Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Pidätkö mykkäkoulua tai mökötätkö parisuhteessasi? Henkilökohtainen kysymys, mutta on täällä intiimimpääkin kysytty. Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos me päädyttäisiin treffeille, niin päädyttäisiin myös nopeasti sänkyyn.
Voipi olla.
Teille, meille vai eriteille?
Vierailija kirjoitti:
G:
🔼 olen harhainen
🔽 kirjoittelen huvikseni
Vanha typerä tapa käydä ketjussa. Ei ole kenenkään kanssa yhtikäs mitään, mutta joskus vastailen gallupeihin vanhojen ihastusten pohjalta, ihan huvikseni.
mutta joku kertoi täällä vetäneensä käteen töissä ja aattelin, että meillä on sama fantasia
Millainen musiikkimaku kaivatullasi on?
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö mykkäkoulua tai mökötätkö parisuhteessasi? Henkilökohtainen kysymys, mutta on täällä intiimimpääkin kysytty. Minä en.
Ei kiinnosta tunnetaidoiltaan lapsentasoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että jotkut sekoittaa osittain ylpeyden ja omanarvontunnon.
Minulle on eräs mies sanonut, että olen niin ylpeä ettei kukaan kelpaa. =hän ei kelpaa minulle.
Mitä ihmeen ylpeyttä se on. Olen demiseksuaali enkä tosiaan pysty suhteeseen tai seksiin kenen kanssa vain. Ehkä olen hiukan ylpeä, etten ole häneen sekaantunut edes kokeeksi.
Vain eräs mies? Yksi mies? Itse olen aina joutunut kuuntelemaan tuota vähän kaikilta, naisilta ja miehiltä. Koko elämäni ajan. Tuntuu että ympäristölle sinkkuus on ihan kamala ongelma, olisi pakko olla joku tai sitten on jotenkin viallinen, just nirso tms.
Enhän nyt tietenkään huoli ketään, kenestä ei tule fiilistä, että viihdyn sen seurassa paremmin kuin pelkän oman itseni. Ja tosi harvasta ihmisestä sellainen fiilis tulee.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on kova. Pannaanko sauna päälle beibe?
Muistan vieläkin sen vappusaunan..
Vierailija kirjoitti:
Pieni nuotio joka on kyhätty kokoon risuista ja oksista, kalliosaarella, sateella, oletko tuuli joka sen sammuttaa.
Toivon, etten olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos me päädyttäisiin treffeille, niin päädyttäisiin myös nopeasti sänkyyn.
Voipi olla.
Teille, meille vai eriteille?
Meidän yhteiseen.
Vierailija kirjoitti:
En mökötä parisuhteessa j ennemmin avoin riita, kuin murjottaminen ja mykkäkouluilu.
Vierailija kirjoitti:
Nähtiinhän me 🥰
Olitko kenties just liikennevaloissa ?
Käännyitkö vasemmalle vai ajoitko suoraan ?
Vierailija kirjoitti:
mutta joku kertoi täällä vetäneensä käteen töissä ja aattelin, että meillä on sama fantasia
hoitajilla vaan ei oo tällaseen aikaa
Vierailija kirjoitti:
Nope. Sen kyllä huomaa jos oon tyytymätön, ei mitään epäilystä, en voi sietää mitään mykkäkoulujuttuja varsinkaan jos ihmiset on samassa tilassa fyysisesti. Se on eri asia jos tarttee omaa rauhaa ja sanoo sen suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hoitajilla vaan ei oo tällaseen aikaa
Ei niin. Niillä on kiire hoidella potilaita. 😉
Vierailija kirjoitti:
Se (minä) oli kyllä nainen
Vierailija kirjoitti:
Istun kuin tatti hipihiljaa mölyt mahassa otsa kurtussa viittelöiden että eukko toisi murkinaa.
En ymmärrä miksi mun vatsa ei pidä kahvista yhtä paljon kuin minä kahvista, huokaus ja auts.
Vierailija kirjoitti:
Mää voin kertoo sul hei et mä oon duunari ja jos työpäivän viel seisoo kovas duunis nii se on suoritus.
Kovin ristiriitainen viesti, mutta miten vaan.