Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
42761/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukutaan ja mennään eteenpäin

Ei pysty nukkumaan. Senhän sinä sadisti narsisti tiedätkin. Sekin on viety. 

Miksi ajattelet, että tunnet tuon viestin kirjoittajan ja miksi väität häntä narsistiksi?

Kunhan haluaa ärsyttää/huomiota.SivuWeikkaus

Ihan hauskaa, kun vitsillä lainaa Timo Jutilan kännissä heittämiä lausahduksia tänne, niin joku vetää pussillisen herneitä nenään ja lapiollisen hiekkaa vaginaan. 😂

Ainahan täällä jengi alkaa näpäytellä biisilainauksista, kun e

Ei siinä mitään mukanokkelaa, ette vaan osaa.

Vierailija
42762/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näen tuon yhden tyypin tuijottavan minua hölmistyneen jähmettyneenä täynnä rakkautta, tekisi mieleni sylkäistä naamaan. Ei kiinnosta. Yritä jo ymmärtää. Tummatukkaiselle naiselle. 

Mitäs jos sylkäisyn sijaan ihan sanoisit asiasta. Rohkeutta, kuomaseni.

Miksi pitäisi "torjua" joku, joka ei ole edes tehnyt aloitetta, jos sekin on hyväksyttävää, ettei aloitteeseen vastata mitään. Luulisi että osaa lukea kehoa, aivan kuten 90% täällä odottaa, että jostain säästä puhuminen ja silmiin katsominen on suoraan aloitteeseen verrattavissa. 

Tärkein kysymys kuuluu että miten sinä näet itsesi? Jos se aiheuttaa noin suurta inhoa sinussa, että joku voi

Voi sua säkin olet joskus ollut pieni, rakastettava otus jota on pidetty sylissä ja hyvänä. Ja sua rakastetaan edelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42763/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukutaan ja mennään eteenpäin

Ei pysty nukkumaan. Senhän sinä sadisti narsisti tiedätkin. Sekin on viety. 

Miksi ajattelet, että tunnet tuon viestin kirjoittajan ja miksi väität häntä narsistiksi?

Kunhan haluaa ärsyttää/huomiota.SivuWeikkaus

Ihan hauskaa, kun vitsillä lainaa Timo Jutilan kännissä heittämiä lausahduksia tänne, niin joku vetää pussillisen herneitä nenään ja lapiollisen hiekkaa vaginaan. 😂

Ainahan täällä jengi alkaa näpäytellä biisilainauksista, kun e

Ei siinä mitään mukanokkelaa, ette vaan osaa.

Mukanokkelahan sä nytkin yrität olla. Tiputa aihe.

Vierailija
42764/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän vasta viisastenkerho kokoontuu!

Jep. Kannattaa tulla myöhemmin takaisin. 

Vierailija
42765/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat ketjut voi perustaa aihe vapaalle jos ei löydy, sillä nuo eivät liity juuri mitenkään tähän ketjuun, jonka aiheena on terveiset ja kaipaus, mitenkään... Mutta ettehän te perusta, kun ketään ei paskanne kiinnosta ja täällä on edes pieni mahdollisuus, että saa jotain reaktiota. 

Ei, vaan seksiaiheet kuuluu nimenomaan seksipalstalle. 

Aihe vapaa ei tarkoita, että Salatut Elämät ketjussa saa keskustella mörkö-Riitan pyykkipäivästä. Aihe vapaa tarkoittaa, että alueelle voi perustaa ketjuja aiheesta kuin aiheesta. 

Juuri näin. Ja seksiaiheet kirjoitellaan seksin omalle palstalle.

Terveiset kaipaamalleen henkilölle, ne seksiä sisältävätkin, taas voidaan kirjoittaa

Luepas säännöt. Seksi seksipalstalle, ihan sama kaipasitko ketä siitä kirjoittaessasi.

Vierailija
42766/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksipalstalle kuulu kaipausviestit. Jos kaipaa (myös) seksiä jonkun toisen kanssa, niin tämä on oikeampi osoite. Tai sitten pitäisi perustaa oma kaipausketju niille, jotka eivät ole seksuaalisia ihmisiä, eivätkä kestä mitään seksiin liittyviä kirjoituksiakaan.

Vierailija
42767/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hajotettiin terveys ja vielä senkin jälkeen ivataan ja pilkataan, yritetään saada vaikuttamaan hullulta. Ei, se ei mene niin, ei voi mennä. 

Ei. Enää en menetä malttiani. Ette saa mitään aseita mua vastaan. Pistelen itseäni vaikka nuppineuloilla, mutta en suutu. 

Vaan sen varaan, etten uskalla. Ja totta se onkin. Siksi olin niin otollinen kohde. 

Hajotettu niin monessa vaiheessa lapsuudesta alkaen. Alkaa olla kiltillä ja empaattisella ihmisellä jäätynyt sydän. Empatiaa tunnen samaa kokeneita kohtaan.

Vaihtoehdoiksi jää elämä vammautuneena tai kuolla. Olen jo tässä iässä näin huonossa kunnossa. Ja olin elossa vain siksi, että olin narsistien välikappale. Itsenäni ei merkannut mitään, olinko elävä vai kuollut. Foobikkona narsistien keskellä. Oikeasti uskoin narsisteja omien tuntemuksieni ylitse. 

