Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen kun mulla ei ole kämppääni mitään

Vierailija
01.09.2026 |

Mulla ei ole sänkyä eikä ruokapöytää. Kukaan ei auta! Kaikki maksaa julmetusti ja Torissa lukee aina vain haku. Millä haen kun ei ole autoa? Kaikkia muita tunnutaan auttavan. Kelaan olen kyllästynyt. En kumminkaan saisi sieltä mitään apuja. En pysty asustelemaan kämpässäni, vaan jatkan muualla oloa. Miksei tule jotain Jetroa auttamaan? En ole juoppo, enkä narkki, tavallinen työtön vaan. Enkä ole nuorisoa. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan penis.

Vierailija
2/12 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin patjan kotiinkuljetuksella. Hiljalleen säästän niin voi sitten ostaa mitä tarvitsee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta patja, se on helppo kantaa rullalla kainalossa. Jos istuu sillä patjalla jakkaraa voi käyttää ruokapöytänä. 

Vierailija
4/12 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm eipä minuakaan kukaan ole auttanut. 9 muuttoakin tehnyt ilman apua. En edes oleta että jonkun pitäisi minua auttaa, miksi ihmeessä muka?? Muistan myös kun bussilla raahasin Ikeasta tai Jyskistä ensimmäisen patjan ja sänkyvaatteet kotiini kahdeksanteen kerrokseen hikimärkänä. Yksi asia ja tavara kerrallaan. Siitä se elämä vähitellen lähti liikkeelle. 

Vierailija
5/12 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut? Eikö sinulla koskaan ole noita huonekaluja ollut vai oletko menettänyt ne jotenkin? 

Vierailija
6/12 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan, joka Torissa lahjoittaa huonekaluja, ala niitä kotiin saakka kuljettamaan. Eikö sulla ole ketään kaveria, sukulaista tms. joka voisi auttaa? Tai osta pelkkä patja kirpparilta tai kierrätyskeskuksesta. Sen saa narulla rullalle, kun kantaa.

Vierailija
7/12 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asustelet? Oletko yrittänyt kysyä Facebookin roskalavaryhmistä? Niissä aina välillä löytyy ihmisiä jotka auttaa? Oon tosi pahoillani, että en voi auttaa, toivottavasti sun asiat järjestyy!

Vierailija
8/12 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylösalaisin käännetty jykevä pahvilaatikko toimii pöytänä yllättävän hyvin. Kokemusta on.

Vierailija
9/12 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Olin melkeen neljä vuotta asunnoton (eli ilman omaa kotia, en kadulla sentään) ja nyt on ollut jo koti jonkun aikaa, mutta huonekaluja, sänky yms tarpeellista puuttuu. Niistä joutui aiemmin luopua, kun ei ollut tilaa säilyttää. Kaikennäköistä turhaa roinaa on (järkyttävät määrät antanut ilmaseks eteenpäin), muttei paikkaa mihin niitä laittaa.. 😅

Vierailija
10/12 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetus. 

Vierailija
11/12 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullapatjan viet itsekin. Pari vitosen jakkaraa. Tilasin ikeasta. 

Vierailija
12/12 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista saa ilmaiseksi tavaraa. Kuljetus pitää toki hoitaa