Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mietin sun suhdetta alkoholiin.
Miettisit mieluummin mun suhdetta sun työkaveriin.
Vierailija kirjoitti:
Olis mielihaluja yhtä vanhempaa naista kohtaan.
Ketäs se?
Vierailija kirjoitti:
Tein päätelmiä, ootko voinu täyttää pyöreitä tänä vuonna?
Kyllähän tuota tuli täytettyä pyöreitä jokunen kk sitten👩🏻 Minulla ja kaivatulla ikäeroa vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Uskotko, että voit löytää vielä onnen ja hyvän parisuhteen?
Kyllä ja kyllä. Matriarkaatikkona on vain hankalaa löytää empatiaa vaalivia naisia. Moni näennäisesti matriarkaattista, sukupuolen perusteella tapahtuvaa FLRää, ylläpitävä nainen on hyvin patriarkaattinen ja epäempaattinen. Heistä puuttuu naisellinen johtaminen, he johtavat kuin miehet konsanaan.
Olisin hieman semmoinen kuin etsit mutta harmillisesti naiset vaativat liikaa empatiaa joka tarkoittaa jo sitä että he vaativat miellyttämään heitä sekä täyttämään heitä eikä se siten edistä heidän itsenäisyyttänsä, itsenäisesti pärjäämistä eli se ei vahvista oikealla tavalla. Tämä kuormittaa molempia osapuolia.
Olen mies ja liian pehmeä tähän patriarkaattiin. Kaipaan lempeästi äidillistä naista, oiva matriarkka hän olisi. Minä niin mielelläni hoitaisin yhteistä kotia kunhan hän olisi vain läsnä jotta tuntisin turvallista rakkautta häneen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja kyllä. Matriarkaatikkona on vain hankalaa löytää empatiaa vaalivia naisia. Moni näennäisesti matriarkaattista, sukupuolen perusteella tapahtuvaa FLRää, ylläpitävä nainen on hyvin patriarkaattinen ja epäempaattinen. Heistä puuttuu naisellinen johtaminen, he johtavat kuin miehet konsanaan.
Olisin hieman semmoinen kuin etsit mutta harmillisesti naiset vaativat liikaa empatiaa joka tarkoittaa jo sitä että he vaativat miellyttämään heitä sekä täyttämään heitä eikä se siten edistä heidän itsenäisyyttänsä, itsenäisesti pärjäämistä eli se ei vahvista oikealla tavalla. Tämä kuormittaa molempia osapuolia.
Olen mies ja liian pehmeä tähän patriarkaat
Ymmärrän, siksi en olisikaan juuri sopiva mutta tiedän mitä tarkoitat. Olisin liian vahva ja itsenäinen kulkija sinun makuusi enkä lempeydestäni huolimatta riittävän naisellinen. On hyvä tietää mitä haluaa.
Minä taas tarvitsisin kumppanin joka olisi itsenäinen, itsevarma ja riittävän vahva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tukkaa? 👴
Hellästi silittelisin 💋🥰
Empatisoinnin merkitys on mulle sitä että osoittaa myötätuntoa toista kohtaan. Sitä on mielestäni naisellinen johtaminen, kannustuksen kautta kohti itsensä ylittämistä ja voimavarojen ymmärtämistä. Ei siis kummankaan osapuolen palvelussuhdetta parisuhteessa.
Minua kuitenkin energisoisi miehenä tällainen rakastavan esimerkillinen ja älyllisesti kuriositunut parisuhde jossa naisella olisi ikäänkuin päättävä asema matriarkkana. Ei siis hirmujohtajatar vaan kannustava ilmapiiri! Eli aidosti naisellisesti johdettu suhde.
Vierailija kirjoitti:
Tein päätelmiä, ootko voinu täyttää pyöreitä tänä vuonna?
Täytin tänä vuonna pyöreät, mutta en juhlinut sitä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Nälkäkiukku?
Sinäkö siellä, kultaseni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin sun suhdetta alkoholiin.
Miettisit mieluummin mun suhdetta sun työkaveriin.
Miettisin, jos sulla olisi suhde mun työkaveriin. En näe haaveisiisi.
Vierailija kirjoitti:
Olis mielihaluja yhtä vanhempaa naista kohtaan.
Sama.
Voisit pussailla minun vatsaani ja siirtyä siitä sitten alaspäin, kun tunnelma oikea.
Vierailija kirjoitti:
Empatisoinnin merkitys on mulle sitä että osoittaa myötätuntoa toista kohtaan. Sitä on mielestäni naisellinen johtaminen, kannustuksen kautta kohti itsensä ylittämistä ja voimavarojen ymmärtämistä. Ei siis kummankaan osapuolen palvelussuhdetta parisuhteessa.
Minua kuitenkin energisoisi miehenä tällainen rakastavan esimerkillinen ja älyllisesti kuriositunut parisuhde jossa naisella olisi ikäänkuin päättävä asema matriarkkana. Ei siis hirmujohtajatar vaan kannustava ilmapiiri! Eli aidosti naisellisesti johdettu suhde.
Kuulostaa hyvältä. Ymmärrän täysin mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen seksiä ja sua kaiken aikaa. Vaikka teen muuta ja jopa ajattelen muuta, olet silti mielessä ja aika villeinäkin visioina, vaikka myös ihan kiltisti toki. Mutta siis ääh, tällaista ei ollut edes teinipoikana, vaikka vähänpä silloin aiheesta edes tiesinkään, vain aikuisviihteen kautta
ihanaa.. olisitpa mun ihastus. mä en nähnyt mun ihastusta tänään
Vierailija kirjoitti:
Uskon, mutta en etsi epätoivoisesti parisuhdetta. Kaivatun veroista tuskin tulee kuitenkaan kohdalle.
Sun piti hakea mut autolla.
Vierailija kirjoitti:
Voisit pussailla minun vatsaani ja siirtyä siitä sitten alaspäin, kun tunnelma oikea.
Ennen kuin lupaudun sitovasti, kertoisitko, mikä siellä alempana odottaisi?
Vierailija kirjoitti:
Söpö addu-hupparinen mies. Kattelin sua ruokalassa. Pusu.
Minkä värinen Addu?
En minäkään osaa ketään muuta kaivata kuin erästä itseäni nuorempaa mutta kypsempää naista. Rakkain ja kaunein ilmestys. Toivoisin että meistä tulisi vielä joskus me. Tietty hänen toiveensa mukaan mennään.