Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Täällä ollaan, vieläkö firma pyörii?
Guud nait. Ai lav juu. Ai houp juu lav mii tyy. Ai äm veri säd if juu doun't. Hau cud Ai nou?
Vierailija kirjoitti:
Sinulle nyt ainakaan ei kannata omia asioitansa koskaan kertoa. Hyvin pyyhkii kuitenkin nyt kun kerrat olet siinä ja kysyt asiaa niin tuikitärkeää. Minäkin voin ihan hyvin. Mitäpäs sinulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle nyt ainakaan ei kannata omia asioitansa koskaan kertoa. Hyvin pyyhkii kuitenkin nyt kun kerrat olet siinä ja kysyt asiaa niin tuikitärkeää. Minäkin voin ihan hyvin. Mitäpäs sinulle kuuluu?
Miksi vastaat omiin viesteihin?
Huomasitko rakkauden silmistäni,kun taas tavattiin?Minä ainakin näin sen silmistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain toisena persoonanani vastailen, en se siis minä varsinaisesti ole.
Vierailija kirjoitti:
Missäs kaikk ova?
Mulla ainakin ollu kiirus päivä, jään ja lähden lomalle joten ollu paljon järjesteltävää niin töissä kuin kotona. Ei paljon ole ehtiny piipahdella. Just wolttasin viikonlopun ruoat niin ei ainakaan sitä puolta tarvitse itse hoitaa, vaan pelkästään lepään nyt koska maanantaina alkaa se todellinen juokseminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain toisena persoonanani vastailen, en se siis minä varsinaisesti ole.
HUUMORIA. paskaa sellaista.
Jollakin täytyy aina olla myös sellaista olemassa.
Jatkakaa tunnetilojenne puhdistuksia, muistathan aina että olet itse itsestäsi vastuussa. Mukavaa illanjatkoa!
Rakastan sua niin paljon että sydän itkee, kun ei voi olla sun sydämessä kiinni, lyödä yhteen tahtiin. Mä rakastan sua, todella. Pi <3
Vierailija kirjoitti:
Mies 32v.
Olin 33v, kun viimeksi näin kaivattuni... Ja omena putosi päähäni, kalahti.
Ihanaa miestä aina vaan kaipaan. Niin komea oli tänäänkin.
<3
Vierailija kirjoitti:
Jopelle terveisiä. Tykkäsin suloisesta runostasi (eilenkö se oli?) ja muistan ne virtuaalikukat, jotka kerran sain sinulta. t.toinen kaipaaja
Kiitokset kivasta viestistä ja terveisistä! Terveiset sinullekin.
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopelle terveisiä. Tykkäsin suloisesta runostasi (eilenkö se oli?) ja muistan ne virtuaalikukat, jotka kerran sain sinulta. t.toinen kaipaaja
Kiitokset kivasta viestistä ja terveisistä! Terveiset sinullekin.
-joppe-
🤗
Vierailija kirjoitti:
Suloista kaipausta! Saisko?
Laita Sulolle viestiä irl, niin eiköhän hän vastaa sulle
Kaipaako joku nappisilmäistä naista?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako joku nappisilmäistä naista?
Ei mutta kierosilmäistä
Löytäisinpä vaan en edes halua.