Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Katselin tänään Prismassa ihmisiä. En löytänyt yliluonnollista kokemusta.
Täällä yksi näkymätön Elina
G: Jos kaivattusi tulisi sinua kaupassa vastaan ja hän katsoisi sinun ostoskärryihin, olisitko nolostunut sen sisällöstä? Mitä hän ajattelisi sinusta sen perusteella, mitä ostat kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Oletko paikalla vai et?
Katon lätkää ja juon kaljaa.
Pidä hyvä viikonloppu 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä hyvä viikonloppu 😊
Kiitos. En kuitenkaan ole se joksi luulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä hyvä viikonloppu 😊
Kiitos. En kuitenkaan ole se joksi luulit.
En ole luullut sinua miksikään muuksi kuin ihmiseksi 😊
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut kollegaan 🤗
Samoin. Ja veikkaan että emme ole ainoat.
Syys surumielinen ~ kari Tapio
Kaipuu on suuri mutta kauniit muistot jää.
Kävin tänään kaupassa. Ostin mm. 1,5 l colajuomaa, yhden ananaslimun, kaksi olutta, 3 l vichyä, 400 gr karkkipussin. Tuskinpa ostokseni häntä hetkauttaisivat millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako sinut johdateltua sillä että sinulle luvataan asioita? Teetkö hyviä asioita vain jos saat palkinnon?
Ei niin, olet aikuinen ihminen.
Live a little.
Anna mun elää sitten. Huomaa tässä se juju. Yritin auttaa sinua, et arvostanut minua yhtään. Loppu.
Auttaa "sinua"?
Kaipaavat terveiset V-papalle, äidille, isolle mummolle, O-papalle, isälle ja mummolle. Ikävä teitä vielä jälkeen vuoskymmentenkin.
Ja muitakin sukulaisia jotka kuolna.
Vierailija kirjoitti:
G: Jos kaivattusi tulisi sinua kaupassa vastaan ja hän katsoisi sinun ostoskärryihin, olisitko nolostunut sen sisällöstä? Mitä hän ajattelisi sinusta sen perusteella, mitä ostat kaupasta?
En olisi nolostunut, koska piimä on viisasten juoma. Terveisiä kaivatulleni. Kippis!
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Hellä halaus 🤗
-joppe-
Käyn kaupassa liki päivittäin, en osta näin liikaa. Lisäksi ongelmaa jääkaapin kanssa. Kaupassa kori koprassa. Tänään kävin lenkillä läntisessä naapurpitäjässä. Kävelin sinne, pistäin litlissä ja palasin linikalla. Hyvää Pyhäinpäivää kaipaamallein naiselle, ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää kori. Olen pieni(ruokainen).
Minullekin riittää korillinen viikonlopuksi. Tai nykyäänhän se on salkku, kun ei kaljaa enää lasipulloissa myydä.