Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Jos tuhannen ihmisen mielestä olen ihana, mutta en sinun mielestäsi, en koe olevani ihana. Mutta jos sinun mielestäsi olen ihana, niiden tuhannen ihmisen mielipiteellä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko? Yllätin itseni ja ehkä sinunkin, kun laitoin tässä illalla sulle muutaman tunnisteellisen viestin?
En ole lukenut ja vaikka olisinkin ja osuisi niin vain irl on ratkaisevaa. Ja siellä on aika hiljaista.
Hyvää yötä sivusta.
Mitä sinä minussa näet. Järjellä kun ajattelee niin et yhtään mitään.
Hyvää yötä sinä. En tiedä, mikset koskaan laittanut mulle viestiä ennen kuin muutit muualle, Ehkä et välittänyt.
Tämä meidän juttumme oli kuitenkin aika lailla erikoista. Unenomaista taikaa virtuaalitodellisudessa. Unohtumatonta, ennenkokematonta. Ainakin minuille. Enkä tule elämässäni ikinä koskaan tietämään, oliko se sitä samaa sinulle.
En tule koskaan tietämään, välititkö oikeasti. Ajattelen aina negatiivisinta ja oletan että et.
Hyvät yöt mammoille. Luuta jätetään kotia.
Makeimpia unia ihanimmista ihanimmalle 🧸
Tekstin asettelutkin heittää päin persettä, mutta aivan sama ja mitä väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palasin YouTube-videoiden tekijäksi 😸 Huono itsetuntoisen seinäruusun äänetöntä peluuta voi siellä katsella. Nauttikaa 🤗💕💋
Linkki?
AvPD_Pipo_Owyang niminen käyttäjä.
Lauantain kunniaksi "takalaiton" suukko. Hyvää yötä.
Öitä muruseni muikkuseni.
🧡nuppunen
Halajan hyvän mielen lähteelle
Ne on oikeasti, enemmän vihreet kuin siniset ja I'm just a girl
Can I make it any more obvious?
We are in love
Haven't you heard
How we rock each other's world. Im scared though.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin naiselle 30 km ja pitäjäpiirten paremmalle puolle mieheltä Ankealasta. Huomiseen. Hyvää pyhäinpäivää.
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni. Lämmin halaus 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚💚💚
😚
👩🏻🦱💋🧔🏼
👩🏻🏫?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚💚💚
😚
👩🏻🦱💋🧔🏼
👩🏻🏫?
Eihän nyt koulua sentään Sunnuntaisin, mutta 🏩
Huomenta Aika mennä aamupäivän välipötkötykselle 🥱
Hyvää sunnuntaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Kyllä. Silmäpelinne on huomattu (niin lienee ollut tarkoituskin). Tein siitä havaintoja jo aikoja sitten, vaan nyt alkaa jo riittää, joten se oli sitten siinä. Kuusi vuotta kummallista kylmää - kuumaa - kissa - hiirileikkiä on ollut ihan liikaa minulle. Olen enemmän koiraihmisiä, enkä pidä tunteillani leikkijöistä.
Ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin. Ehkä olitkin vaan vauhdittaja ja ponnahduslauta johonkin parempaan. Ainakin oivalsin, että sillä yllättävän (helvetin) kipeällä tarinalla oli minulle opetus. Nyt todella olen alkanut arvostamaan itseäni ja elämääni siinä määrin, että en oikeastaan halua katsoa enää sinua päinkään. Ei tämä mikään kostotoimi ole. Ainoastaan ääriviivojeni suojelua.
Jos minulle järjestyy toinen paikka ja lähden, teen työnantajalle selväksi, että se on viimeinen kerta ilman ehtoja. Takaisin en ole tulossa kyseiseen toimipisteeseen. Myönnän pakenevani voimakkaita tunteitani, mutta enää en halua olla paikalla todistamassa, kun muka-salaa silmäilette toisianne. Ylitseni ei ei enää talsita. Ei kumpainenkaan teistä.
Eipä minulla muuta.