Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mutta poden kyllä kroonista jouluväsymystä, jotenkin rankkaa kun ihmiset elää joulua monta kuukautta, joulukuun vielä ymmärtäisi mutta jotkut alottaa tyyliin syyskuussa
Mitä sua muiden toiminta väsyttää? Keskity omaan elämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle mä oikein kirjoitan täällä? 🤔
Mulle
Niin arvelinkin. Tykkäänkö mä susta?
Hirmuisen paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin tänään Prismassa ihmisiä. En löytänyt yliluonnollista kokemusta.
Harvoin siellä löytää. En ole itse koskaan löytänyt. Kerran oli yliluonnollisen kokemuksen auto parkissa, mutta kävin silloin vain apteekissa.
Minä olen...
Mäkin haluun viestin tai tunnisteellisen. Eilen oli joku tunnisteellinen, joka osuisi? Mutta tarvisin täsmätunnisteellisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle
Hirmuisen paljon
Nonni, mutta säkö et sitten tykkää musta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta poden kyllä kroonista jouluväsymystä, jotenkin rankkaa kun ihmiset elää joulua monta kuukautta, joulukuun vielä ymmärtäisi mutta jotkut alottaa tyyliin syyskuussa
No kun se näkyy koko yhteiskunnassa, menee kauppaan niin lokakuussa on jo joulukamat, mainokset, kaikki, ei pysty ohittamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle
Hirmuisen paljon
Vielä enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen nainen ei tarvitse mitään joulukalenteria. Varsinkaan kymmenien, jopa satojen eurojen kosmetiikkakalenteria. Joulukalenterit kuuluu lapsille.
Älä jaksa yrittää trollata heti aamusta
Missä menee raja ei-toivotun mielipiteen ja trollauksen välillä? Sivusta
Sävyssä miten se on kirjoitettu
Se sävy voi tulla ihan sun oman ajatusmaailman tuotoksena, joten vähän on epäreilua ap:lle. Joskus makkara on vain makkara.
Joku kirjoittaa latistavan ja toisia selkeästi mollaavan viestin, ja sä mietit, että viestin epäileminen trollaamiseksi on epäreilua sen kirjoittajalle? Kannattaisko ennemmin kirjoittajan miettiä mitä kirjoittaa, eihän tuollainen saa kuin pahan mielen reaktioita joten totta kai se on trollausta 😅 sivusta myös
ps. Ei kiinnosta jankuttaminen, mutta tajuathan sä itsekin, ettei aloitusta millään hyvällä meinattu? Joskus negatiiviset mielipiteet voi pitää ihan itsellä, jos muut iloitsee aiheesta ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluun viestin tai tunnisteellisen. Eilen oli joku tunnisteellinen, joka osuisi? Mutta tarvisin täsmätunnisteellisen.
Laita itse jotain, niin jatkan siihen täsmennykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se näkyy koko yhteiskunnassa, menee kauppaan niin lokakuussa on jo joulukamat, mainokset, kaikki, ei pysty ohittamaan
Voi kyynel, kyllä on hirveetä
No kyllä😌 mut jos kaivattu on jouluihmisiä niin oon valmis uhrautumaan😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä jo näkee, ettei osu niin millään. Kiitos osallistumisestasi, mutta tämä arpa ei voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel, kyllä on hirveetä
Joo mäkin itken pääsiäistipujen takia kaikki yöt kun ne tuodaan mun lähikauppaan jo helmikuussa. Ei meinaa uni tulla kun niin väsyttää se tipujen näkeminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle
Hirmuisen paljon
Vielä enemmän
Menin sanattomaksi. Ei käy usein.
Vierailija kirjoitti:
Niin kenelle kirjoitat ja kenen vuoksi valvot öisin?
Pääsiäistipujen vuoksi valvon. Vaivaa krooninen pääsiäisväsymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummanmustat aurinkolasit ja silmälaput päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä jo näkee, ettei osu niin millään. Kiitos osallistumisestasi, mutta tämä arpa ei voita.
Tuskinpa sä oisit sille mikään voitto ollutkaan, taitaa jokaisella täällä olla se ihan oma kaivattu kuitenkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen nainen ei tarvitse mitään joulukalenteria. Varsinkaan kymmenien, jopa satojen eurojen kosmetiikkakalenteria. Joulukalenterit kuuluu lapsille.
Älä jaksa yrittää trollata heti aamusta
Missä menee raja ei-toivotun mielipiteen ja trollauksen välillä? Sivusta
Sävyssä miten se on kirjoitettu
Se sävy voi tulla ihan sun oman ajatusmaailman tuotoksena, joten vähän on epäreilua ap:lle. Joskus makkara on vain makkara.
Joku kirjoittaa latistavan ja toisia selkeästi mollaavan viestin, ja sä mietit, että viestin epäileminen trollaamiseksi on epäreilua sen kirjoittajalle? Kannattaisko
Me ollaan erilaisia. Mielipiteitä maailmaan mahtuu, ja jos niistä olisi koko ajan flippaamassa, niin olis elo aina raskasta. Te itkette täällä, kun joku on kirjoittanut lauseen väärään sävyyn, että nyt on päivä pilalla, ja keskustelunaiheena oli joulukalenterit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa sä oisit sille mikään voitto ollutkaan, taitaa jokaisella täällä olla se ihan oma kaivattu kuitenkin..
Sehän se vitsi siinä olikin DUH! eiku DOH!
Lähetä mulle!