Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kuka saa kesävauvan?
Minä toivottavasti. E
Mammoille tulossa meksikonpataa. Tervetuloa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko muistaa minua jotenkin jouluna? Ihan vaan, että jaksasin taas paremmin.
Saat suukon
Julsex=joulukuusi
No miten aattelit tulla sen suukon antamaan? Kysyn vaan kun ei nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Et taida edes tietää miltä nykyisin näytän.
Onko sillä niin suurta painoarvoa jos tykkää kuitenkin ihmisestä pinnan alla?
Vierailija kirjoitti:
Ei nappaa lapsiarki. Ei, ei.
Napsiarki parempaa
Mitä sanoisit jos kaipaisin sua?
K
Vierailija kirjoitti:
S
No?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko muistaa minua jotenkin jouluna? Ihan vaan, että jaksasin taas paremmin.
Saat suukon
Julsex=joulukuusi
No miten aattelit tulla sen suukon antamaan? Kysyn vaan kun ei nähdä.
Mä haluun ensin nähdä miten olet sisustanut kotisi. Kertoo paljon ihmisestä että onko yhteistä tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit jos kaipaisin sua?
K
Jos oisit köpi... 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyisiköhän Suomessa restonominen palvelu mikä keskittyisi erilaisten alakulttuurien harrasteryhmien toiminnan kohtaamispaikkojen pyörittämiseen? Olisi vaihtuvat teemaviikot tilojen kera ja joku vuokra tilojen ja perus rekvisiitan käytöstä.
Noitahan on jo. Kilpailu on kovaa ja kustannukset korkeita. En lähtis. Vaikka idea kyllä sinänsä on hyvän kuuloinen, haaveissa. Kannattaa miettiä sitten kun se ajatus alakulttuuri kapakan pyörittämisestä on vaihtunut maailmanlopun ikuisten bileiden ravintolaan. Tulen asiakkaaksi ja haluan kantapöydän.
Toinen idea olisi videopelipuisto, jossa erilaisten videopelien pohjalta olisi teemoittain aktiviteettia. Itelle tulee mieleen muun muassa Crash Bandicoot ja Mario joista voisi tehdä tasohyppelypuistoja.
Ei hassumpi idea toisaalta. Noissa taas pitäisi olla alati vaihtuvat teemat. Ihmisiä vetää aina uudet asiat. Sen lisäksi tollasen pitäisi toimia jossain opiskelijakaupunki metropolissa.
Vierailija kirjoitti:
No vattu ku olisitkin ollut yhteydessä, niin olisin muistanut jo monesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vattu ku olisitkin ollut yhteydessä, niin olisin muistanut jo monesti
Miten sinuun voi olla yhteydessä? Sitäpaitsi olet meistä se älykkäämpi niin sinäpä keksisit nopeasti miten edetä.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina 🍻
Merkkipäivä tai ei, sinulle taitaa maistua. Olen vähän kuullut. Paha you.
Mun kaipaamisen voi ainakin lopettaa omia aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaipaamisen voi ainakin lopettaa omia aikojaan.
Siinä olenkin jo terästäytynyt. Unohtamisessa. Vielä rippeistä jos eroon pääsisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi katastrofi
Ainoa katastrofi tässä on se, jos meitä ei koskaan tule olemaan. Menee paljon hyvää hukkaan, sanoisin.
Sun ystävällisyys teki vaikutusten hiljattain. Miettinyt meitä. <3
Miten aiot muistaa? Konkreettisesti.