Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääh puuh. Saat mut kuumaksi. Onko myös tiukka nuttura? Aah.
Paisuiko se sun kaivattu sun mittoihin, riittikö miehisyys messuhalliin?
Oliko kaikki valitus siis yhdestä kynästä? Oletpa tuottelias. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täällä 24/7 hakemassa riitaa, mitäs muuta elämättömään elämään? 😅🤦🏻meikäläinen lähtee nyt kaupungille
Joillakuilla pakkomielle änkeä laukeamisensa ja sykkimisensä tänne, vaikka niille on kokonainen oma palstansa annettu.. kai se on sama logiikka kuin itsensäpaljastelijoilla, että sen yleisön haluaa niistä jotka ei halua yleisönä olla?
Juu, olet täällä joka kerta julistamassa tuota "no menetkö näyttämään munasi kauppajonossa" tai "runkkaatko kirjastossa" -mantraa, missä ei ole päätä eikä häntää.
No en kyllä ole :D lähes suoraan lainasin tätä keskustelun kohteena olevaa viestiä.
Alkaako nikkisi m-kirjaimella?
Mulla mitään nikkiä ole :D ihmettelen vain tarvetta tunkea laukeamisiaan toisten silmille täällä, kun kokonainen palsta on aiheelle annettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kaikki valitus siis yhdestä kynästä? Oletpa tuottelias. 🤣
Sama tyyppihän se, yritti selittää itsensä kuiville kun kerran muutkin ohistelee 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen tuon yhden tyypin tuijottavan minua hölmistyneen jähmettyneenä täynnä rakkautta, tekisi mieleni sylkäistä naamaan. Ei kiinnosta. Yritä jo ymmärtää. Tummatukkaiselle naiselle.
Mitäs jos sylkäisyn sijaan ihan sanoisit asiasta. Rohkeutta, kuomaseni.
Miksi pitäisi "torjua" joku, joka ei ole edes tehnyt aloitetta, jos sekin on hyväksyttävää, ettei aloitteeseen vastata mitään. Luulisi että osaa lukea kehoa, aivan kuten 90% täällä odottaa, että jostain säästä puhuminen ja silmiin katsominen on suoraan aloitteeseen verrattavissa.
Tärkein kysymys kuuluu että miten sinä näet itsesi? Jos se aiheuttaa noin suurta inhoa sinussa, että joku voi olla sinuun ihastunut? Kyse ei ole kuitenkaan lähentelystä tai asiattomuuksista. Miksi inhoat ajatusta, että joku rakastuu sinuun? Uskaltaa olla haavoittuvainen ja näyttää sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole mitään järkeä. Syystäkin talot on suurempia kuin ihmiset, halleista puhumattakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen tuon yhden tyypin tuijottavan minua hölmistyneen jähmettyneenä täynnä rakkautta, tekisi mieleni sylkäistä naamaan. Ei kiinnosta. Yritä jo ymmärtää. Tummatukkaiselle naiselle.
Mitäs jos sylkäisyn sijaan ihan sanoisit asiasta. Rohkeutta, kuomaseni.
Miksi pitäisi "torjua" joku, joka ei ole edes tehnyt aloitetta, jos sekin on hyväksyttävää, ettei aloitteeseen vastata mitään. Luulisi että osaa lukea kehoa, aivan kuten 90% täällä odottaa, että jostain säästä puhuminen ja silmiin katsominen on suoraan aloitteeseen verrattavissa.
Tärkein kysymys kuuluu että miten sinä näet itsesi? Jos se aiheuttaa noin suurta inhoa sinussa, että joku voi olla sinuun ihastunut? Kyse ei ole kuitenkaan lähe
🤢
Sille kukaan mitään liikkuja ole tehnyt. Oma ego on vaan niin iso, ettei meinaa mahtua muiden kanssa samaan taukotilaan.
Noniin. Selkenipä sekin kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Noniin. Selkenipä sekin kuvio.
Mikä niin?
Olen se, joka heittää tulitikun ja jatkaa matkaa taakseen vilkaisematta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kans! Enkä yhtäkään poltettua siltaa ole toistaiseksi joutunut katumaan.
Ohoh, hupsista. Mitenkäs noita viestejä nyt tuollai poistui. 🤭 Todistaa vain pointin, ettei täällä modet edes lue viestejä läpi mitä halutaan poistaa. Taitaa mennä automaatiolla muutenkin, eli kaikki poistetaan mitkä joku merkkaa asiattomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, hupsista. Mitenkäs noita viestejä nyt tuollai poistui. 🤭 Todistaa vain pointin, ettei täällä modet edes lue viestejä läpi mitä halutaan poistaa. Taitaa mennä automaatiolla muutenkin, eli kaikki poistetaan mitkä joku merkkaa asiattomiksi.
Ei muuten poistu. Olen kokeillut jopa vaihtamalla ip:n välissä, erilaisia perusteluita jne, eikä siltikään kaikki aina poistu. Voi olla vaikka miten paha haukkumiskirjoitus, eikä vain lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta sen huomaa.
Heh, ihan irl kyllä tarkoitin. Ei kaikki elä pelkän ketjun sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo meinaan 😋👅🤪namskiss
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta sen huomaa.
Heh, ihan irl kyllä tarkoitin. Ei kaikki elä pelkän ketjun sisällä.
Asenteesta puhuin.
Kaipaan proteiini shottia sinulta
💞😋