Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mun sisaruksilla on hyvinkin reipasta huumoria, mutta olen siinä joukossa aika vaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mä arvelin, että sun toinen nimi olis Ilmari tai Tapani. En ollut kaukana! Se on Tapio.
No nyt alan jo huolestua...
Ai kui?
Johanna💞Tapio
(ne kuuluisat toiset nimet)
Alttius häpeään voi nousta erilaisista taipumuksista ja luonteen ominaisuuksista, kuten perfektionismista, jolloin vaadimme itseltämme liikoja ja siksi koemme ainaista riittämättömyyttä.
Toista nimeäni ei ole ikinä näkynyt täällä. Monta harhaa välttänyt sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Alttius häpeään voi nousta erilaisista taipumuksista ja luonteen ominaisuuksista, kuten perfektionismista, jolloin vaadimme itseltämme liikoja ja siksi koemme ainaista riittämättömyyttä.
Mikä sinua hävettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonlopun alun haaste:
Kirjoita kaivatullesi tunnisteellinen.
Puhuttiin tänään mun psyykeestä. Kerroin kritisoinnin pelostani ja puhuttiin myös muutenkin terveyspainotteisesti. Kuulin myös että olet Halloween-ihmisiä ja olet kuten minä eli tarkkasilmäinen ja aistivainen. Tajusin että olet myös hyvin empaattinen vaikkakin introvertti. Tunnistat hyvin asioita eli ongelmanratkaisukykyä löytyy. Ollaan kuin paita ja peppu 🎃👻🌹
Empaattiset voivat hyvinkin olla introverttejä. Sivusta
Juu. Me näytetään se eri tavalla/intensiteetillä kuin ekstrovertit, yleensä ottaen.
Mä sain ekaa kertaa testistä ekstrovertin tulokseksi: enfp. Ei sen persoonan pitäisi merkittävästi kai enää tässä iässä muuttua. No taitaa olla ihan höpö höpöä tuokin.
Vierailija kirjoitti:
😳
No hä?
Voisinpa olla siellä kanssasi. Hauskaa iltaa 🤗
Lähetän terveiset nuorelle valonpilkahdukselle.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeaa
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Et kaipaa.
Et kai paa?
Naisen rakkaus vaihtuu päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeaa
Mikä?
Itse tietää. Ehkä mäkin tiedän.