Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitää haaveilla niin paljon rakastelustakin hänen kanssaan.
Seksin miettiminenhän tässä on kaikkein parasta mun mielestä. Oon tänäänkin hoitanu itseni jo kahdesti häntä ajatellen.
itselläkin tapana roiskia noin kolmesti päivässä roskikseen tai pönttöön häntä ajatellen, hekumaa <3
Täysin normaalia
Paitsi sen kertominen muille. Kyllähän i
Sun runkkauksesi ei kiinnosta ketään muuta kuin sua!!!!!! Kirjoita runkkupäiväkirjaa!
Ei muakaan sun jutut kiinnosta, joten mene itse kirjoittamaan päiväkirjaa. Kirjoitan täällä kaivatustani enkä susta.
Ollaan niin edgyjä ja tuhmia, sillan sen miehen saa.
Mieluummin runkkujuttuja, kuin nojatuolipsykologin neuvoja tai mitä joku osti kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin runkkujuttuja, kuin nojatuolipsykologin neuvoja tai mitä joku osti kaupasta.
Jep, liittyy aiheeseenkin paljon enemmän
Pick me girlien runkkualajaosto. Hienoa. You do you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulun voisi poistaa kalenterista.
Pikkujoulut vois poistaa. Varsinkin työpaikan.
Anna muiden pitää hauskaa, sinne ei ole pakko mennä.
Kuule nalli napsahtaa ja joutuu järkkäämään. Kivapa on olla siinä porukassa, kun yksi pomottaa ja haukkuu, muut tappelee ja juhlijat haluaa ihan muuta kuin sovittu, niin järkätään uudelleen kireämmässä aikataulussa. Sitten vielä vttuillaan päälle.
Voi kyynel & jaxuhali 😂
No kuule. Jos niillä muilla on periaate, että vain minä osaan ja muut on paskaa, niin kyllä se raskaaksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Pick me girlien runkkualajaosto. Hienoa. You do you.
bick mee khööl
Nyt sen keksin. Voisin hankkia sille etähallittavan suristimen. Voisin tehdä sulle temppuja missä ja milloin tahansa, vaikka olisit miehesi seurassakin.
Vierailija kirjoitti:
On sinullakin harrastukset. Oikean yksin runkkaamisen sijaan runkkaat täällä yksin (parin muunkaltaisesi kanssa) runkkuviestien ympärillä ketjussa jossa ei ole tarkoitus lähettää runkkuviestejä. Mieti asiaa vielä siltäkin kantilta, että parempaakin runkkumateriaalia olisi varmaan nettipullollaan mutta jostain syystä runkkailette täällä käsikädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, liittyy aiheeseenkin paljon enemmän
Huomaa sarkasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sinullakin harrastukset. Oikean yksin runkkaamisen sijaan runkkaat täällä yksin (parin muunkaltaisesi kanssa) runkkuviestien ympärillä ketjussa jossa ei ole tarkoitus lähettää runkkuviestejä. Mieti asiaa vielä siltäkin kantilta, että parempaakin runkkumateriaalia olisi varmaan nettipullollaan mutta jostain syystä runkkailette täällä käsikädessä.
Ei, vaan kyse on siitä, että ne liittyvät ketjuun ja se, että Pirjo osti tuoksukynttilöitä ja ajatteli tehdä makaronilaatikkoa, tai Mirva on masentunut, eivät kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sen keksin. Voisin hankkia sille etähallittavan suristimen. Voisin tehdä sulle temppuja missä ja milloin tahansa, vaikka olisit miehesi seurassakin.
Ootsä niin kuin toteemipaalu, pystyssä, sykkivänä kun mun mies on pelkkä haamu tossa sängyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vanhoissa kaveri- ja parisuhteissa, voi olla hyviä muistoja, jotka eivät kuole koskaan mutta suhteiden uudelleen herättäminen voi olla turhaa yrittämistä. Ihmiset kuitenkin muuttuu, eikä enää sovellu toisilleen, siinä mielessä mitä vanhohin muistoihin vertaamalla odottaisi.
No, sehän on vaan sinun mielipiteesi..itsellä on erilainen mielipide asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootsä niin kuin toteemipaalu, pystyssä, sykkivänä kun mun mies on pelkkä haamu tossa sängyllä?
Aika usein olen. Gösta rulez!
Kaipaajilla kaipaus näköjään konkreatiksi muuttunut😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hyökyaallon lailla kaipaus on tänäänkin minua keinutellut..
Lämmin ajatus alkuiltaasi.
Melkoisen tunkion olette tästä palstasta tehneet. Ei tee mieli enää lukea, heippa 👋
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen tunkion olette tästä palstasta tehneet. Ei tee mieli enää lukea, heippa 👋
Heipat, saman kävin itsekin toteamassa. Nähdään irlinä, jooko? Kivaa la-iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaihtamalla parane. Toisilla sivustoilla sama meno. Täällä törkyä ja toisaalla taas toisenlaista mautonta ja hajuntonta törkyä ja roskaa. Mieluummin näitä keskusteluita täällä lukee, kun jotain horinoita joissa muutama samanmielinen vastailee toisilleen. 👋
Sun runkkauksesi ei kiinnosta ketään muuta kuin sua!!!!!! Kirjoita runkkupäiväkirjaa!