Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisessa tapahtumassa sinä olet viimeksi käynyt ypöyksin?

Vierailija
13.02.2025 |

Minä olin hotellissa yötä (sis. myös aamupalalla käymisen ja hampurilaisravintolalounaan) sekä matkamessuilla. Vaikka muuten viettää aikaa yksin niin harvoin tulee kyllä lähdettyä mihinkään erikoiseen tapahtumaan. Ehkä sitä uskaltaisi jollekin matkallekin lähteä, tuolla reissulla ei ainakaan kukaan ihmetellyt miksi olen siellä yksin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa ostoksilla.

Vierailija
2/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn lähes kaikkialla yksin. Viimeksi Berliinissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakauppa täälläkin. En osaa lähteä yksin minnekään, mieluummin olen kotona.

Vierailija
4/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kaikissa tapahtumissa "ypöyksin", omasta halustani. Tahdon ihan rauhassa syventyä näyttelyyn/teatteriin/oopperaesitykseen ilman, että mun pitäisi esimerkiksi ottaa huomioon jonkun toisen aikataulut tai mieltymykset.

Viimeksi kävin juuri oopperassa, viime viikolla.

Vierailija
5/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempibändini keikalla. En halunnut jättää väliin vaikka seuraa ei ollut tiedossa. 

Vierailija
6/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pashalla 

Vierailija
7/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mieluiten joka paikassa yksin. En jaksa säätää muiden ihmisten aikatauluja ja perumisia, menen itse silloin kun huvittaa. En myöskään jaksa ketään kommentoimassa ja höpöttämässä vieressä kun haluan keskittyä rauhassa johonkin.

Vierailija
8/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkkukunnan kunnantalon auditoriossa järjestettyyn pieneen, kahden miehen teatteriesitykseen menin yksin, koska mieheni oli töissä. Eka kerta 29 vuoteen kun menen jonnekin tapahtumaan yksin.

Vierailija
9/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan oikein hyvin lähteä yksin. Esim ostoksille lähden mieluiten yksin. Joskus on kiva mennä elokuviin yksin päivällä. Silloin siellä on monia muitakin yksin. Päivällä myös aivan hyvin voin mennä syömään yksin. Yhden joulun vietin yksin ulkomailla lämpöisessä. Sain tehdä mitä halusin.

Vierailija
10/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diskossa joka lauantai. Menen aina yksin enkä oleta että tapaan siellä muualta tuttuja. Sitäkin kyllä sattuu ehkä joka kolmas kerta.

M59+

Vierailija
11/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupassa ostoksilla.

Tapahtumassa? 

12/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkassa tuli nukuttua ja herättyä ypöyksin ja hirviä olo. 

Vierailija
13/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän reilu vuosi sitten olin vapaaehtoistoimintaan liittyvässä koulutuksessa toisella paikkakunnalla, jonne menin junalla ja yövyin hostellissa koulutuksen ulkopuolisen ajan. Itse koulutuksessa meitä toki oli samanhenkistä porukkaa, mutta yksin osallistuin.

Vierailija
14/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske mukaan mitään arkisia perusasioita. Sellainen asia mihin moni menee seurassa, mutta viimeksi kävin yksin: taidenäyttely. En keksi mitään tapahtumaa johon en voisi yksin mennä (poislukien tietenkin asiat mitkä vaativat vähintään kaksi, esim. tennisvuoro).

Vierailija
15/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi olla magneettikuva vartalosta mutta pelotti niin paljon että otin vaimon sinne putkeen mukaan.

Vierailija
16/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla olin miehen kanssa Wienissä ja vietin päivän yksin Schönbrunnissa.

Vierailija
17/20 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelyssä, konsertissa, markkinoilla, tms. Joku näistä oli viimeisin. Käyn usein yksin koska saan aivan rauhassa katsella, kuunnella, ja ihmetellä ilman puheita. Usein saan myös seuraa joltain paikalla olevalta toiselta yksinolijalta, ja voimme vaihtaa mielipiteitä. Se on hauskaa. Aikanaan kyllästyin totaalisesti eli varpaitani myöden työkaveriin joka aina halusi mukaan. Hän puhua pöpötti koko ajan ja kyseli mitä mistäkin tykkään tai muuta. Ei hiljaista hetkeä!

Vierailija
18/20 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsertissa viimeksi. Käyn tapahtumissa ja matkoilla muutenkin yleensä yksin.

Vierailija
19/20 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla olin miehen kanssa Wienissä ja vietin päivän yksin Schönbrunnissa.

Oho, kuinka monta tuntia olit yksin??????? Kuinka monta kertaa soitit tai tekstasit sinä aikana ukollesi?

Vierailija
20/20 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ypöyksin siis en ole koskaan ollut missään tapahtumassa ypöyksin aina siellä on ollut muitakin ihmisiä. Kävin kyllä yksin kuuntelemassa kirjailijahaastattelua.