Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on laitettu arkistoon?
Yks ennen mulle tosi tärkeä henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rientää. Ensi kuussa vietän ihastumisen vuosijuhlaa.
Samoin, ensimmäistä😔
Sivusta. Täällä kymmenettä. Vuosijuhlattomuuden paikka, no, milloin sitä sitten ihastuu. Alkupiste on saattanut olla jossain syntymän tuolla puolen.
Voin sanoa että tässä kohtaa sitä on kyllä korppuinen käntty. Loppuunkulunut ja lopulta mihinkään etenemättömän ja toteutumattajääneen rakkauden näivettämä. Muumiotautinen akankäppänä, joka syö muumiotautisen sydämensä joka päivä ja aina se siinä edessä vaan on seuraavana päivänä olevinaan niin valmiina rakkauteen kuin hehkuvampikin nuor neito. Kukkaset tukassa ja kaikki. Siman muisto huulilla ja siipien tomua poskipäillä. En voi kuin katsoa sitä ja sanoa että mitä se sinä siinä vieläkin helkyt, ole jo hiljaa. Vaan ei. Kiekuu vaan onnellisena että mut hei, sinä syksynähän me haravoitiin niitä muumiotautisia omenoita, hih (eikä edes yhdessä, silti best🤩🎇)! Illalla kiekuliini on jo syöty. Ikävään ja suruun. Ei maistu jätskiltä eikä sen enempää vinkultakaan. Se on niin kauniiksi ja kevyeksi yllättävän raskas, ja elävä.
Maailmassa se on kuin kotonaan eikä se huku ikinä. Sampanjapullon korkki, jolla on varsin päheä uimarengas ja erinomainen uimataito. Sitten se tulee minulle kirkkain silmin sanomaan että tässä on naru uimarenkaaseeni, näätkös, pidäthän siitä kiinni kun mä hyppään. On niin ihana kesäpäivä ja virta tuolla. Kaikkine tamineineen se ilkamoi ja rakastaa, tukka märkänä vailla mitään huolta huomisesta. Vailla mitään kysymyksiä rakkaudesta tai ilosta. Eikä se näe sitä miten ihmisen kuorensa kärsii. Mitä meissä kuitenkin on yhteistä on että kumpikin mietitään mitä hänelle kuuluu.
10 vuotta on pitkä aika. Kamalaa jos omakin kaipaus kestää noin kauan ilman täyttymystä. Pari vuotta vasta mennyt minulla. Uskalluksen puute estänyt tekemästä liikkuja.
Keväällä oli vähän hattaraista, näinkin sinua kuukauden sisällä jopa kolmesti. Kesän aikana tapahtui paljon kaipauksessa, ja tunnen sinua nyt paremmin. Tunteeni eivät juuri ole muuttuneet, mutta syksyn tullen ja sinua näkemättä kaipauksen sointi on kohtuullisen alavireinen. Voikohan sitä virittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
G: Miksi juuri sinä et voi ottaa yhteyttä kaivattuusi? Mikä estää?
Voisin kyllä, mutta pyrin välttämään itseni nolaamista. Kun ei ota selvää mitä tämä vihjailu-pakenemis-yhteisymmärrys-kuvio meinaa. Ollaan ilmeisesti molemmat sosiaalisesti epänormaaleja (?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko sinussa myös toukokuu?
Joskus toivoin
oi saavu toukokuu
haluun nähdä sut, pususuu
sit tulit, kävit ja lähdit ilman hymyä,
mä päätin tuolloin,
et enää mielessäni lymyä.
noh, se aatos unohtui,
ja pitkään rinnassani kuljit
sä kotelouduit muhun,
itsesi sisimpääni suljit.
tuli elokuu ja kylmä puhuri,
vihdoin tajusin,
kaikki on ohi,
sua ei oo
joudat arkistoon.
joo sori, ei ollut minuuttia enempää aikaa tähän, kun on työkiireet, mutta sellaisia nyt tuli suusta ulos
Olet nainen?
Salasuhteeseen ryhdytään vain sellaisen kanssa, johon puretaan fyysiset tarpeet kuin viemäriin mutta jonka kanssa olisi hävettävää näyttäytyä yhdessä julkisesti. Koska kaikki tietää. 😁
Vierailija kirjoitti:
Salasuhteeseen ryhdytään vain sellaisen kanssa, johon puretaan fyysiset tarpeet kuin viemäriin mutta jonka kanssa olisi hävettävää näyttäytyä yhdessä julkisesti. Koska kaikki tietää. 😁
Mikähän logiikka tässä takana, voisi keksiä muitakin syitä salasuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnii vähän naisia jotka olis muuta kuin pintaa tissiä rintaa. Pelkkä kostea reikä ei mulle riitä.
On niitä potentiaalisia miehiä aivan yhtä vähän. Todella tyhmiä suurin osa. sivu
Olettajia on molemmissa sukupuolissa aivan liikaa.
Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vai nainen?
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnii vähän naisia jotka olis muuta kuin pintaa tissiä rintaa. Pelkkä kostea reikä ei mulle riitä.
On niitä potentiaalisia miehiä aivan yhtä vähän. Todella tyhmiä suurin osa. sivu
Sivu.
Yleensä ihmiset kommentoivat omista kokemuksistaan, eivät oletuksistaan.
Se hymy. Tulin ikionnelliseksi, kun katsoit mua sillä tavalla. <3
Vierailija kirjoitti:
Se hymy. Tulin ikionnelliseksi, kun katsoit mua sillä tavalla. <3
Onko peräkkäiset kirjaimet sun ja hänen etunimen alkukirjaimet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vai nainen?
Nainen
Varmaan minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vai nainen?
Nainen
Oletko itse myös nainen?
Arkisto hyvä siihen saakka kun joku ihana löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vai nainen?
Nainen
Varmaan minä
Ei ketään voi sinne pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu.
Yleensä ihmiset kommentoivat omista kokemuksistaan, eivät oletuksistaan.
Jep. Ja monen miehen kokemus on, että useimmilla naisilla ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin se reikä. Kun sen supistaa yhtälöstä pois, jäljelle ei jää muuta kuin elämää kuormittavia piirteitä. Sivu
Tuollaisiin ei olekaan tyytyminen, vaatikaa parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rientää. Ensi kuussa vietän ihastumisen vuosijuhlaa.
Samoin, ensimmäistä😔
'Sivusta. Täällä kymmenettä. Vuosijuhlattomuuden paikka, no, milloin sitä sitten ihastuu. Alkupiste on saattanut olla jossain syntymän tuolla puolen.
Voin sanoa että tässä kohtaa sitä on kyllä korppuinen käntty. Loppuunkulunut ja lopulta mihinkään etenemättömän ja toteutumattajääneen rakkauden näivettämä. Muumiotautinen akankäppänä, joka syö muumiotautisen sydämensä joka päivä ja aina se siinä edessä vaan on seuraavana päivänä olevinaan niin valmiina rakkauteen kuin hehkuvampikin nuor neito. Kukkaset tukassa ja kaikki. Siman muisto huulilla ja
Useampi vuosi jo takana. Bebe -leivoksella ajattelin juhlistaa.
No oikeastaan parempi niin