaa kuinka mulkero hänestä tulee, kun pääsee taas jaloilleen.
Kuka siellä kannolla oli juttuseuraa vailla?
Vierailija kirjoitti:
Auta ihmistä kriisissä ja huomaa kuinka mulkero hänestä tulee, kun pääsee taas jaloilleen.
Kuvittele auttavasi ja huomaa kuinka kuvittelet mulkerona, kuinka ylimielinen ja omahyväinen mulkero sinusta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Signal?
On ladattuna puhelimessa ja olen käyttänyt sitä. Valitettavasti estettiin.