Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lisään tähän että kyllä elämä koulii ja vmäiset kanssaihmiset ja elämämkoululaiset.
Toivon sinulle parempaa kuin tuota koulimista.
Kivaa iltaa, sivusta.
Kiitos. Aina välillä hymy meinaa karehtia suupielissä, kunnes joku ikävä ihminen taas saa sen tyrehtymään. Joko ne asiakkaat tai kollegat/työkaverit.
Et kuulosta olevan omalla alallasi
Ei vaan ala kuin ala. Pitää päästä avautumaan ja ilkeilemään muille, kun oma elämä tökkii. Nimim. Kassatyttöjä itketetään ihan kypällä
Itsehän olen niin kaivattuni pauloissa ettei mikään enää vaikuttaisi saavan mieltä matalaksi. Varmaan jokin hulluus jo iskenyt ja ottanut hölmöläisestä vallan.
Mua ei kaipaile kukaan. Tai mistä sen tietäisin, kun ei kukaan ilmaise irl kaipuuta.
Terveisiä muille samanmoisille.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa Emilylle terveisiä! Ja monia sydämiä. 😘
M-n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-n?
Tietenkin. En minä mikään lesbomies ole 🙄T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja aito rakkaus🙄
Nykymies ja ne käytöstavat...🙄
Naisillako sitten on käytöstavat? Ei ole sukupuolesta kiinni.
No, minä en deittaile naisia. Enkä kohta enää miehiäkään.
Sama
Miset?
Lopen kyllästynyt. Miehiin, ihmisiin, nykyaikaan ja siihen ettei ihmisten kärsivällisyys riitä enää 3 sekuntia pidempään. Heti mullemullemulle kaikki tänne!!!!
Sama
Ikävää että koet vain tuota. Ehkä joku joskus muuttaa kokemustasi positiiviseen suuntaan.
On mulla ystäviä ja läheisiä. Heidän seurastaan nautin. Mutta yleisellä tasolla kyllästynyt ihmiskuntaan, miehiin ja deittailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lisään tähän että kyllä elämä koulii ja vmäiset kanssaihmiset ja elämämkoululaiset.
Kivaa iltaa, sivusta.
Kiitos. Aina välillä hymy meinaa karehtia suupielissä, kunnes joku ikävä ihminen taas saa sen tyrehtymään. Joko ne asiakkaat tai kollegat/työkaverit.
Ei vaan ala kuin ala. Pitää päästä avautumaan ja ilkeilemään muille, kun oma elämä tökkii. Nimim. Kassatyttöjä itketetään ihan kypällä
Jotkut myös itkee ihan kaikesta.
Hyvää perjantai-iltaa ketjuun!
Ruoka oli hyvää sekä maittavaa ja sitä oli riittävästi. Kiitos spesiaalista tarjoilusta.
Ilta siis jatkuu jälkiruoan jälkeen.
Palaye Royale - Dark side of the silver spoon
Kiitos kun olit mukana. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-n?
Tietenkin. En minä mikään lesbomies ole 🙄T. Ap
Ei täällä voi tietää. Joku T-miäskin olikin nainen ja siitä tuli sanomista
Vierailija kirjoitti:
J<3 ikävä sua ihan mahdottoman paljon
M
Kiitos tiedosta.
Lämmittää että joku minuakin kaipaa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantai-iltaa ketjuun!
Ruoka oli hyvää sekä maittavaa ja sitä oli riittävästi. Kiitos spesiaalista tarjoilusta.
Ilta siis jatkuu jälkiruoan jälkeen.
Palaye Royale - Dark side of the silver spoon
Kiitos kun olit mukana. 🖤
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen niin kaivattuni pauloissa ettei mikään enää vaikuttaisi saavan mieltä matalaksi. Varmaan jokin hulluus jo iskenyt ja ottanut hölmöläisestä vallan.
Täällä sama fiilis. Eräs mies saa mut leijumaan pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa iltaa, sivusta.
Jotkut myös itkee ihan kaikesta.
No höpöhöpö. Itse seisoin kesällä vieressä, kun joku äijienäijä alkoi huutaa kassalla. Ihan turhaan ja itse mokasi. Haukkui tytön pataluhaksi. Tuli mieleen 20-30 vuotta sitten, kun joutui kaikenlaista ottamaan vastaan. Pomokin oli tuulella käyvä. Samat jutut ne on nykyiselläkin alalla. Työkavereita, jotka oikeuttavat käytöksensä tyyliin: "Sanon asiat suoraan."
Vierailija kirjoitti:
Onko esto vielä voimassa?
Näkeehän sen, onko vai ei.
En kaipaa yhtäkään estämääni.
Raakkusi raikas kuin aamun tuuli, virtaa halki maiseman kirkas ja huuli. Jokihelmisimpukkasi hohtaa hämärässä kuin salaisuus, jota kannat sydämessä.
Sydämesi syvyys on järvien pinta, sen peilistä loistaa elämä ja mielen rinta. Raakkusi raikas, jokihelmisimpukkasi, ne kertovat tarinaa joka on meidän molempien.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Löytyisi kaksi kättä, villi tukka, iso nenä.
Entäs jalat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyisi kaksi kättä, villi tukka, iso nenä.
Entäs jalat?
Isot.
Ei vaan työkaveri toista.