Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mullapa onkin miesseuraa, eikä se ole mun mies. 😁
Nyt ei enää kaivata, mutta piti tulla äkkiä vilkaisemaan ketjua toisen ollessa suihkussa. Kyllä sen kaivatun voi saada, kunhan näyttää vihreää.
Tällaiset tässä ketjussa eivät oikein lähde lentoon. Yksin makaat sängyssäs kännykkää naputellen. Ei ole ketään vierelläsi.
Just joo! Sanon sulle kohta hyvää yötä.
Milloinkahan loppuu tämä kokemusten kierrättäminen minulle? Olisi erittäin positiivista, jos ei tarvitsisi oheikärsiä kenenkään toisen kokemuksista ja menneisyydestä, johon minulla ei ole ollut osaa eikä arpaa.
Nainen ja aito rakkaus, välittäminen...joopa,joo.
Tuun hakemaan sut mukaani pian.
Vierailija kirjoitti:
Tuun hakemaan sut mukaani pian.
Mihin ajattelit roudata mut?
Ota munasta kiinni jos et kädestä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Edelleen ajattelen viestisi "toivottavasti et halua mitään" tarkoittavan, että olit itsekin pyöritellyt eri skenaarioita mielessäsi. Pusu sulle muru.
Koska noin sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kultasormus olla pitää, vaikka olisi vaatimaton
Hopee ei oo häpee.
Kultaa kullalle
Riippuu ihon sävystä. Minulle valkokulta tai platina sointuu paremmin ihon sävyyn. Ruusukulta olisi kaunis, mutta ei sovi ihon pohjasävyn kanssa yksiin. sivusta
Sormessahan sillä onkin hirveesti merkitystä sun ihonväriis 🙄
Hyvää yötä miehelle. Ehkä nähdään ens viikolla? 😘
Mangusti kirjoitti:
Rakas.
Sinä olet niin rakas ja rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Edelleen ajattelen viestisi "toivottavasti et halua mitään" tarkoittavan, että olit itsekin pyöritellyt eri skenaarioita mielessäsi. Pusu sulle muru.
Koska noin sanoi?
Toissa keväänä.
Tärkeintähän olisi pärjätä ittensä kanssa, ei se elämä muutu vaikka muuttaa tai tekee jotain erikoista.
Tuletko rapsuttelemaan partaani?
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintähän olisi pärjätä ittensä kanssa, ei se elämä muutu vaikka muuttaa tai tekee jotain erikoista.
Tämähän on sloganini
Ikävä, hyvää yötä s💖