Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kauniita yöunia, suloinen haavemieheni. Kaipaan ja rakastan.
Suukottelisin sun selkää, jos olisit mun
Naamatatuointi mies💋
Vierailija kirjoitti:
Kumpi mieluummin asenteensa, pöyhkeys vai vaatimattomuus?
Pöyhkeys, jos se edes on sitä on itselle jotain jolla jolla suojaan itseäni. Vaikea kohdata olevansa vihattu. Ei se ole ainakaan henkilökohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Avoin kirje Puuma <3 -kaipaajalle:
Puuma tässä moi. Yksi monista, muttei aito ja oikea. Ihan ihminen vaan. Kerrohan jo meille ketä kaipaat tai kuka olet.
Tulispa sellainen kuumapuuma ottamaan päättäväisesti kiinni niin, että ei jäisi mitään epäselvää kenellekään. Olisin ihan myyty.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun tuijotit mua kiihkeästi suoraan silmiin. Siitä se ujostelu sitten lähti.
T(m)? Oon jo hetken ihmetellyt sitä käytöstä.
Kenen käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun tuijotit mua kiihkeästi suoraan silmiin. Siitä se ujostelu sitten lähti.
Tuijottaisin edelleen jos et välttelisi katsetta.
Haluan enemmän kun katseen.
Shhh! Tuu mun luo. Ei kerrota kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin tuijotin kun silmien edessä oli jotain niin älyttömän kaunista
"I'll be your mirror, reflecting who you are."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voih, niin minäkin muistan! Siitä katseesta mun ihastus suhun roihahti. Istuit siinä tuolissas ja tulit lähemmäs juttelemaan ja katseesi porautui suoraan syvälle silmiin. Olin mä sut aiemminkin huomannut mut se katse, se vasta oli jotain. Miehelle sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on jo perjantai. Törmäisinpä sinuun päivällä, niin ei tarvisi lähteä myöhään ulos. Mutta no, toivottavasti nähdään edes silloin yöllä.
En ole enää öisin liikkeellä!
Vierailija kirjoitti:
Ai häpeät minua noin pahasti. Ei kiitos.
Mullapa onkin miesseuraa, eikä se ole mun mies. 😁
Nyt ei enää kaivata, mutta piti tulla äkkiä vilkaisemaan ketjua toisen ollessa suihkussa. Kyllä sen kaivatun voi saada, kunhan näyttää vihreää.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla on toinen.
Ihan hyvä vaan, en ois jaksanutkaan sun kanssa pidempään.
Nyt oli pari kuumaa kyllä tuolla noin, mistä tulin. 😘
En tiedä. Edelleen ajattelen viestisi "toivottavasti et halua mitään" tarkoittavan, että olit itsekin pyöritellyt eri skenaarioita mielessäsi. Pusu sulle muru.
Vierailija kirjoitti:
Mullapa onkin miesseuraa, eikä se ole mun mies. 😁
Nyt ei enää kaivata, mutta piti tulla äkkiä vilkaisemaan ketjua toisen ollessa suihkussa. Kyllä sen kaivatun voi saada, kunhan näyttää vihreää.
Sun harhat on ihan omaa luokkaansa, eikä puhuta enää edes palstaharhasta...