Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen nainen ei tarvitse mitään joulukalenteria. Varsinkaan kymmenien, jopa satojen eurojen kosmetiikkakalenteria. Joulukalenterit kuuluu lapsille.
Älä jaksa yrittää trollata heti aamusta
Missä menee raja ei-toivotun mielipiteen ja trollauksen välillä? Sivusta
Sävyssä miten se on kirjoitettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna anteeksi pupu. Olet rakkainta.
Mitäs nyt tuli tehtyä?
Hyppi vieraalla porkkanamaalla_ 6 kotiinsa
Toivon sellasta joulukalenteria, et kaivattu lähettää viestin joka päivä (wa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen nainen ei tarvitse mitään joulukalenteria. Varsinkaan kymmenien, jopa satojen eurojen kosmetiikkakalenteria. Joulukalenterit kuuluu lapsille.
Tein lapsella sillä tavalla, että söin kerralla ne suklaakalenterin suklaat ja sit laitoin tavallisia suklaapaloja niihin luukkuihin, meillä oli lähes aina jossain suklaata, niin pysty tekee noin.😅
Ton takia meille ei enää tule näitä suklaakalentereita, kun aina hihitellen päädytään tyhjentämään ne yhden illan aikana (minä hommassa mukana 🙄). Kyllä siinä se joulun odotuksen taika jotenkin kyykkää. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Toivon sellasta joulukalenteria, et kaivattu lähettää viestin joka päivä (wa)
Ooh. Ja jouluna aukeaa koko paketti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sävy voi tulla ihan sun oman ajatusmaailman tuotoksena, joten vähän on epäreilua ap:lle. Joskus makkara on vain makkara.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta näin nimenomaan aikuisena naisena mun ei tarvi miettiä, mitä sun mielestä tarvitsen. Ostan tasan mitä haluan, ei kaiken kivan pidä päättyä lapsuuteen.
Kenelle mä oikein kirjoitan täällä? 🤔
Tiiäthän kaivattu, on sellasia nettisivuja joista voi lähettää viestejä ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sävy voi tulla ihan sun oman ajatusmaailman tuotoksena, joten vähän on epäreilua ap:lle. Joskus makkara on vain makkara.
Kuulehan ap, pelkkää riitaa haastaaksesi tartuit tuohon joulukalenteriasiaan ja nyt jankutat jonakuna toisena. Lopeta jo. En jatka tästä.
Pikkujouluja odotellessa
😘🧡
Vierailija kirjoitti:
Tiiäthän kaivattu, on sellasia nettisivuja joista voi lähettää viestejä ;)
Miksi mutkan kautta? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan ap, pelkkää riitaa haastaaksesi tartuit tuohon joulukalenteriasiaan ja nyt jankutat jonakuna toisena. Lopeta jo. En jatka tästä.
En ole ap. Olen se joka syö kaikki suklaatit heti. Te olettajatunnistelijayhdistelijät pilaatte tän ketjun. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle
Niin arvelinkin. Tykkäänkö mä susta?
Onko hyvän mielen lähde nainen vai naisen lähde?
Vierailija kirjoitti:
Naislapselle pitää olla kaikkea kivaa luksusta jatkuvasti. Muuten se masentuu.
Mieslapsi ei taas tiedä yhtään, mistä puhuu. Mutta jatka hiekkalaatikkoleikkejä, tarvitsethan kuitenkin jatkuvaa egon hivelyä.
Tein lapsella sillä tavalla, että söin kerralla ne suklaakalenterin suklaat ja sit laitoin tavallisia suklaapaloja niihin luukkuihin, meillä oli lähes aina jossain suklaata, niin pysty tekee noin.😅