Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka idiootti näitä sporttiliivejä suunnittelee

Vierailija
02.09.2026 |

Toppaamattomia, ohuesta löpsöstä kankaasta tehtyjä toppeja hyllyt pullollaan urheiluliivien nimellä. Eikö kukaan ole kertonut noiden valmistajille, että sporttiliivien tarkoitus on estää hölskyminen ja peittää näpötys. Eli niiden pitää olla topatut ja tiukat! Kaikki pitäs tässä maailmassa tehdä itse, että sais kunnollista.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti teki tällaisen asiattoman, loukkaavan ja typerän aloituksen? Laitoin jo poistoon.

Vierailija
2/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää topatuista liiveistä. Eli ei toppaamattomillekin on käyttäjänsä. Eikä saa olla tiukat vaan sopivat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti ei tutki ennen ostopäätöstä vaatteen laatua? Urheiluliivejä kun saa matalalla tuella, keskivahvalla tuella ja vahvalla tuella.

Vierailija
4/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot mutta kiinteät tissit, niin ei tarvi olla mitkään ylitiukat liivit. Eikä toppauksia, ne on epämukavat. Nännit näkyy jos näkyy. Tarpeita on erilaisia.

Vierailija
5/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti niitä ostaa? 

Vierailija
6/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua topattuja, mulla on liian isot tissit jo ilmankin. Ja jos joku mielensä pahoittaa siitä että näkee jonkun nännien kohoumat liivien ja paidan läpi, ongelma on kyllä siellä päässä. Free the nipple! 

Vierailija
7/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä totta, että noihin high impact tai medium support -väittämiin ei ole luottamista. Joku kovaan liikuntaan muka tarkoitettu on ihan lörppänä ja sitten keskitason tuki voi olla se parhain juoksuun. 

Vierailija
8/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot mutta kiinteät tissit, niin ei tarvi olla mitkään ylitiukat liivit. Eikä toppauksia, ne on epämukavat. Nännit näkyy jos näkyy. Tarpeita on erilaisia.

No, sä et tee mitään pomppivia liikkeitä sitten.

Vierailija
9/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliivien tuessa on eri vahvuuksia eri tarpeisiin. Pienirintainen ei esimerkiksi tarvitse kevyeen joogaan mitään superultratukea. Jos on isommat rinnat ja harrastaa vaikka juoksua, on tuen tarve luonnollisesti suurempi. Itse käytän vallan kevyitä urheiluliivejä. Nännit näkyy monesti helposti läpi mutta "ihmisten ilmoilla" mulla on yleensä joku sellainen paita mistä se ei niin näy selkeästi. N30+

Vierailija
10/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä niitä suunnittelen, nyt kun kerran kysyit. Anteeksi.

Vierailija
11/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pehmeät ja mukavat sopii vaikka joogaan tai ihan vain arkikäyttöön. Kyllä siellä kaupassa on kunnon juoksu- tms. liivejäkin myytävänä. 

Vierailija
12/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä topattuja liivejä on yllättävän vähän. Pienempirintainenkin tarvii hyvän tuen, jos suorittaa pomppivaa liikuntaa. Ei se toppaus tarkoita että haluaa tissit isommiksi, vaan paksumpi materiaali tukee paremmin.

Vierailija
13/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle erittäin pienirintaisena sopii juuri aloitusviestin kaltaiset "liivit", tosin ostan vain sellaisia, joissa tulee ne (irrotettavat) toppaukset mukana, juurikin nännien peittämistä varten.

Ymmärrän, että povekkaammille tuskin sopivat!

Vierailija
14/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle erittäin pienirintaisena sopii juuri aloitusviestin kaltaiset "liivit", tosin ostan vain sellaisia, joissa tulee ne (irrotettavat) toppaukset mukana, juurikin nännien peittämistä varten.

Mä aina heitän ne toppaukset hemmettiin :D 

Vierailija
15/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit ei juurikaan liiku ja eivät edes tunne välttämättä kipua. Osasyy on tuo. Mitä kevyempi tuki on, sitä helpompi hengittää. Pienirintaisempi ei tarvitse tukea ja isonnetaan vaan koot sitten.

Vierailija
16/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko kuvaa? Tutkimusta varten vain.

t. sporttiliivien suunnittelija

Vierailija
17/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka idiootti teki tällaisen asiattoman, loukkaavan ja typerän aloituksen? Laitoin jo poistoon.

Käytöstavaton?

Vierailija
18/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko kuvaa? Tutkimusta varten vain.

t. sporttiliivien suunnittelija

Tämä taas on vähän tyhmä mies 

Vierailija
19/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet !

Vierailija
20/23 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin eivät sovi? Kun rinnat ovat jo muutenkin isot, toppaus ei niihin enää juuri eroa tee. Tykkään pehmusteista peittävyyden takia, on minulla kyllä toppaamattomiakin liivejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä