Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Jos tarjoaisi palveluja.
Tarjoaisin palveluja ainoastaan kaivatulle.
En ole enää kaivattu vaan sivuutettu ja pois pyyhitty.
Vierailija kirjoitti:
Jos sen olet tajunnut, niin oman hyvinvoinnin lisäämiseksi kannattaa keksiä jotakin mukavaa muuta ajateltavaa ja puuhaa.
Näkisimmepä huomenna ja vaihtaisimme ne tutun turvalliset katseet. Annat niin paljon niin vähällä.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan sanonut ettenkö olisi halunnut ja voinut tehdä lapsen tai lapsia sun kanssa. Jos tuo olisi ollut sinulta niin olisitpa selvittänyt kunnolla asian ensin mun kanssa ennen kuin päätit perustaa perheen jonkun muun kanssa.
Sä perustit ensin.
Pohjaanpalanut ikävä. Haisee ja maistuu pahalta.
Mieskollegalle kauniita ja levollisia unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoja kysymyksiä ja kommentteja. Jotkut (kuten minä) - ei kaikki - tarvitsee myös fyysistä läheisyyttä, ei pelkkää tunnetta ja kaipausta. En tiedä miten tämän saisi jankuttajien kaaliin. En edusta jokaista ihmistä, enkä edes yritä yleistää. Minä vain olen sellainen ilmeisesti harvinaislaatuinen yksilö, joka tarvitsee myös rakkauden fyysisen ilmentymän.
Olen samanlainen. Naisihminen mutta tuskinpa tämä tosi sukupuolisidonnaista on. Ei tosiaan riittänyt pelkkä kaipaus ja tunteiden eläminen omassa päässään. Se oli pelkkää riutumista ja kidutusta minulle. Siksi pelkkä ystävyys ja tunteiden pitäminen vain molemminpuolisena salaisuutena ei tullut kyseeseen. Rakkaus on mulle hyvinkin fyysistä. Tekojen ja yhdessä jaetun ajan (sopivan introvertisti:D) täyttämää. Haluan rakastavaisina olla ja toteutua yhdessä, ei erikseen teeskentelemällä muka ystävyyttä. En olisi koskaan
Mainittakoon ettemme ole enää missään tekemisissä yllä mainitusta syystä. Pelkkä ystävyyden teeskentely ei riittänyt minulle enkä olisi kyennyt siihen ja voinut pysyä järjissäni samanaikaisesti. Oli pakko luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
?
Vierailija kirjoitti:
Tylsii.
Miten sua vois viihdyttää ettei tylsisi?
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus maistuu pahalta. T. Keko Salata
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kaikki tehdä rumaksi?
Lusikkapaikka vapaana miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Kaivattu heitti pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko joskus ollut?
Olet kuin lumiukko. Et mitään todellista, omin kätösin kehitelty ja ilona vain hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Kaivattu heitti pihalle.
Tuskin ilman syytä.
Kaivattuni inspiroi kuukaudesta toiseen. Vielä ei ole vuoden kiertoa mennyt, mutta lupaavalta näyttää.