Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
G: Jos kaivattusi tulisi sinua kaupassa vastaan ja hän katsoisi sinun ostoskärryihin, olisitko nolostunut sen sisällöstä? Mitä hän ajattelisi sinusta sen perusteella, mitä ostat kaupasta?
En käy kaupassa kuin alkoholiostoksilla, tilaan kaiken muun woltilla suoraan kotiin. Tuskinpa kaivattu miettisi yhtään mitään, miksi miettisi. Kuka edes miettii kenenkään ostoksia?
Huomenta kollegamiehelleni, jonka näkymää tiedotteisiin estin torstaina. Olet ihana! Pusu.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Joulupukki tulee kohta. Oletteko olleet kittejä?
Miksi tulisi? Ei ole tullut 35 viimeisenkään vuoteen, mikä tänä vuonna olisi erilaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette itse vastuussa omista tunteistanne. Ette voi syyttää TOISTA ihmistä jos ihastutte häneen. Joillekin pelkkä hymy voi mennä flirtistä, eikö saa nauraa ja hymyillä jos on varattu. Koittakaa sietää itsessänne ristiriitaiset tunteet älkääkä oksentako niitä muiden niskaan. Ihme joko tai -elämää.
Älä sinä neuvo mitään. Sulta ei kysytty.
Tietoisesti viikkoja, kuukausia tutustuttu ja toinen ei missään kohtaa kertonut olevansa varattu. Miten itse suhtautuisit moiseen?
Olisin ilahtunut ja helpottunut siitä, että väistin luodin jo tuossa vaiheessa, enkä tuhlannut kallisarvoista aikaani kusettajaan enää enempää! Ihastuksen tunteet rapisisi tiehensä, koska eihän sitä ihmistä olis ollu olemassakaan, johon olin ihastunut, kun kerran esitti ihan muuta. Tunteet olisivat siis pelkkä huojennus ja helpotus.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Anna anteeksi pupu. Olet rakkainta.
Mitäs nyt tuli tehtyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko? Yllätin itseni ja ehkä sinunkin, kun laitoin tässä illalla sulle muutaman tunnisteellisen viestin?
Kulta,
Olisitpa se sinä. Pari viestiä oli sellaisia, että tuli tunne, että ovat sinulta minulle.
Kosketa mua huomenna, jos se todella olit sinä.
<3
Miten haluat kosketuksen?
M-nainen eli mun ihastukseni ja kaivattuni, oli kunnia käydä sun kanssa kouluja. Olet ihaninta mitä on. En koskaan lähde ja jätä sua vaan pysyn rinnallasi ja yritän tukea ja ilostuttaa sua kaikella mahd tavalla. Haleja ja pusuja sulle ihanuus. <3 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette itse vastuussa omista tunteistanne. Ette voi syyttää TOISTA ihmistä jos ihastutte häneen. Joillekin pelkkä hymy voi mennä flirtistä, eikö saa nauraa ja hymyillä jos on varattu. Koittakaa sietää itsessänne ristiriitaiset tunteet älkääkä oksentako niitä muiden niskaan. Ihme joko tai -elämää.
Älä sinä neuvo mitään. Sulta ei kysytty.
Tietoisesti viikkoja, kuukausia tutustuttu ja toinen ei missään kohtaa kertonut olevansa varattu. Miten itse suhtautuisit moiseen?
Olisin ilahtunut ja helpottunut siitä, että väistin luodin jo tuossa vaiheessa, enkä tuhlannut kallisarvoista aikaani kusettajaan enää enempää! Ihastuksen tunteet rapisisi tiehensä, koska eihän sitä ihmistä olis ollu olemassakaan, johon olin ihastunut, kun kerran esitti ihan muuta. Tunteet olisivat siis pelkkä huoje
Miten se silleen?
Vierailija kirjoitti:
Talven tullen kiedon huovan tiukempaan. Hyvin menee tavallaan. Terveisiä kaivatulleni. Halauksia! 🦥
Karhun halaus voimaeläimelle 🐻
Aikuinen nainen ei tarvitse mitään joulukalenteria. Varsinkaan kymmenien, jopa satojen eurojen kosmetiikkakalenteria. Joulukalenterit kuuluu lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen nainen ei tarvitse mitään joulukalenteria. Varsinkaan kymmenien, jopa satojen eurojen kosmetiikkakalenteria. Joulukalenterit kuuluu lapsille.
Ei kaikkea tarvi tarvita, joskus elämässä saa olla pientä ylimääräistäkin kivaa.
Onkohan sulla yhtä kova vienti kuin tolla mun exällä?
Vierailija kirjoitti:
Hemmotella haluisin.
Miten hemmottelisit kaivattuasi?
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa yrittää trollata heti aamusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa yrittää trollata heti aamusta
Missä menee raja ei-toivotun mielipiteen ja trollauksen välillä? Sivusta
Ei ikinä näin, mun omat tunteet ratkaisee eniten. Vaikka toinen kohtelisi mua kuinka kultaisesti tahansa, niin jos en ole siitä romanttisesti kiinnostunut, en tyydy siihen ikimaailmassa. Aivan päätön aforismi sulla nyt. 😅