Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Polttavat huulet
Sinä ja minä päädyttiin samaan huoneeseen samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Tulin kotiin mutkien kautta ja joka käänteessä ajattelin sua. Nyt kotonakin ajattelen.
Mä ajattelen sua.
Vierailija kirjoitti:
Joku noista olet sinä. Yksikään ei ole minä. Mut mitäpä näistä.
En ole yksikään. Mut mitäpä siitä.
Mä oon liian arka. Kukaan ei oo koskaan heittäny mua syvään päätyyn.
Olin täällä monta vuotta ja kirjoittelin täällä naiselle jota rakastin. Olen vihdoin päässyt elämässä eteenpäin ja minulla on ihana nainen jolle voin kirjoittaa ja hän kirjoittaa minulle ihan oikeassa elämässä. Älkää jääkö tänne palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yksikään. Mut mitäpä siitä.
Mikä sinä sitten olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetäydyn hiljaa nurkkaan ja jään sinne ettenpä häiritse sinua.
Täällä kyhjötän. Tunnistan sinut äänestä, vaikka on pimeää.
Käsikopelolla menty tähänkin asti.
Löydän kätesi, tartun siihen. Vedän sinut lähemmäs, raja rajaa vasten ja suutelen sinut sanattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin kotiin mutkien kautta ja joka käänteessä ajattelin sua. Nyt kotonakin ajattelen.
Mä ajattelen sua.
Sait yhden, minä sillä aikaa kolme. Ja silti olet iloinen, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Olin täällä monta vuotta ja kirjoittelin täällä naiselle jota rakastin. Olen vihdoin päässyt elämässä eteenpäin ja minulla on ihana nainen jolle voin kirjoittaa ja hän kirjoittaa minulle ihan oikeassa elämässä. Älkää jääkö tänne palstalle.
Hei onnee. Kaikki ei vaan tuu koskaan pääsemään irl yhteyteen yhtään kenenkään kanssa. Kuten mä. Oon ihan tyytyväinen tähän mun haavemaailmaan. Vähän virikettä aivoille, niin ne ei surkastu.
Vierailija kirjoitti:
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Hei, sulla on siellä päädyssä aikalailla best team mate. Auttaisiko sen ymmärtäminen? Se pitää sut kasassa ja pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei onnee. Kaikki ei vaan tuu koskaan pääsemään irl yhteyteen yhtään kenenkään kanssa. Kuten mä. Oon ihan tyytyväinen tähän mun haavemaailmaan. Vähän virikettä aivoille, niin ne ei surkastu.
Simmoisia nämä sivut on täynnä, meitä täydellisen rakkauden mouruajia, et sinä tyttö yksin ole. Minäkin kuulun teinirakkauden kaipaajiin vaikka naimisissa 23 v.ajan saman miehen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Kun olin koulussa, liikuntatunneilla tää oli tapana, vaikkei osannut ees uida. Toistuvasti! Jäi ikuiset traumat kyllä koululiikuntaa kohtaan. Altista tarpeeksi, niin oot kuin kala vedessä aikuisiällä? Miten tuokin slogan mahtaa pitää paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen sua.
Sait yhden, minä sillä aikaa kolme. Ja silti olet iloinen, miksi?
Tikkareihinko viittaat? -niin sivusta
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei halua mitään irl vaan pelkästään kirjoitella täällä? ;) ootko ottanut huomioon?
Kohta on marraskuu. Odotan jännityksellä 💛
Lieneekö niin, että kahdesta väärästä muodostuu yksi oikea? Herkkää on, mutta taidan olla väärä kenelle tahansa ja oikea en kenellekään - edes itselleni. Nyt en kuitenkaan jaksa filosofoida tai pohtia vaan käväisen lenkillä, lämmitän saunan ja nukun univelat pois. Huomenna pohdin kuinka olla oikeampi tähän maailmaan. Tällä hetkellä kykenen lähinnä fyysiseen kommunikointiin, joten palsta saa olla tämän illan osaltani lomalla.