Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
47041/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muruni oot, piparkakkumurusiksi hajoamaton

Vierailija
47042/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua.

Ai niinku tälleen 🥰

vai

näin 😭

Mä kaipaan näin 😑

Toteemipaalukin olisi ilmeikkäämpi ilmestys kuin mitä itse olen kaivattuni läheisyydessä. Arvaa siinä sitten onnistuneesti kiinnostuksen taso. Juuh eih. Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47043/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: Jos kaivattusi tulisi sinua kaupassa vastaan ja hän katsoisi sinun ostoskärryihin, olisitko nolostunut sen sisällöstä? Mitä hän ajattelisi sinusta sen perusteella, mitä ostat kaupasta?

Tuskin nolostelisin. Enimmäkseen ruokakaupan korissa on terveellistä ruokaa ja paljon hedelmiä, mutta voisi olla myös suklaata yms. Hän on nähnyt ostoskorini aikaisemminkin, tosin silloin siinä taisi olla aika vähän tavaraa.

Sen muistan, et siinä oli aika vähän tavaraa, mut en muista mitä. Ja mitä väliä! Olin vain niin ilahtanut hänet nähdessäni. 👍

Vierailija
47044/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä tiedät,

etelän söötti varekseni.

Sinä tiedät, lumoava sinä.

-Aslak

Vierailija
47045/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: Jos kaivattusi tulisi sinua kaupassa vastaan ja hän katsoisi sinun ostoskärryihin, olisitko nolostunut sen sisällöstä? Mitä hän ajattelisi sinusta sen perusteella, mitä ostat kaupasta?

Tuskin nolostelisin. Enimmäkseen ruokakaupan korissa on terveellistä ruokaa ja paljon hedelmiä, mutta voisi olla myös suklaata yms. Hän on nähnyt ostoskorini aikaisemminkin, tosin silloin siinä taisi olla aika vähän tavaraa.

Itselläni ei tainnut olla kuin jogurtti, jokin hedelmä ja joku mikroateria. Ja pari riviä lottoa. Siitä on melko tarkkaan viitisen vuotta. Olin kassajonossa heti jälkeesi.

Jos olisit hän niin sillä kertaa en ole huomannut sinua, tai en ainakaan muista. On kyllä mahdollista tuokin. Eräs toinen päivä oli kuitenkin paljon merkittävämpi.

Vierailija
47046/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suoraan sanon, olisin nyt aika kovasti sinun tarpeessa - ihanan katseesi, äänesi, sanojesi, käsiesi ja ihosi. 

Sanot vaan...

Vierailija
47047/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Joulupukki tulee kohta. Oletteko olleet kittejä?

En oo ikinä ollu kitti!

Vierailija
47048/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen muistan, et siinä oli aika vähän tavaraa, mut en muista mitä. Ja mitä väliä! Olin vain niin ilahtanut hänet nähdessäni. 👍

😄

Vierailija
47049/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin koskettaa sinua.  Kevyesti, varovasti, ihan vain sormenpäillä ensiksi. Testata saisiko se ilotulituksen aikaan sisälläni ja sytyttäisikö se valon sisälläni? Ehkä vielä joskus, jos sinä haluat? Ymmärrätkö miksi minä pelkään?

Tätä haluaisin itsekin, mutta en ihan ymmärrä, mitä sinä pelkäät... Jos katsoisit silmiini, näkisit kaiken.

Vierailija
47050/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä, vaikka vasta nähtiin. Rakastan sinua, rakastaisitpa takas minua💕

Hyvää yötä.

Vierailija
47051/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

xxxxxxxxx

Vierailija
47052/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään sut kaikkialla. Sun syy, kun oon seonnu lopullisesti. 

Vierailija
47053/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaa, sanoo rakkautensa rakkaalleen.

Vierailija
47054/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei tainnut olla kuin jogurtti, jokin hedelmä ja joku mikroateria. Ja pari riviä lottoa. Siitä on melko tarkkaan viitisen vuotta. Olin kassajonossa heti jälkeesi.

Jos olisit hän niin sillä kertaa en ole huomannut sinua, tai en ainakaan muista. On kyllä mahdollista tuokin. Eräs toinen päivä oli kuitenkin paljon merk

Ihan sama mitä yksityiskohtia muistelisin tai sanoisin. Hän ei muista tai halua muistella vaikka muistaisikin, koska ei välitä - minusta.

Vierailija
47055/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, olet paras, kaikkein.

Vierailija
47056/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suoraan sanon, olisin nyt aika kovasti sinun tarpeessa - ihanan katseesi, äänesi, sanojesi, käsiesi ja ihosi. 

Sanot vaan...

Miten niin? Ihan vilpitön ja haikea ikävän aalto.

Vierailija
47057/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Joulupukki tulee kohta. Oletteko olleet kittejä?

En oo ikinä ollu kitti!

Enkä minä kiltti. Aina hieman pikkutuhma. 😉

Vierailija
47058/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastaa, sanoo rakkautensa rakkaalleen.

Sanoo, jos se on mahdollista.

Vierailija
47059/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💚💚💚

Vierailija
47060/55805 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli eilen ystävälliset silmät.