Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomista synttäriyllätystä odotellessa 😍
Paljonko on jo mittarissa?
16
Nyt täytyy taas joutaa. Palataan ihmeelliset hahmot!
Muistakaa iltapala ja ruokalappu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lausun teille arvon ketjuttelijat vielä tänään jonkin viisaan sanan. Stay tuned! 🖤
Ps. This is fun.
sagacious
Thank you very much indeed
Ollos hyvä vaan. Se oli se päivän viisas sana, niin ei tarvitse sillä päätään vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16
No hei, onnea sweet sixteen! 💝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16
No hei, onnea sweet sixteen! 💝
Thääänks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lausun teille arvon ketjuttelijat vielä tänään jonkin viisaan sanan. Stay tuned! 🖤
Ps. This is fun.
sagacious
Thank you very much indeed
Ollos hyvä vaan. Se oli se päivän viisas sana, niin ei tarvitse sillä päätään vaivata.
Tämä selvä. Kiitos suuresti sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kirjoittanut minulle paljon kaunista, sellaista, jota minulle ei ole koskaan aikaisemmin sanottu. Ei mitään sen kaltaistakaan. Kätken sanasi sydämeeni, mutta laitan myös arkistoihin, tosin piiloon. Luetaan niitä sitten yhdessä, kun meidän aikamme tulee. Ja jos ei tule, luen niitä sitten itsekseni.
Milloin sitten luet itseksesi viimeistään?
Odotellessa.
Hyvää viikonloppua ihanalle ihastukselleni. Lämmin halaus räntäsateiseen iltaan 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Olet kirjoittanut minulle paljon kaunista, sellaista, jota minulle ei ole koskaan aikaisemmin sanottu. Ei mitään sen kaltaistakaan. Kätken sanasi sydämeeni, mutta laitan myös arkistoihin, tosin piiloon. Luetaan niitä sitten yhdessä, kun meidän aikamme tulee. Ja jos ei tule, luen niitä sitten itsekseni.
On kehunut kuinka fiksu ja taitava olet ja että miten ei ole ketään sinun kaltaistasi ja että jos olisit/hän olisi vapaa, niin just sun kaltaisen kumppanin hän haluaisi mutta kun on esteitä, niin eihän sitä voi mitään jne.
Vierailija kirjoitti:
Toivottvasi hän ei petä sinua.
Mistä tällainen tuli mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Viikonlopun alun haaste:
Kirjoita kaivatullesi tunnisteellinen.
Jes, tästä se lähtee. Katseltiin viimeksi silmästä silmään toisiamme viisi viikkoa sitten. Ajattelin jo tuolloin, että tässäkö tämä nyt oli, mitään ei tule tapahtumaan ja näin yksi ajanjakso elämässä tulee päätökseensä. Tilanne jäi ikävästi auki, mutta lupaan pitää oven avoimena, jotta voisit astella elämääni.
Jaa..a. Vaihteeksi päivä vakuuttelua etten pysty ja kykene. Siltikään en luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mitä karkkia syöt?
Just nyt en mitään. Pusut on hyviä ja lätkäliiga.
Mukavaa marraskuun ensimmäistä kaivatulle! Olisi niiin ihanaa käpertyä lähekkäin nyt, kun talvikin jo tekee tuloaan. Nauttisin seurastasi ihan liikaa. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kehunut kuinka fiksu ja taitava olet ja että miten ei ole ketään sinun kaltaistasi ja että jos olisit/hän olisi vapaa, niin just sun kaltaisen kumppanin hän haluaisi mutta kun on esteitä, niin eihän sitä voi mitään jne.
No ei.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mitä karkkia syöt?
Kaivattu-merkkistä
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa marraskuun ensimmäistä kaivatulle! Olisi niiin ihanaa käpertyä lähekkäin nyt, kun talvikin jo tekee tuloaan. Nauttisin seurastasi ihan liikaa. 🥴
Kyllä minut saa kutsua seurakseen.
Milloin sitten luet itseksesi viimeistään?