Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kaunotar ajoit vastaan kotikulmilla, kun lähdin lenkille 🤗 Ihastukseni 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 2027, taidanpa käydä kurkistamassa miltä sielä näyttää.
Hmm. En yleensä ajattele noin paljon eteenpäin, mutta nyt kun pysähdyn tämän äärelle, luulenpa, että asun muualla, tienaan vielä tuplasti enemmän, en enää ikävöi ketään. Istun rannalla ja siemailen rakkaani kanssa kookosbubbleteetä. Kuuntelen hyvää musiikkia. Katsellaan ja ihaillaan yhdessä ohi kulkevia kauniita ihmisiä. Ehkä jotakin tämän suuntaista. Mutta minulle aina asiat tapahtuvat nyt. On tärkeää, että nyt on hyvin.
Kuulostat niin mun kaivatulta eli terveiseit ja haluaisin olla sun rakas 😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Oot niin järkyttävän kaunis, ymmärrätkö ollenkaan
luettuna tämä kuulllostaa hirveän hyvältä. kyllä minä siitä jatkuvasti miehiltä kuulen.
Olin tänään menossa vessaan, ja sieltä tulikin ihastus ja oli jotenkin kiusallista mennä hänen jälkeen sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväällä oli vähän hattaraista, näinkin sinua kuukauden sisällä jopa kolmesti. Kesän aikana tapahtui paljon kaipauksessa, ja tunnen sinua nyt paremmin. Tunteeni eivät juuri ole muuttuneet, mutta syksyn tullen ja sinua näkemättä kaipauksen sointi on kohtuullisen alavireinen. Voikohan sitä virittää?
Voidaan testata. Mulla on viritysmittari.
Virität sopivaan tunnelmaan? En vastusta. 😘
Vierailija kirjoitti:
Voisin manipuloida sulle kylmiä väreitä hivelyin ja suukoin, kuumotuksen silityksin, suudelmin ja puristuksin ja lopulta huipentuman kaikin mahdollisin keinoin. Sellainen manipulaattori olen. Ehkä sit saisin sut koukkuun, tykkäämään musta enemmän kuin ilman olosta. Tää nykytila ei miellytä.
Kenelle tämä?
Sä taidat olla kiinnostunut musta. Muiden kanssa sä puhut ihan sujuvasti, mutta mun kanssa sä takeltelet puheissas ja kun yllätän sut tuijottamasta mua, sä käännät äkkiä katseesi muualle. Onneksi et tiedä kuinka paljon mä olen sua vanhempi, muuten varmaan kauhistuisit. No, huomenna on viimenen päivä kun nähdään ja sitten sä jatkat matkaasi muualle. Sääli, sillä sua on oikein mukava katsella.
Eikun addu-hupparinen. Kuka kyseli eilen lisätietoja?
Vierailija kirjoitti:
En usko, että se on ihan paras taktiikka. Tässä ollaan kuitenkin olevinaan aikuisia, tollaset jutut on vähän tasolleen jääneitä.
Kerro ihmeessä, mistä taktiikoista tässä puhutaan?
"Ehkä sit saisin sut koukkuun, tykkäämään musta enemmän kuin ilman olosta."
Millaisia mahdollisuuksia olet antanut tykätä?
Vierailija kirjoitti:
Voisin manipuloida sulle kylmiä väreitä hivelyin ja suukoin, kuumotuksen silityksin, suudelmin ja puristuksin ja lopulta huipentuman kaikin mahdollisin keinoin. Sellainen manipulaattori olen. Ehkä sit saisin sut koukkuun, tykkäämään musta enemmän kuin ilman olosta. Tää nykytila ei miellytä.
Mun kaivattu on kyllä tainnut tuon jo tehdä ;) Kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat olla kiinnostunut musta. Muiden kanssa sä puhut ihan sujuvasti, mutta mun kanssa sä takeltelet puheissas ja kun yllätän sut tuijottamasta mua, sä käännät äkkiä katseesi muualle. Onneksi et tiedä kuinka paljon mä olen sua vanhempi, muuten varmaan kauhistuisit. No, huomenna on viimenen päivä kun nähdään ja sitten sä jatkat matkaasi muualle. Sääli, sillä sua on oikein mukava katsella.
Se katsoo epäuskoisena sun ryppyjäs ja miettii, että kuinkahan vanha sä oikeen oot ja missähän iässä sitä pitäis ruveta ottamaan jotain hoitoja et olis edes jotain mahdollisuuksia näyttää hyvältä. t. Inhorealisti
Vierailija kirjoitti:
Kaipausketju on muuttanut oikeaa elämääni. Hymyilen aina paljon ihmisille ja aloin ajatella miten pahimmillaan käyn lähes joka päivä kirjastossa ja huikkaan huomenet hymyillen. Entäs jos ne miespuoliset kirjastovirkailijat luulee minun käyvän siellä niin usein, kun olen ihastunut. Eikä mulla ole sormustakaan sormessa ja aina liikun yksin. Enkä lainaa yleensä mitään. Kirjasto vaan osuu reitilleni niin, että jos lähden lenkille aamulla niin sitä ennen olen lenkkeillyt 6-7km ja pidän tauon siellä ja käyn samalla vessassa ja vilkaisen lehden, etsin jotain kirjaa tms. Tuon jälkeen kotiin on vielä ainakin yhtä pitkä matka.
Mitähän työntekijät yleensä ajattelee, jos joku maleksii paikassa missä kyllä käy ihmisiä, mutta tulee tosi usein. Kerran mua on joku pastori luullut joksikin kodittomaksi, kun odottelin erään talon aulassa aikaisin aamulla pääsyä koulutuspaikalle(olin aamuisin paikalla matkoista johtuen aina muutaman tunnin ennen
Oon nähny sut varmaa tänäänki.
Pimeät syysillat olisivat oivaa aikaa olla lähekkäin. Niinhän sinä varmaan oletkin, mutta et minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että se on ihan paras taktiikka. Tässä ollaan kuitenkin olevinaan aikuisia, tollaset jutut on vähän tasolleen jääneitä.
Kerro ihmeessä, mistä taktiikoista tässä puhutaan?
Tunnevetoisesta manipulaatiosta.
Onko nainen vuoden kuluttua vapaa?