Kiinnostuin miehestä jonka tapasin sukulaisen häissä. Miten ottaa yhteyttä?
Juteltiin siellä suht pitkään ja tiedän että hänkin sinkku.
Kommentit (20)
No käsket sen naimisiin menneen sukulaisen antamaan hänelle puhelinnumerosi saatteella, olisi kiva jutella lisää.
Vierailija kirjoitti:
No käsket sen naimisiin menneen sukulaisen antamaan hänelle puhelinnumerosi saatteella, olisi kiva jutella lisää.
Saan hänen numeron kyllä itsekin kaivettua. Mutta onko tuo parempi? Että annan pallon hänelle?
Tekstari: Pimpero märkänä, t. Maija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan hänen numeron kyllä itsekin kaivettua. Mutta onko tuo parempi? Että annan pallon hänelle?
Siis jäät odottamaan yhteydenottoa mieheltä? Voit toki jäädä. Mutta Mikset itse ottaisi yhteyttä? Sittenpä saisit tietää, että onko hän kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jäät odottamaan yhteydenottoa mieheltä? Voit toki jäädä. Mutta Mikset itse ottaisi yhteyttä? Sittenpä saisit tietää, että onko hän kiinnostunut.
Tarkoitin, että annanko hänelle numeroni sukulaisen kautta vai laitanko suoraan hänelle itse viestiä?
Ap
Ohis, mutta mulle kävi näin kerran. Laitoin miehelle Facessa viestiä, siitä se lähti, ja ehdimme seurustella noin vuoden ennen kuin selvisi, että hän on pikkuserkkuni. Tsekkaa eka, ettei ole sukua, kun kerran sukulaisen juhlissa on. :D
Jos hän olisi ollut kiinnostunut, hän olisi varmasti yrittänyt tehdä muutakin kuin jutella muutaman alkoholiannoksen jälkeen. Älä ota yhteyttä, saat vain pahan mielen.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehteen juttu tietenkin
Kannatan!
Kerrot juurtajaksain lehdessä etsiväsi tätä miestä! Löytyy tai ei sitten.
Melko varmasti löytyy.
(Käy meikissä ja kosmetologilla ja kampaajalla ennen kuvia)
Vierailija kirjoitti:
Tekstari: Pimpero märkänä, t. Maija
Tälläinen vihjaileva tekstari on kyllä monen miehen mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän olisi ollut kiinnostunut, hän olisi varmasti yrittänyt tehdä muutakin kuin jutella muutaman alkoholiannoksen jälkeen. Älä ota yhteyttä, saat vain pahan mielen.
No enhän minäkään tehnyt muuta kuin jutellut, vaikka kiinnostaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta mulle kävi näin kerran. Laitoin miehelle Facessa viestiä, siitä se lähti, ja ehdimme seurustella noin vuoden ennen kuin selvisi, että hän on pikkuserkkuni. Tsekkaa eka, ettei ole sukua, kun kerran sukulaisen juhlissa on. :D
Jatkoitteko silti? Eihän tuossa ole mitään laitonta.
Lisäät sen kaveriksi fb:ssä tai alat seurata ig:ssä.
Sen jälkeen on kaksi vaihtoehtoa. Joko odotat että mies ymmärtää tästä, että olet kiinnostunut ja aloittaa keskustelun.
Tai sitten laitat itse viestin, että oli kiva tavata ja jutella tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin, on siinä myös sekin mahdollisuus,ettei mies uskalla tehdä mitään vaikka olisikin kiinnostunut. Tälläisen miehen kanssa en todellakaan suosittele parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten jos on pikkuserkku? Sen verran alkaa jo olla kaukaista sukua, että mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
En hylkäisi muuten kiinnostavaa henkilöä, jonka kanssa on jo pidempään oltu suhteessa, tämän perusteella. Pikkuserkku on lopulta aika kaukaista sukua, ja riski geneettisiin sairauksiin yhteisillä lapsilla pieni. Itse en edes tiedä nimeltä yhtään pikkuserkkuani enkä sitä, kuinka monta pikkuserkkua minulla ylipäätään on. Ällötyksen tunne tulee siitä, että on kasvettu yhdessä, ei geeneistä sinänsä. Esimerkiksi adoptiosisarukset suhtautuvat toisiinsa yleensä samoin kuin biologiset sisarukset eli eivät tunne vetoa toisiaan kohtaan, vaikka eivät ole biologisesti sukua. Vastaavasti vaikkapa hedelmöityshoitojen sekä virheellisten isyysolettamien seurauksena maailmalla voi olla vaikka kuinka paljon pareja, jotka ovat tietämättään lähisukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkoitteko silti? Eihän tuossa ole mitään laitonta.
Meitä pikkuserkkuus ei olisi sinänsä haitannut, varsinkaan kun emme halua lapsia. Uskon kuitenkin, että jotakuta lapsia haluavaa voisi haitata noin läheinen sukulaisuus, jos on verisukulainen eikä avioliiton kautta. Suhteemme päättyi lopulta muista syistä, olimme ihmisinä liian erilaisia emmekä olleet tunteneet tarpeeksi pitkään huomataksemme sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin, on siinä myös sekin mahdollisuus,ettei mies uskalla tehdä mitään vaikka olisikin kiinnostunut. Tälläisen miehen kanssa en todellakaan suosittele parisuhdetta.
Voin kääntää tämän myös niin päin, että sellaiset miehet jotka heti ovat kovin kiinnostuneita etsivät usein seksiseuraa ja ovat kovin kiinnostuneita myös monista muista naisista.
Laira hänelle terveiset yhteisen tutun kautta. Se ei ois liian päällekäyvää.