Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Miten tän nyt sanois, olisin huomenna hetken siellä yhdessä paikassa. Se juttu ei kyl oo auki. Mut joo. Ja en siis yritä mitään.
Veikkaan juna-asemaa. En sitä hesan paikallista, vaan näitstä kehäkolmosen ulkopuolisista käy mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli pitää päätäni sun sylissä ja sä pörröttäisit mun tukkaa.
Sopii, olenhan erikoistunut hiuspörrötyksiin!
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ei oikeasti välitä miehen ulkonäöstä, kunhan se on edes siedettävä. Muut asiat merkitsevät enemmän.
Kyllä sitä nauttii jos edessä on jotain kaunista. Mutta ei se sinänsä riitä jos ei ole yhteyttä, se on se olennaisin.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ei oikeasti välitä miehen ulkonäöstä, kunhan se on edes siedettävä. Muut asiat merkitsevät enemmän.
Olen tähän päivään asti kuvitellut olevani niin hemmetin hyvännäköinen, että sen takia noita naisia riittänyt, mutta ilmeisimmin olen vain hemmetin karismaattinen.
Kerron sinulle sen verran fantasiamaailmastani, että olen matriarkaatikko ja kannatan empatiaa luovia ja ylläpitäviä parisuhteita eli ns. female led relationshippeja joissa suhteen rakastettu nainen ja vaimo ja mahdollisesti myös äiti johtaa perheenpäänä suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän päivään asti kuvitellut olevani niin hemmetin hyvännäköinen, että sen takia noita naisia riittänyt, mutta ilmeisimmin olen vain hemmetin karismaattinen.
Voi olla hyvinkin näin. Minä taas olen niin vahva. Kaikilla meillä on puolemme.
Vierailija kirjoitti:
Mietin sun suhdetta alkoholiin.
Mitä sitä mietit! Olen ihan onnellinen näin raittiina. Tuntuu monia muita häiritsevän enemmän.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin sun suhdetta alkoholiin.
Muutaman kerran sitä tulee vuodessa otettua. Alkoholin juominen on minulla sosiaalinen tapahtuma. Juon vain jos minut kutsutaan illanviettoon ja yleensä en edes lähde. Yksin en ota. Se tuntuu kummalliselta.
Ootko mies?
Vierailija kirjoitti:
Kerron sinulle sen verran fantasiamaailmastani, että olen matriarkaatikko ja kannatan empatiaa luovia ja ylläpitäviä parisuhteita eli ns. female led relationshippeja joissa suhteen rakastettu nainen ja vaimo ja mahdollisesti myös äiti johtaa perheenpäänä suhdetta.
Ei tarvi mulle soitella.
Vierailija kirjoitti:
Hei hei mitä kuuluu?
Sä et tiedä miltä musta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on nättiä lopettaa.
Hyvästi.
Olen kuin luumu, jota kukaan ei poiminut kun se oli parhaimmillaan. Korkeintaan lintu kävi vähän noukkimassa. Syksyn tullessa rypistyi ja kuihtui kasaan, kunnes halla sen vie lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei hei mitä kuuluu?
Kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei hei mitä kuuluu?
Kerro.
Ei täs mitää. Elämä chillii ja nautitaan kaikesta, mihin ryhdytään.
Seison luumupuun alla ja odotan sen luumun tipahtamista, en nimittäin yllä vaikka miten kurotan
Hyvä ja oikein lämmin suhde alkoholiin.