Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Aivan uskomattoman lannistavaa edelleen, kun kasikymppiset papparaiset ottavat kontaktia vaikka paikalla olisi omankin ikäluokan edustajia.
Kaipaan intohimoista, huomioivaa ja luotettavaa miestä. Jolta ei tarvise huomiota kerjätä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomattoman lannistavaa edelleen, kun kasikymppiset papparaiset ottavat kontaktia vaikka paikalla olisi omankin ikäluokan edustajia.
Mistä alapeukut? En ole koskaan kärsinyt isäkompleksista tai kokenut huomattavasti iäkkäämpiä puoleensavetäviksi. Joku raja sentään.
Kammoan ihan tosissani tätä halloweenin aikaa. Tulisitko turvaamaan selustaani, kaivattu? 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä alapeukut? En ole koskaan kärsinyt isäkompleksista tai kokenut huomattavasti iäkkäämpiä puoleensavetäviksi. Joku raja sentään.
Eikä sun ikäiset miehet koe sua puoleensavetäväksi. Koita diilata, tätiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä enää ketään ns. järkeviä linjoilla? Kihistelyä, pelinörttikirjollatyyppi jne. -painottaisia juttuja. Missä minä? Missä kaivattuni? Ollaanko liian pitkällä unohduksen tiellä? Sehän olisi tavoite toki.
Ei ole unohdettavaa. Haluan muistaa jokaisen katseen, jokaisen tervehdyksen, jopa jokaisen loittonevan selän ja vaimenevan askeleen. Teit vaikutuksen, mitä en ihan hetkessä tule unohtamaan.
Kaivattuni ei osaa kirjoittaa tuolla tavalla. Tai osaa, mutta ei halua. Ap
Kaivattu olisi minun intohimoisen käsittelyn johdosta niin väsynyt päivisin, ettei muistaisi edes viikonpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan intohimoista, huomioivaa ja luotettavaa naista. Jolta ei tarvise huomiota kerjätä.
Korjasin omaan suuhuni sopivaksi.
Rakastan ja kaipaan sua Lempiseni.
Vierailija kirjoitti:
Toni?
Istuu naulakon alla.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu olisi minun intohimoisen käsittelyn johdosta niin väsynyt päivisin, ettei muistaisi edes viikonpäivää.
Sellainen romantikko sieltä. 🤭
Lähdetäänkö kaivattu vaikka Tukholmaan loppuviikoksi? Tai Pariisiin? Olen vapaalla ja tahtoisin viettää aikaa kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen romantikko sieltä. 🤭
Siinä on kunto koetuksella, kun tämä sonni herää.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetäänkö kaivattu vaikka Tukholmaan loppuviikoksi? Tai Pariisiin? Olen vapaalla ja tahtoisin viettää aikaa kanssasi.
Tulin juuri molemmista, ensi kerralla sitten 👋 sivusta 😄
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan sua Lempiseni.
Alkaako hänen etunimensä myös L-kirjaimella? Oliks vihje kirjoitettu isolla L?
Vierailija kirjoitti:
Noin vain unohdit mut.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Toni?
Meillä piti olla treffitä täällä palstalla tänään mutta ei näy.
Ei ole unohdettavaa. Haluan muistaa jokaisen katseen, jokaisen tervehdyksen, jopa jokaisen loittonevan selän ja vaimenevan askeleen. Teit vaikutuksen, mitä en ihan hetkessä tule unohtamaan.