Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
4581/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaijankkaaja herännyt!

Vierailija
4582/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitää haaveilla niin paljon rakastelustakin hänen kanssaan.

Seksin miettiminenhän tässä on kaikkein parasta mun mielestä. Oon tänäänkin hoitanu itseni jo kahdesti häntä ajatellen.

itselläkin tapana roiskia noin kolmesti päivässä roskikseen tai pönttöön häntä ajatellen, hekumaa <3

Täysin normaalia

Mutta kauheeta tuhlinkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4583/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jutella kahden kesken ilman näitä ilkeilijöitä. 

Vierailija
4584/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoittainen pahoinvointi kuuluu elämään. Kun se jatkuu vuosia, sekin kuuluu elämään, mutta ei ole hyvää elämää.

Mitä hait tällä? Itsestäänselvyys. Tosin pahoinvoinnin keskellä voi olla hyviäkin hetkiä kuten syöpäpotilailla. 

Vastasin sille, joka sanoi olevansa onnellinen myös kärsiessään.

Jos kärsimystä ei saa pois, mitä sitten tekisi? -sivusta. Miksi moralisoit? 

Missä kohtaa moralisoin? 😯

On äärimmäisen hyvä, jos ihminen kokee elämänsä hyväksi myös kärsimyksen hetkellä.

Itse en vain koe niin. Kun on paha olla, on paha olla.

Joskus ei ole valinnanvaraa. -sivusta

Vierailija
4585/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoittainen pahoinvointi kuuluu elämään. Kun se jatkuu vuosia, sekin kuuluu elämään, mutta ei ole hyvää elämää.

Mitä hait tällä? Itsestäänselvyys. Tosin pahoinvoinnin keskellä voi olla hyviäkin hetkiä kuten syöpäpotilailla. 

On äärimmäisen hyvä, jos ihminen kokee elämänsä hyväksi myös kärsimyksen hetkellä.

Mene te

Ei taida sullakaan olla kovin hyvä olla, kun pitää tuntemattomille törkeillä.

Vierailija
4586/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko miehiä vai hiiriä?

No niin nyt ollaan taas asian äärellä

Vierailija
4587/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin miettiminenhän tässä on kaikkein parasta mun mielestä. Oon tänäänkin hoitanu itseni jo kahdesti häntä ajatellen.

itselläkin tapana roiskia noin kolmesti päivässä roskikseen tai pönttöön häntä ajatellen, hekumaa <3

Täysin normaalia

Paitsi sen kertominen muille. Kyllähän ihmiset kakallakin käy, mutta ei sitä kuvailla muille ihmisille miten pönttöön tai pusikkoon äkistellään. 

Ihan eri asia. Miksi yrität tehdä seksuaalisuudesta jotenkin häpeiltävää ja likaista? Liittyy kaipaukseenkin erittäin paljon.

Vierailija
4588/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin normaalia

Paitsi sen kertominen muille. Kyllähän ihmiset kakallakin käy, mutta ei sitä kuvailla muille ihmisille miten pönttöön tai pusikkoon äkistellään. 

Ihan eri asia. Miksi yrität tehdä seksuaalisuudesta jotenkin häpeiltävää ja likaista? Liittyy kaipaukseenkin e

Toisen seksuaalisuus on pelkästään ikävystyttävää ja vaivaannuttavaa jos se ei ole oma kaivattu. Siksi nämä yleensä supatellaan kahden kesken.

Vierailija
4589/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en vain koe niin. Kun on paha

Ei taida sullakaan olla kovin hyvä olla, kun pitää tuntemattomille törkeillä.

Ei ole törkeilyä kertoa teille tietyille joka vtun päivä, ettei tämä ole mikään yleinen chat room vaan kaipausketju. Törkeilyä on ettette ikinä tunnu oppivan vaan edelleen täytätte ketjua teidän ohiksella joka vtun päivä

Vierailija
4590/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden voitto on toisen tappio.

Kuka on voittanut?

Vierailija
4591/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin normaalia

Ihan eri asia. Miksi yrität tehdä seksuaalisuudesta jotenkin h

Toisen seksuaalisuus on pelkästään ikävystyttävää ja vaivaannuttavaa jos se ei ole oma kaivattu. Siksi nämä yleensä supatellaan kahden kesken.

Hyppää siis yli. Niin minäkin teen kun täällä monet viestit ei kiinnosta mua yhtään. En mä silti mene niihin ketjuihin vihjailemaan ettei ne sais kirjoitella tai vertaile niiden juttuja paskalla käymiseen. 