Vierailija
42768/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niin kaunis 💕

Vierailija
42769/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksipalstalle kuulu kaipausviestit. Jos kaipaa (myös) seksiä jonkun toisen kanssa, niin tämä on oikeampi osoite. Tai sitten pitäisi perustaa oma kaipausketju niille, jotka eivät ole seksuaalisia ihmisiä, eivätkä kestä mitään seksiin liittyviä kirjoituksiakaan.

Väärin. Seksipalstalla on kaipausketjunsa erikseen, just sun kaltaisia varten. 

Vierailija
42770/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Randomin kullinlutkutus on LIIAN INTIIMIÄ kahvipöytäkeskusteluun tai keskustelupalstalle ellei kyseessä ole ketju jonka otsikosta jo selviää, että kyseessä on seksiketju. 

Mut ei se silti minua henkilökohtaisesti haittaa jos joku täällä tuollaisia kirjoittaa, vaikka ei se nyt silleen asiallista ole eikä ulkopuolisille kovin kivaa luettavaa.

Tämä ei olekaan kahvipöytäkeskustelu tai tori, vaan ketju kaipaamisesta ja aikuisella kaipaamiseen 90% tapauksista liittyy seksi. Ulkopuolinen itse päättää mitä lukee. Hypätkää yli sellaiset viestit. Ketjuun kaipaamisesta kertovia viestejä lukemaan ei kukaan pakota.

Seksille on kokonainen oma palstansa, seksijutut eivät kuulu tähän ketjuun. 

Vierailija
42771/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pro tip: Jos haluat, että tietynlaiset viestit vähenee, niin älä reagoi mitenkään. 🙂 Reaktiolla on aina vastareaktio.

Vierailija
42772/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pro tip: Jos haluat, että tietynlaiset viestit vähenee, niin älä reagoi mitenkään. 🙂 Reaktiolla on aina vastareaktio.

Kalasteletko reaktiota vai mikä tän sun välikommentin pointti on?

Vierailija
42773/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan itseäni vanhempaa naista 

Kirjain?

Aakkosissa mun sukunimen ensimmäistä seuraava

Huomenta. Kiva vinkki ja osuu. Miten tuo sukunimen alkukirjain mulla? 

Hölömö eihän se silloin osu jos et oman sukunimesi alkukirjainta tiedä!

Mulle tää kyllä osui, huh. 

Niin vain osuikin.

Ja mullekin! 

Vierailija
42774/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tää keskustelu käytiin jo aamulla."

Muut eivät siis saisi kertoa mielipidettään ja näkemystään seksikielteisille. Seksi kuuluu osalla kaipaukseen ja täten yhtä paljon kaipausketjuun kuin sinunkin viestisi. Ne eivät ole ohista, koska viesti on kaipausterveinen.

Seksi kuuluu seksipalstalle, ihan sama miten paljon jankutat. Lue säännöt.

42775/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa päivää murunen! Tykkään susta!! 

Vierailija
42776/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjain?

Niin vain osuikin.

Ja mullekin! 

Kerronpa sitten, että oman sukunimeni alkukirjain on sama kuin hänen autonsa rekkarin 2. ja 3. kirjain. 

Vierailija
42777/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjain?

Niin vain osuikin.

Ja mullekin! 

Mulle kans. Mun sekä etu- että sukunimi alkaa sellasilla kirjaimilla joita sun etu- ja sukunimistä ei löydy. Mutta mun sukunimen toka on sama ku sun etunimen toka.

Vierailija
42778/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, mitä sulle sanoisin tai kertoisin.

Olisiko välillämme vain kiusallinen hiljaisuus.

Mitä edes haluaisit kuulla tai kysyä.

Vierailija
42779/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tää keskustelu käytiin jo aamulla."

Muut eivät siis saisi kertoa mielipidettään ja näkemystään seksikielteisille. Seksi kuuluu osalla kaipaukseen ja täten yhtä paljon kaipausketjuun kuin sinunkin viestisi. Ne eivät ole ohista, koska viesti on kaipausterveinen.

Nämä samat vetävät aina sen "no onhan toikin ohista, että mainitset ohiksesta" kortin jos sanoo, ettei kiinnosta lukea kuinka monta työhakemusta joku laittoi tai minkä väriset verhot haluaisi laittaa, ja ettei em. asiat kuulu ketjuun. Ja että niille voisi vaikka perustaa oman ketjun, mutta ei vaan mene jakeluun.  

Edelleenkään kaksi huonoa ei tee yhtä hyvää. Tänne ei kuulu pyykkipäivät sen enempää kuin seksikään, pitäkää molemmat muissa ketjuissa ja seksi ihan sillä omalla palstallaan. Ei ole niin vaikeaa.

Ainoa kuka vetoaa muiden tekemisiin omia oikeuttaakseen olet ihan sinä itse.

Vierailija
42780/55805 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon keksiny oudon tavan rauhoittua. Katson youtubesta videoita matemaattisista teorioista ja yhtälöistä. En kyllä ymmärrä mitään, mutta jotenkin ajantaju katoaa kun tyyppi rustaa hieroglyfeiltä näyttävää sepustusta taululle. 

Ketju on lukittu.