Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Haluatko ranskanpastilleja?
Ranskattarelta kyllä;)
Naisilla on tarve kommunikoida.
Olen osa just tätä hetkeä maailmanhistoriassa. Olis mukava hengitellä yhdessä. Että olisi tunne yhteydestä ja konkreettinen yhdessäolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskattarelta kyllä;)
Onko kaivattusi oikeasti ranskatar?
Vierailija kirjoitti:
Olen osa just tätä hetkeä maailmanhistoriassa. Olis mukava hengitellä yhdessä. Että olisi tunne yhteydestä ja konkreettinen yhdessäolo.
Kuvitellen ei pääse lähelle.
Jos on toivonut jo monena jouluna samaa lahjaa eikä ole saanut, niin eikö tulevana jouluna jo voisi saada?
Vierailija kirjoitti:
Jos se naimisiinmeno viikon päästä lauantaina tuntui turhan nopeatempoiselta etenemiseltä, niin miltä kuulostaisi venetsialaisten vietto yhdessä tuumin?
Jep
Vierailija kirjoitti:
Aiheutinko jotain muutoksia? Miks halusit päästää menemään? Jos olisin ollut tärkeä, olisit estänyt kaiken.
Jos joku on mennäkseen, antaa mennä jos haluaa mennä eikä halua jäädä. Sivusta vaan eri.
Mä odotin sulta enemmän kuin mihin olit valmis. Silti on ikävä, vaikka en tekisi mitään toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskattarelta kyllä;)
Onko kaivattusi oikeasti ranskatar?
Kyllä, Montmartresta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on toivonut jo monena jouluna samaa lahjaa eikä ole saanut, niin eikö tulevana jouluna jo voisi saada?
Puhu pukille🤭
Yhteys tai sen puute uuvuttaa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olin pettymys.
Mut oon iloinen, että oot onnellinen.
En mä ole onnellinen. Masentaa monta asiaa, mutta peitän sen hyvin. Monta vuotta meni hyvin. Sitten tulit sinä. Ihastuin ensin sun luonteeseen. Tai siihen, mitä kuvittelin sun olevan.
Välillä sun silmistä näkyy silkka halveksunta. Tiedän muutenkin olevani vanha ja ruma. Ei tarvitsi katsoa niin. En ole mikään perässä roikkuja. En aio ränniä pitkin kiivetä sun ikkunasta kurkkimaan.
Sivusta oletan
Olen miettinyt koko illan yhtä asiaa. E
Vierailija kirjoitti:
Sulla menee hyvin suhteessasi?
Ei ole suhdetta 😐😒
Vierailija kirjoitti:
Mä odotin sulta enemmän kuin mihin olit valmis. Silti on ikävä, vaikka en tekisi mitään toisin.
Hän odottti sinulta enemmän kuin mihin olit valmis.
Hyvää yötä kaunottarelle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti voit hyvin
Välillä paremmin
Eiku pussista, josta niitä napostelen. Syöttäisin yksitellen kaivatulle. Jokaisesta namusta palkaksi suukko.