Vierailija
4592/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin normaalia

Ihan eri asia. Miksi yrität tehdä seksuaalisuudesta jotenkin häpeiltävää ja likaista? Liittyy kaipaukseenkin e

Ei seksuaalisuus ole häpeiltävää ja likaista, mutta tuollainen ROISKIN PÖNTTÖÖN JA ROSKIKSEEM-retoriikka on täysin sama asia kuin jotkut kakan äkistely-tarinat 

Eli jos haluatte jotenkin freshisti ja nätisti aiheen kanssa olla ettekä likaisesti, niin tehkää se sitten niin. 

Vierailija
4593/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin normaalia

Ihan eri asi

No mutta sehän vertautuu loistavasti paskalla käymiseen. Luonnollinen, intiimi tarve joka kiinnostaa oikeastaan vaan sitä joka tarvetta tyydyttää.

Vierailija
4594/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin normaalia

Ihan eri asia. Miksi yrität tehdä seksuaalisuudesta jotenkin h

Ei seksuaalisuus ole häpeiltävää ja likaista, mutta tuollainen ROISKIN PÖNTTÖÖN JA ROSKIKSEEM-retoriikka on täysin sama asia kuin jotkut kakan äkistely-tarinat 

Eli jos haluatte jotenkin freshisti ja nätisti aiheen kanssa olla ettekä likaisesti, niin tehkää se sitten niin. 

Chill 😅 ihme raivarit tyhjästä

Vierailija
4595/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotanhäntäni lensivät uljaassa kaaressa usein vieraille tarjoamaani käsipyyhkeeseen. 

Vierailija
4596/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa liian yksityiskohtaisesti, jos haluaa kertoa jotain seksuaalisuudestaan. Tietty jos haluaa olla oksettava niin mikäs siinä, itse oletin tuollaisen roiskimis-viestin olevan trollausta jolla yritetäänkin nimenomaan saada hässäkkää ja paheksuntaa aikaiseksi, kun on niin rumasti kirjoitettu viesti (eilisiin hajupilly-viestien tyyliin). 

Vierailija
4597/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan intohimoista rakastajaani, joka ymmärtää ajan ja paikan.

Vierailija
4598/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan nyt kommentin kirjoittana kommentiin johon vastasit. Ymmärrän näkökulmasi ja en kritisoi sitä. Se on sinun tapasi elää.

Käsittelin asiaa siitä näkökulmasta että Ihmiset voivat kohdata negatiiviset tunteensa myös niin etteivät he tavallaan tartu ja uppoudu eli huku niihin. Tulemalla tietoisiksi ja hyväksyviksi tunteistaan ihmiset voivat oppia tarkkailemaan tunteitaan ilman niiden tuomitsemista tai että kokisimme tarvetta kiintyää niihin, eihän se helpooa ole, ei missään nimessä mutta silloin kun siitä saa kiinni niin silloin voi tuntea olonsa "huonoksi" ilman että kärsii. En siis väitä ettenkö itsekin kärsisi (sillä tavallaan) elämä on loppuun asti kärsimystä ja kärsimistä, mutta samalla se on kasvua ja onnellisuutta. Tarkoitin siis kommentillani sitä että ihmiset voivat siis tuntea olonsa huonoksi ilman, että nämä negatiiviset/fyysiset tunteet syövät heitä. Kun pyrkii syleilemään tunteitaan luonnollisena osana inhimillistä kokemusta ja harjoittamalla tietoisuutta ja hyväksyntää, niin ihminen voi kehittää omaa sisäistä rauhana ja sietokykyään vastoinkäymisissä.

Vierailija
4599/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin normaalia

Paitsi sen kertominen muille. Kyllähän ihmiset kakallakin käy, mutta ei sitä kuvailla muille ihmisille miten pönttöön tai pusikkoon äkiste

No mutta sehän vertautuu loistavasti paskalla käymiseen. Luonnollinen, intiimi tarve joka kiinnostaa oikeastaan vaan sitä joka tarvetta tyydyttää.

Paskalla käyminen ei oletettavasti liity kaipaukseen mitenkään, runkkaus kaivattua ajatellen sen sijaan liittyy erittäin paljon. Kuten sanottu, sä voit hypätä yli. 

Vierailija
4600/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä tosi laimeisiin persoonattomiin nysväköihin ja muihin olemattomiin elämässänne tottuneet, jos tuollaisesta tulee edes mielen viereenkään mitkään raivarit.

Ketju on lukittu.