Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mikä olis sopiva hinta.
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Mahtava ilma eikun lenkille vaan!
Voi toivottu kävellä vastaan.)
Toivottu! Paljon kivempi ja todenmakuisempi sana kuin kaivattu. Otan käyttöön!
Marraskuu on kuukausista inspiroivin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tehty juotavaksi
Kirkkautesi vesi
Et kaivattavaksi
Elämäni mesi
V.A Koskenkorva
Sulla on uusi kaivattu. Auttaa varmasti, jos masentaa.
Ei minua masenna.
Siinä luki jos.
Miksi pitäisi masentaa?
En koskaan sanonut ettenkö olisi halunnut ja voinut tehdä lapsen tai lapsia sun kanssa. Jos tuo olisi ollut sinulta niin olisitpa selvittänyt kunnolla asian ensin mun kanssa ennen kuin päätit perustaa perheen jonkun muun kanssa.
Olisin halunnut ja olisi pitänyt moikata takaisin silloin kesällä rannassa. Olisinpa tehnyt edes sen.
Sen pituinen se. Kaivattu elää vaimonsa kanssa onnellisena elämänsä loppuun saakka.
Elän vieläkin, en suostu kuolemaan eikä liioin tunteenikaan sinua kohtaan. Hyvin yksinkertaista niin kuin yksinkertaisella ihmisellä kuuluu ollakin.
Herra x:lle rakkautta työviikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Sen pituinen se. Kaivattu elää vaimonsa kanssa onnellisena elämänsä loppuun saakka.
Onnesta en mene vannomaan mutta elää kuitenkin ja hyvä että elää.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava ilma eikun lenkille vaan!
Voi toivottu kävellä vastaan.)
Kävin auton putsaamassa lumesta ja pienellä lenkillä täällä talven ihmemaassa. Toivottua kaivattua ei näkynyt, mutta senhän jo tiesinkin. Terkut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tehty juotavaksi
Kirkkautesi vesi
Et kaivattavaksi
Elämäni mesi
V.A Koskenkorva
Sulla on uusi kaivattu. Auttaa varmasti, jos masentaa.
Ei minua masenna.
Siinä luki jos.
Miksi pitäisi masentaa?
En ole sellaista väittänyt. Saa vaikka hyppiä riemusta, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Herra x:lle rakkautta työviikkoon.
Suudellaan tiistaina?
Ke-ke. Muutama päivä vielä 😬😘
Vierailija kirjoitti:
Outoja kysymyksiä ja kommentteja. Jotkut (kuten minä) - ei kaikki - tarvitsee myös fyysistä läheisyyttä, ei pelkkää tunnetta ja kaipausta. En tiedä miten tämän saisi jankuttajien kaaliin. En edusta jokaista ihmistä, enkä edes yritä yleistää. Minä vain olen sellainen ilmeisesti harvinaislaatuinen yksilö, joka tarvitsee myös rakkauden fyysisen ilmentymän.
Olen samanlainen. Naisihminen mutta tuskinpa tämä tosi sukupuolisidonnaista on. Ei tosiaan riittänyt pelkkä kaipaus ja tunteiden eläminen omassa päässään. Se oli pelkkää riutumista ja kidutusta minulle. Siksi pelkkä ystävyys ja tunteiden pitäminen vain molemminpuolisena salaisuutena ei tullut kyseeseen. Rakkaus on mulle hyvinkin fyysistä. Tekojen ja yhdessä jaetun ajan (sopivan introvertisti:D) täyttämää. Haluan rakastavaisina olla ja toteutua yhdessä, ei erikseen teeskentelemällä muka ystävyyttä. En olisi koskaan voinut olla aito itseni hänen kanssaan. Siihen kun ei voi olla aito itsensä kuolee hitaasti.
Voi, minkä teit. Onneni veit. Oli ilo niin kauan kuin sitä kesti.
Vierailija kirjoitti:
Outoja kysymyksiä ja kommentteja. Jotkut (kuten minä) - ei kaikki - tarvitsee myös fyysistä läheisyyttä, ei pelkkää tunnetta ja kaipausta. En tiedä miten tämän saisi jankuttajien kaaliin. En edusta jokaista ihmistä, enkä edes yritä yleistää. Minä vain olen sellainen ilmeisesti harvinaislaatuinen yksilö, joka tarvitsee myös rakkauden fyysisen ilmentymän.
Itsekin haluaisin saavuttaa seuraavaksi fyysisen tason yhteyden. Henkisen tason yhteys saavutettu. Kokonaisuutta ajatellen tarvitaan kyllä molemmat.
Siinä luki jos.