Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
G: Miksi naiset haluaa naimisiin?
En ole koskaan ajatellut meneväni tai ehkä se johtuu siitä, ettei siihen toimenpiteeseen sopivaa kumppania ole osunut kohdalle. Nyt olen siinä iässä, että kaverit ympärillä eroavat.
Mun neitsyys meni Habbo hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Itselle on tärkeitä arvot ja mun mielestä sormuksenkin pitäisi olla silleen, ainakin arvokas. En tiedä yhtään mikä vastapari sopii sekametalliseen todella löysään rinkulaan. Muovia mielestäni ei pitäisi olla, mutta jos oikein ideoisi saattaisi kenties keksiä jotain, joka olisi samalla ei liian kallista, mutta kuitenkin tyylikästä. Jotain uniikkia.
Ok. Mulla arvot vähän erit sitten. Jos vastapuoli olis kamalasti laittamassa rahaa johonkin symboliseen rinkulaan, niin ei olis mun ihminen. Ennemmin käytettäisi se raha vaikka vähän parempaan häämatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen sormus vaatimattomalle naiselle?
Kierrätetty, katajainen tai vaikka visakoivuinen.
Kierrätetty ainoastaan, jos on kyse suvun perintökorusta. Puu-tai tuohisormus aiheuttaisi todennäköisesti rukkaset. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oliko isäntä perjantaina juovuksissa?
Tuolla se makaa vieläkin
Tulee mieleen kivisiä sormuksia. Obsidiaania mulla olisi. En tosin oo minkään valtakunnan kivenveistäjä.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuparista kiillottaa sormuksen.
😍
Vierailija kirjoitti:
Mun neitsyys meni Habbo hotellissa.
Auts, sama.
Vaatimattomalle naiselle voi antaa isonkin timanttisormuksen, koska vaatimaton ei tule vaatimaan yhä lisää ja lisää.
Vierailija kirjoitti:
Muuta lähemmäs
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle on tärkeitä arvot ja mun mielestä sormuksenkin pitäisi olla silleen, ainakin arvokas. En tiedä yhtään mikä vastapari sopii sekametalliseen todella löysään rinkulaan. Muovia mielestäni ei pitäisi olla, mutta jos oikein ideoisi saattaisi kenties keksiä jotain, joka olisi samalla ei liian kallista, mutta kuitenkin tyylikästä. Jotain uniikkia.
Ok. Mulla arvot vähän erit sitten. Jos vastapuoli olis kamalasti laittamassa rahaa johonkin symboliseen rinkulaan, niin ei olis mun ihminen. Ennemmin käytettäisi se raha vaikka vähän parempaan häämatkaan.
Siis onko hän sun kaivattu tai oletatko olevasi hänen kaivattu, vai miksi vastasit hänelle että omat arvosi ovat vähän erit? :D
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Muuta lähemmäs
Muutan sinne mihin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vaatimattomalle naiselle voi antaa isonkin timanttisormuksen, koska vaatimaton ei tule vaatimaan yhä lisää ja lisää.
Siinä on ero mitä vaatii lisää ja onko valmis myös itse tekemään eikä ainoastaan vaadi antamaan.
Näitä lukiessa tulee kyllä vähän semmonen kauhu päälle, että ei ssaatana onko se pakko hommata lapselle sisarus :|
Vierailija kirjoitti:
Muuta lähemmäs
Niin onhan tässä ihan hirmuinen välimatka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen sormus vaatimattomalle naiselle?
Kierrätetty, katajainen tai vaikka visakoivuinen.
Kierrätetty ainoastaan, jos on kyse suvun perintökorusta. Puu-tai tuohisormus aiheuttaisi todennäköisesti rukkaset. sivusta
Sinä et olekaan vaatimaton, joten suotta vastasit.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko hän sun kaivattu tai oletatko olevasi hänen kaivattu, vai miksi vastasit hänelle että omat arvosi ovat vähän erit? :D
Sivusta
Ei tietenkään ole mun kaivattu. Ilmoitti että arvot ovat tärkeitä, niin totesin, että niin minullekin mutta eri arvot. Arvoja on erilaisia.
Onko hän sun kaivattu vai miksi niin huolestuit kun vastasin hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta lähemmäs
Niin onhan tässä ihan hirmuinen välimatka.
Ei siltikään näy, vaikkei olekaan välimatkaa. Sivu
Kuka sinä, kuka minä?