Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tarvi parveketta

Vierailija
23.08.2026 |

Täysin turhake minulle. En ole koko kesänä kuin piipahtanut parvekkeella. Silti joka kesä joutuu pesemään lasit ja luuttuamaan lattian. Aivan turhaa puunausta, koska en tarvi sitä. Haluaisin mieluusti kämpän, jossa ei ole parveketta. Miksi kaikissa kämpissä on mokoma ylimääräinen turhake? Jos haluan mennä ulos niin menen oikeasti ulos, enkä parvekkeelle. Sitäpaitsi kun juttelet esim.kavereitten tai puolison kanssa parvekkeella niin jokainen lause menee naapurin korviin, koska välissä on vain ohuen ohut seinä. Kuului yskintää naapurista kun juttelin puolison kanssa parvekkeella. Lähdimme sisään. Ei mitään järkeä. Poistakaa uusista kämpistä parvekkeet. Ja vanhoistakin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso parveke, mutta käyn siellä vain noin joka kolmas vuosi, kun lämpömittarin sensorista loppuu paristo. Sensori lähettää ulkolämpötilan sisällä olevaan lämpömittariin, joka näyttää sisä- ja ulkolämpötilan. 

Vierailija
2/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella jäähdytän ruokia parvekkeella ennen jääkaappiin laittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kämppäsi parvekkeettomaan niin ongelmasi poistuu.

Vierailija
4/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää luututa ja pestä lasit? Tuleeko parvekepoliisi pamputtamaan muuten?

Minä en pahemmin parvekeella hengaile, mutta kissa tykkää, käyn siellä kerran-pari päivässä kastelemassa vihannekset näin kesäaikaan ja kertaakaan en ole luutunnut lattiaa.

Vierailija
5/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvella jäähdytän ruokia parvekkeella ennen jääkaappiin laittoa.

Tämä mullakin se pääasiallinen käyttötarkoitus. Ja kirppisvaatteiden säilytys siellä luteiden ym. tappamiseksi.

Vierailija
6/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tarvitse, mutta tuossa se valitettavasti on, muuten hyvän ja edullisen asunnon jatkeena.

Vierailija
7/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin viihdyn ihan vaikka ikkunattomassa pimeessä betonikolossa vaikka helteellä. Ihan parasta.

Vierailija
8/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ole käyttöä parvekkeelle. Riittää tuo takana oleva terassi hyvin.

Vierailija
9/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä mäkin viihdyn ihan vaikka ikkunattomassa pimeessä betonikolossa vaikka helteellä. Ihan parasta.

lasitetulta partsilta tulee aina lämpimämpää ilmaa sisään ja talvella niistä laseista ei ole mitään iloo. 

Vierailija
10/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä juurikaan tarvitse nyt enää kun ei saa tupakkiakaan polttaa.

Vierailija
11/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan parvekkeella alasti aurinkoa.

Vierailija
12/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sitä kerran parveketta tarvitse, niin miksi puunaat sen? Anna paskoittua ja kerätä pölyä kaikessa rauhassa.

Vierailija
13/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen olin parvekkeella lukemassa kirjaa ja nauttimassa loppukesästä. Harmi, kun tänään oli liian viileä päivä.

Vierailija
14/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tarvitse

Ei myöskään tarvitse esittää kirjoitustaidotonta.

Vierailija
15/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon ja syön partsilla kesäisin. 

Vierailija
16/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaisi, jos asunnosta ei pääsisi kun on hyvä ilma suoraan ulos.  Tänäkin kesänä monena aamupäivänä olen kissan kanssa aamiaisen syönyt terassilla.

Vierailija
17/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lasitetulta partsilta tulee aina lämpimämpää ilmaa sisään ja talvella niistä laseista ei ole mitään iloo. 

Ne lasit voi avata. Ja ainakin nyt sieltä tulee mukavasti viileämpää, raikasta ilmaa sisään. 

Meillä on iso parveke. Se on käytössä korkeintaan maalis-huhtikuun lämpiminä päivinä, kun on kiva päästä ulos kahville. Sen jälkeen eteläparvekkeella on niin tuhottoman kuuma ettei siellä pysty olemaan, käyn vain kukat, yrtit, tomaatit ja kurkut kastelemassa. Petivaatteiden tuuletukseen ja pyykin kuivaukseen se on ihan kiva olla olemassa. Muuten meillä vietetään aikaa kesäisin alakerran terassilla, joka on paremmin puiden varjossa auringolta.

Vierailija
18/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajat ilmeien nuoria..kun vanhenee parveke on ilo. Kukkia, yrttejä , ulko-ilmaa jos liikuntakykyrajoitteita. 

Vierailija
19/19 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi lasitettua parveketta, asun maan tasalla ja mulla on kaunis valkoinen puinen aita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän