Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
4541/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet vain odottavat jotakin tapahtuvan, vuosia menee ja he vain odottavat.

Ne on elämän valintoja. Minä puhun ja toimin😊.

Sivusta 

Vierailija
4542/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko etteivät he elä samalla? Jos ei tule vastaan ketään parempaakaan siinä kaiken muun tapahtuvan ohella, niin samahan se, onko mielessä joku vai ei. Ei se kaivattu sitä aikaa vienyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4543/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä asioita täytyy välillä odottaa, mutta se ei tarkoita, etteikö samaan aikaan pyrkisi niitä kohti.

Vierailija
4544/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla vaan ei näytä olevan muuta, kuin vatvoa toisten elämää. 

Vierailija
4545/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloisitpa minua

uuh aah, kaivattu saisi siveysvyöni avaimen JEAH! 

Kolme pervoa ilmoittautunut. 

Voin kuvitella että ketjussa useimmat olisivat juuri sellaisia mustasukkaisia roikkujia, jotka ihan mielellään pitäisivät kaivattuaan "häkissä".. Ja silti epäilisivät, että käykö pettämässä. 

Mä en pitäis häkissä. En ole ketään koskaan pitänyt. Itse olen saanut myös aina aika vapaana lentää.

Minäkin sallisin vapauksia vaikka mitenkä, enk

En kyllä ymmärrä, miten saa vehkeet pestyä tai nukuttua sellainen päällä. Luulisi, että pirun epämukavaa. 

Pesulle pääsee luvan kanssa, käsittääkseni. Kuten sanottu, yliksellä on paljon noista, mene sinne lukemaan.

Vierailija
4546/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zombie aamua! Kuppi kahvia virkistänee.

Velloinkummallisissa unissa etsienmustaakin mustempaa väriä ja aina löytämissäni mustissa oli jotakin muutakin väriä tai ne olivat jotenkin haaleita. Muistan jopa katselleeni tienvarsia jos jossakin olisi sellainen rxxxxxsäkki 😞

Myöhemmässä unessa oli pääosassa lila väri. Edessäni oli lila lomake tai kirje tai jokin, jossa oli valkoinen kuva tai kukkanen alaosassa logona. Minunpiti allekirjoittaa lomake.

Mitä nämä oikein meinaavat? 

Yölliset puheeni erään kanssa polveilivat kuolleista yhteenmuuttoon, lieneekö siitä unet saaneet kimmoikkeensa? 

Joka tapauksessa minulla on heti aamusta häntä kovin ikävä. Sydämeni valloittaja. 

Musta kuvaa tässä sitä, että haluaisit tukahduttaa tunteesi jotakuta kohtaan tai vaientaa ne, mutta aina tulee jotain pilkahduksia näköpiiriin, jossa hän näyttäytyy jossain muussa sävyssä kuin mustassa. Haluaisit jo laittaa asiat ruumissäkkiin ja "haudata" koko jutun mielestäsi, mutta et onnistu siinä. Et saa päätöstä asialle, vaikka olet yrittänyt.

Lila tai purppura merkitsee jonkinlaista ylevyyttä ja valtaa. Ehkä toinen osapuoli on lähettänyt sinulle jotain, mikä tuntuu siltä kuin hän olisi sen vuoksi ikään kuin niskan päällä? Lomakkeen valkoinen kukka edustaa rauhaa ja sovintoa, mutta koet siinä joutuvasi ikään kuin velvoitetuksi. Vaikka asia olisi hyväkin, mieluummin olisit jättänyt kaiken sikseen. Ehkä alitajuisesti pelkäät sitä, että joku saa ikään kuin valta-aseman ylitsesi ja onnistuu keplottelemaan sinut rauhan nimissä suostumaan johonkin, johon et halua. Et haluaisi sitoutua mihinkään, mikä ei ole noussut omasta sydämestäsi.

/UT-P

Vierailija
4547/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni esim. tapahtui isoja asioita 2020-2021, mutta ei niitä ulospäin huomannut enkä niistä puhellut. Nuo isot asiat ja prosessit vaan on tuoneet minua siihen missä olen nyt ja mihin olen menossa. 

Joutavaa onttoa tyhjänpäiväistä kommentointia. Kerro nyt tarkemmin edes minkäsuuntaista asiaa, kun aloitatkin.

Miksi ylipäätään luet tätä ketjua? Haluat vain tietoa muista, niin voit tulevaisuudessa trollata? Se jos mikä on onttoa ja tyhjänpäiväistä. 

Tämä! Täällä nimenomaan ei kannata antaa mitään tarttumapintaa itsestä, kaivatusta tai meneillään olevasta tilanteesta, koska sillä lähdetään pelkästään trollaamaan.

sivusta

Vierailija
4548/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hait tuolla onnellisuusavauksellasi?

Vierailija
4549/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulun voisi poistaa kalenterista. 

Pikkujoulut vois poistaa. Varsinkin työpaikan.

Anna muiden pitää hauskaa, sinne ei ole pakko mennä.

Kuule nalli napsahtaa ja joutuu järkkäämään. Kivapa on olla siinä porukassa, kun yksi pomottaa ja haukkuu, muut tappelee ja juhlijat haluaa ihan muuta kuin sovittu, niin järkätään uudelleen kireämmässä aikataulussa. Sitten vielä vttuillaan päälle. 

Vierailija
4550/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina väärin ja minua rankaistaan siitä.

En halua tehdä enää mitään. 

Vierailija
4551/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko WA-viestin minulle, opettajarouva? 

Varma vastaus 🔥

P/pks? Joku muu?

Vierailija
4552/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miehiä vai hiiriä?

Vierailija
4553/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hait tuolla onnellisuusavauksellasi?

Ei kai täällä kukaan mitään sen kummemmin hae? Kunhan purki ajatuksensa, ns huusi tuuleen

Vierailija
4554/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia

Vierailija
4555/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa kaveri- ja parisuhteissa, voi olla hyviä muistoja, jotka eivät kuole koskaan mutta suhteiden uudelleen herättäminen voi olla turhaa yrittämistä. Ihmiset kuitenkin muuttuu, eikä enää sovellu toisilleen, siinä mielessä mitä vanhohin muistoihin vertaamalla odottaisi.

Vierailija
4556/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule nalli napsahtaa ja joutuu järkkäämään. Kivapa on olla siinä porukassa, kun yksi pomottaa ja haukkuu, muut tappelee ja juhlijat haluaa ihan muuta kuin sovittu, niin järkätään uudelleen kireämmässä aikataulussa. Sitten vielä vttuillaan päälle. 

Sulla ainakin elämässä asiat erittäin hyvin, jos tällainen on sulle joku murhe

Vierailija
4557/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoittainen pahoinvointi kuuluu elämään. Kun se jatkuu vuosia, sekin kuuluu elämään, mutta ei ole hyvää elämää.

Mitä hait tällä? Itsestäänselvyys. Tosin pahoinvoinnin keskellä voi olla hyviäkin hetkiä kuten syöpäpotilailla. 

Vierailija
4558/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia isolla ännällä. 

Vierailija
4559/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuningast. Te rumat ja köyhät polvistukaa eteeni.

Vierailija
4560/55805 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel & jaxuhali 😂

Ketju on lukittu.