Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mun työpaikkaihastukselle, että töissä käyminen taas maistuu. Oli pitkät kuukaudet.
Mikä teki kuukausista pitkiä? Jommankumman poissaolo vai jotkin vastoinkäymiset?
Sää kattosit mua. Syrjäkarein.
Montaako olet kaivannut täällä? Itse kaivannut kahta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut uskoa, että elämme simulaatiossa. Syystä, että jollain tapaa se mitä olen toivonut ja tahtonut tulee jossain vaiheessa tapahtumaan. Näin on käynyt. Hyvin pelottaviakin asioita. Ja ne asiat, joita olen ajatellut yliluonnollisiksi kokemuksiksi onkin aivan muuta. Koska elämme simulaatiossa tiedän ne ennakolta, koska tarina on tuttu. Entäs jos? Voinko vaikuttaa huomattavasti tulevaisuuteeni luomalla simulaatioon tulevaisuuteni? Aikoinaan kouluttaja kertoi miten piti tehdä haave tulevaisuuteen ja se sitten toteutuu. Tein haaveen ja se toteutui. Toteutui toinenkin haaveeni, muttei ehkä niin ruusuisesti kuin olisi ollut parempi. Asetin kaivattuni rakkaaksi ihmisekseni ja aloin haaveilla hänestä. Mitä kävi? Yllätyksekseni haaveeni toteutui. Elämmekö simulaatiossa, uskommeko kohtaloon, sattumaan, johonkin?
Tai sitten jotenkin tietää ennalta tulevaisuuden asioita ja osaa siksi ajatel
Tuossa voi olla perää, johdatus?
Yhtä kaivannut, vanhoja muistellut.
Vierailija kirjoitti:
1 hyvä riittää
Silloin, kun on rakastunut tai no kumpikin ovat. Muutoinhan jatkaa etsimistä.
Yhtä neljän vuoden takaista ihmistä kaivannut.
Yhtä paljon jälleen tänäänkin kaivannut. Sellainen sivutyö sieltä, kun tulit elämääni ihastuttamaan.
En kaipaamisesta tiedä, mutta en ole ikinä rakastanut ketään. Olen vain himoinnut.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kaikille!
Olen nyt terve. Minulla ei ole enää niitä oppaita. Nyt olen päässyt niistä eroon. Ne huijasivat minua, en tiedä keitä olivat. Kiitos Jeesus ja Jumala. Nyt olen uskossa. Aamen. Kiitos ja kuulemiin.
Ps. Tämä on erityisesti tarkoitettu sosiaalityöntekijälleni joka pelasti henkeni.
Hieno kuulla Jonna!
Vierailija kirjoitti:
Nyt voitaisiin ratsastaa yhdessä auringonlaskuun. Joka päivä olisi ollut ja olisi mahdollisuus.
Kuulostaa suunnitelmalta. Miloin otetaan käyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kaikille!
Olen nyt terve. Minulla ei ole enää niitä oppaita. Nyt olen päässyt niistä eroon. Ne huijasivat minua, en tiedä keitä olivat. Kiitos Jeesus ja Jumala. Nyt olen uskossa. Aamen. Kiitos ja kuulemiin.
Ps. Tämä on erityisesti tarkoitettu sosiaalityöntekijälleni joka pelasti henkeni.
Hieno kuulla Jonna!
Kiitos sinulle.
Lilli?