Miten miehet pystyy käyttämään jotain pisuaareja?
Siinä munat kädessä vierekkäin kusta, en ymmärrä. Ajatelkaa jos naisetkin istuis pöntöllä vierekkäin ilman koppia?
Kommentit (13)
Pisulaarin reunat peittävät vehkeen.
Mikä siinä tarpeilla käymisessä ap:ta ujostuttaa?
Katse on kaikilla kuitenkin lukittunut eteenpäin, kuten ikiaikainen vessakoodi määrää.
Se kundien yhdessä pissailu rännillä tai pisuasrilla on just mukavaa veljellistä touhua. Baarissa onneksi sitä pääsee tekemään tiuhaan jos juotua tulee. T Kim26
Niin no mitä sitte jos naiset kusis vierekkäin ilman koppia? Kaatuisko siihen maailma?
Vertaillaan mulkkuja siinä samalla. Se on miesten sosiaalisuutta.
Itse alan kusemaan pisuaarin lähellä ja kävelen taaksepäin. Siinä näkee muut kaaren ja kyrvän.
Minkä takia naiset sitten muka menevät yhdessä vessaan ja vielä samaan koppiin elleivät vertaillakseen kenellä on innie ja kenellä outie?
Miehet kykenevät menemään ravintolassakin vessaan ilman että täytyy ottaa kaveria mukaan ravistamaan.
Itse olen vuosien varrella oppinut tekniikan, jossa ei tarvitse pitää munia (siis kiveksiä) kädessä kustessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vuosien varrella oppinut tekniikan, jossa ei tarvitse pitää munia (siis kiveksiä) kädessä kustessa.
Aivan. En minäkään ole koskaan nähnyt meidän suvun miesten tai poikien pitelevän kiveksistä kiinni pissatessaan.Enkä minäkään meidän poikia heidän pissattaessa pikkusena.
Eihän siinä oikein pystykään, koppiin aina jos vaan pääsee. Tämä on miesten systemaattista sortamista yhteiskunnassa.
Normihommaa. Maailmassa ihan tarpeeksi näitä jännäpissaajia, jotka vaativat oman kopin suoriutuakseen. kaitpa sekin on yksi merkki tämän päivän mielenterveysongelmista, joita ei ennen ollut.
Olen mies ja käytän pisuaaria vain jos ketään muita ei ole paikalla. Ei vois vähempää kiinnostaa heilutella letkuja rivissä.