Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Jep, minä ja kännykkäni lähekkäin, erottamaton kaksikko, olen jopa maksanut hänestä
Vierailija kirjoitti:
Jep, minä ja kännykkäni lähekkäin, erottamaton kaksikko, olen jopa maksanut hänestä
Ja se on se suurin manipuloija itsemme lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että se on ihan paras taktiikka. Tässä ollaan kuitenkin olevinaan aikuisia, tollaset jutut on vähän tasolleen jääneitä.
Kerro ihmeessä, mistä taktiikoista tässä puhutaan?
Tunnevetoisesta manipulaatiosta.
Onko tämäkin tunnevetoista manipulaatiota ja höttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai järkyttävän huonosti
Järkyttävän paljon ja järkyttävän klassisesti. Tulee vähän huonot vibat, vaikka tarkoitus olisi.. en mä itseasiassa tiedä mikä se olisi.
No, ei se tarkoitus ole, välillä vaan pakko sanoa ajatukset sellaisina kuin ne on
Eli et ikimaalmassa kohdistaisi 15- vuotiaan agitointiyrityksiäsi tahallaan sellaiseen henkilöön, jonka heikkoa havaintokykyäsi luulet olevan jollain tavalla sellaiselle alisteinen?
Wut?😀 Se nyt oli vaan suureellinen tapa ilmaista miten kaunis hän on kun on erittäin kaunis, pitääkö nyt kaikkiin lillukanvarsiin takertua
Vastasit viestiini, minä vastaan takaisin. Tarvitseeko viestiin takertua, jos se on sinulle lillukanvarsi?
En ole nyt ihan varma syytettiinkö mua vakavasti manipulointiyrityksestä, vaikka ilmaisin vaan vilpittömän tunteen? No miten vaan😅
Mitä haluaisit ehdottaa minulle? n/m
Vierailija kirjoitti:
Sanoit, että vuoden päästä on parempi, kun pöly on laskeutunut?
Sanoin, mutta en sulle.
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä odottaa vuoden. Naiselle.
Ystävyys vain on tarjolla, ei muuta. Tuskin sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että se on ihan paras taktiikka. Tässä ollaan kuitenkin olevinaan aikuisia, tollaset jutut on vähän tasolleen jääneitä.
Kerro ihmeessä, mistä taktiikoista tässä puhutaan?
Tunnevetoisesta manipulaatiosta.
Onko tämäkin tunnevetoista manipulaatiota ja höttöä?
Tässä kohtaa sinun kannattaisi tehdä arvauksia pohjautuen, toivottavasti johonkin muuhun, kuin sisäiseen silmääsi. Se falskaa, koita ammentaa tosiasioista.
Vierailija kirjoitti:
En minä ehdotuksista tiedä, mutta haluat olla alasti seurassani yhtä paljon mitä minä sinun. Eiköhän se tuota pikaa toteuteta.
Tulisitpa lusikkaan mun kaa, jutellaan ja ollaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ehdotuksista tiedä, mutta haluat olla alasti seurassani yhtä paljon mitä minä sinun. Eiköhän se tuota pikaa toteuteta.
Hyvä kun olet noin itsevarma, ehkä toiveesi myös toteutuu. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä odottaa vuoden. Naiselle.
Onko nainen vuoden kuluttua vapaa?
Ihan sinkku olen.
T. Se vuoden määräajasta kirjoittanut nainen
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa lusikkaan mun kaa, jutellaan ja ollaan vaan.
Onko lusikointi sinulle tuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai järkyttävän huonosti
Järkyttävän paljon ja järkyttävän klassisesti. Tulee vähän huonot vibat, vaikka tarkoitus olisi.. en mä itseasiassa tiedä mikä se olisi.
No, ei se tarkoitus ole, välillä vaan pakko sanoa ajatukset sellaisina kuin ne on
Eli et ikimaalmassa kohdistaisi 15- vuotiaan agitointiyrityksiäsi tahallaan sellaiseen henkilöön, jonka heikkoa havaintokykyäsi luulet olevan jollain tavalla sellaiselle alisteinen?
Wut?😀 Se nyt oli vaan suureellinen tapa ilmaista miten kaunis hän on kun on erittäin kaunis, pitääkö nyt kaikkiin
Okei. Sitten hyvää iltapäivää ja muuta hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pöly laskeudu.
On jo laskeutunut enimmiltä osin
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ystäviä kaivata.
Et sinä sitä päätä. Minä kaipaan ystäväksi.
Millaisissa tilanteissa manipuloi?