Kuka idiootti näitä sporttiliivejä suunnittelee
Toppaamattomia, ohuesta löpsöstä kankaasta tehtyjä toppeja hyllyt pullollaan urheiluliivien nimellä. Eikö kukaan ole kertonut noiden valmistajille, että sporttiliivien tarkoitus on estää hölskyminen ja peittää näpötys. Eli niiden pitää olla topatut ja tiukat! Kaikki pitäs tässä maailmassa tehdä itse, että sais kunnollista.
Kommentit (23)
Mä en tykkää topatuista liiveistä. Eli ei toppaamattomillekin on käyttäjänsä. Eikä saa olla tiukat vaan sopivat!
Kuka idiootti ei tutki ennen ostopäätöstä vaatteen laatua? Urheiluliivejä kun saa matalalla tuella, keskivahvalla tuella ja vahvalla tuella.
Mulla on isot mutta kiinteät tissit, niin ei tarvi olla mitkään ylitiukat liivit. Eikä toppauksia, ne on epämukavat. Nännit näkyy jos näkyy. Tarpeita on erilaisia.
En todellakaan halua topattuja, mulla on liian isot tissit jo ilmankin. Ja jos joku mielensä pahoittaa siitä että näkee jonkun nännien kohoumat liivien ja paidan läpi, ongelma on kyllä siellä päässä. Free the nipple!
On kyllä totta, että noihin high impact tai medium support -väittämiin ei ole luottamista. Joku kovaan liikuntaan muka tarkoitettu on ihan lörppänä ja sitten keskitason tuki voi olla se parhain juoksuun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on isot mutta kiinteät tissit, niin ei tarvi olla mitkään ylitiukat liivit. Eikä toppauksia, ne on epämukavat. Nännit näkyy jos näkyy. Tarpeita on erilaisia.
No, sä et tee mitään pomppivia liikkeitä sitten.
Urheiluliivien tuessa on eri vahvuuksia eri tarpeisiin. Pienirintainen ei esimerkiksi tarvitse kevyeen joogaan mitään superultratukea. Jos on isommat rinnat ja harrastaa vaikka juoksua, on tuen tarve luonnollisesti suurempi. Itse käytän vallan kevyitä urheiluliivejä. Nännit näkyy monesti helposti läpi mutta "ihmisten ilmoilla" mulla on yleensä joku sellainen paita mistä se ei niin näy selkeästi. N30+
No minä niitä suunnittelen, nyt kun kerran kysyit. Anteeksi.
Ne pehmeät ja mukavat sopii vaikka joogaan tai ihan vain arkikäyttöön. Kyllä siellä kaupassa on kunnon juoksu- tms. liivejäkin myytävänä.
Hyviä topattuja liivejä on yllättävän vähän. Pienempirintainenkin tarvii hyvän tuen, jos suorittaa pomppivaa liikuntaa. Ei se toppaus tarkoita että haluaa tissit isommiksi, vaan paksumpi materiaali tukee paremmin.
Mulle erittäin pienirintaisena sopii juuri aloitusviestin kaltaiset "liivit", tosin ostan vain sellaisia, joissa tulee ne (irrotettavat) toppaukset mukana, juurikin nännien peittämistä varten.
Ymmärrän, että povekkaammille tuskin sopivat!
Vierailija kirjoitti:
Mulle erittäin pienirintaisena sopii juuri aloitusviestin kaltaiset "liivit", tosin ostan vain sellaisia, joissa tulee ne (irrotettavat) toppaukset mukana, juurikin nännien peittämistä varten.
Mä aina heitän ne toppaukset hemmettiin :D
Silikonit ei juurikaan liiku ja eivät edes tunne välttämättä kipua. Osasyy on tuo. Mitä kevyempi tuki on, sitä helpompi hengittää. Pienirintaisempi ei tarvitse tukea ja isonnetaan vaan koot sitten.
Vierailija kirjoitti:
Saisko kuvaa? Tutkimusta varten vain.
t. sporttiliivien suunnittelija
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti teki tällaisen asiattoman, loukkaavan ja typerän aloituksen? Laitoin jo poistoon.
Käytöstavaton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko kuvaa? Tutkimusta varten vain.
t. sporttiliivien suunnittelija
Tämä taas on vähän tyhmä mies
Vierailija kirjoitti:
Miten niin eivät sovi? Kun rinnat ovat jo muutenkin isot, toppaus ei niihin enää juuri eroa tee. Tykkään pehmusteista peittävyyden takia, on minulla kyllä toppaamattomiakin liivejä.
Kuka idiootti teki tällaisen asiattoman, loukkaavan ja typerän aloituksen? Laitoin jo poistoon.