Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sinisilmä tomboy <3
Minäkö? 😍
**** ?
Vierailija kirjoitti:
G: Jos kaivattusi tulisi sinua kaupassa vastaan ja hän katsoisi sinun ostoskärryihin, olisitko nolostunut sen sisällöstä? Mitä hän ajattelisi sinusta sen perusteella, mitä ostat kaupasta?
Tuskin nolostelisin. Enimmäkseen ruokakaupan korissa on terveellistä ruokaa ja paljon hedelmiä, mutta voisi olla myös suklaata yms. Hän on nähnyt ostoskorini aikaisemminkin, tosin silloin siinä taisi olla aika vähän tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen seksuaalisuus on ylimainostettua. No
Siirryit miehiin ja pojupimppiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
How they treat you is more important than how you feel about them. Read that again.
Eli kaivattu kannattaa unohtaa.
Sama juttu täälläkin 😢 -sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sinisilmä tomboy <3
Minäkö? 😍
**** ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, pysyttelen naisen kakkosessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Jos kaivattusi tulisi sinua kaupassa vastaan ja hän katsoisi sinun ostoskärryihin, olisitko nolostunut sen sisällöstä? Mitä hän ajattelisi sinusta sen perusteella, mitä ostat kaupasta?
Tuskin nolostelisin. Enimmäkseen ruokakaupan korissa on terveellistä ruokaa ja paljon hedelmiä, mutta voisi olla myös suklaata yms. Hän on nähnyt ostoskorini aikaisemminkin, tosin silloin siinä taisi olla aika vähän tavaraa.
Itselläni ei tainnut olla kuin jogurtti, jokin hedelmä ja joku mikroateria. Ja pari riviä lottoa. Siitä on melko tarkkaan viitisen vuotta. Olin kassajonossa heti jälkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin koskettaa sinua. Kevyesti, varovasti, ihan vain sormenpäillä ensiksi. Testata saisiko se ilotulituksen aikaan sisälläni ja sytyttäisikö se valon sisälläni? Ehkä vielä joskus, jos sinä haluat? Ymmärrätkö miksi minä pelkään?
Kerran teitkin niin, siksi ymmärrän.
- sivusta
Pikkupakkanen, kirkas tähtitaivas ja paljun lämpö.
Lohdullista.
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin koskettaa sinua. Kevyesti, varovasti, ihan vain sormenpäillä ensiksi. Testata saisiko se ilotulituksen aikaan sisälläni ja sytyttäisikö se valon sisälläni? Ehkä vielä joskus, jos sinä haluat? Ymmärrätkö miksi minä pelkään?
Kyllä minä ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin onneton,ei autossani ole edes nastoja talvella ja Olen niin onneton,sinun vuoksesi kai🎶
En ole koskaan ymmärtänyt näitä lyriikoita. Onko kitkoilla ajavat muka noin onnettomia?
Ehkä sen pitäisikin olla "ei autossani ole edes nastoja tallella" eli nastat ovat irronneet
En ylety sinuun nyt, yö on sinut vienyt.
En ymmärrä kosketuspelkoa. On luonnollista himoita ja rakastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, pysyttelen naisen kakkosessa.
Aika hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En ylety sinuun nyt, yö on sinut vienyt.
Ei ole. Oltiin vain pulkkamäessä.
Maailma on kaunis ja hyvä elää siinä ja sinä erityisen kaunis <3
- Aslak
Jos suoraan sanon, olisin nyt aika kovasti sinun tarpeessa - ihanan katseesi, äänesi, sanojesi, käsiesi ja ihosi.
En.